Palautetta kanssakeskustelijoille

Tää on mun mielestä hauska esimerkki kuinka asiaa voi katella monin eri tavoin. Voi katella asioita posin kautta, niinkun @peterra:

Tai sit voi ettiä joka asiasta jotain negatiivista niinku @anon69450252 heti seuraavassa viestissä:

Kumpikohan on oman yleismielialan kannalta parempi?

18 tykkäystä