Palautetta kanssakeskustelijoille

Ai, elikäs vois kirjoittaa ihan putkeen, niin näyttää selkeemmältä ja paremmalta, niinkuin nyt tässä yritän kirjoittaa? Nämä kirjoitushommat eivät kutosen äikällä saatikka muutenkaan kaikille ihan automaattisesti ole selvillä…mutta kiitos tiedosta!

5 tykkäystä

Kyllä tippa nousi linssiin itse kullakin.

:sob:

3 tykkäystä

Nyt keulii villisti. Ei oikeasti ollut tarkoitus muutakuin heittää sarkasmia kehiin. Mutta ajattelustasi propsit.

Tää on mun mielestä hauska esimerkki kuinka asiaa voi katella monin eri tavoin. Voi katella asioita posin kautta, niinkun @peterra:

Tai sit voi ettiä joka asiasta jotain negatiivista niinku @anon69450252 heti seuraavassa viestissä:

Kumpikohan on oman yleismielialan kannalta parempi?

18 tykkäystä

Se riippuu siitä, mitä siellä rivien taustalla on. Jos oletetaan, että molemmat on heitetty ryppyotsaisesti, niin sit toki posilla, mutta ehkä @anon69450252 vaan siirtää suosikin viittaa Ouluun ja vähän leikittelee superlatiiveilla naureskellen partaansa, kun me luullaan sen repineen jo viimeisetkin hiukset päästään.

2 tykkäystä

Ei tässä ole hiuksia päästä revitty ja ihmettelinkin, että tuonko viestin takia minulta keskusteluoikeudet vietiin.

1 tykkäys

Hyvät veljet. Olkaapa tarkkoja siitä mitä kirjoitatte faktoina. Jos ei tietoa ole niin huhun asteella olevaa ei ole syytä faktana kertoa eikä kavereiden spekulaatoita ole syytä muuttaa faktaksi. Totuus muuttuu liikaa matkan varrella ja se ei ole mielestäni reilua objektia kohtaan.

4 tykkäystä

Tämä liittynee tuohon Panthers-ketjuun ja siellä ei ainakaan osu silmään tuota mainitsemaasi käytöstä. Pelkkää spekulaatiota nuo uusimmat viestit ja jos joku ne faktana ottaa, niin omapa on häpeänsä.

2 tykkäystä

Ja tähän voi lisätä saman asian kun sielläkin mainittin: jos jollain on jotain TIETOA asiasta, niin torpatkaa ihmeessä ne huhut ja kertokaa asioiden oikea laita. Semmonen “saatanpa tietää mutta en kerro” huutelu on sisältöarvoltaan aika tyhjää.

9 tykkäystä

Minä en sanonut, että minä tiedän, mutten kerro. Kerroin vain että tuo ei pidä paikkaansa.
Toki siitä saa sen kuvan, että tiedän totuuden. Kovin hanakasti en pelaajien juttuja lähde levittelemään, mutta voin toki mainita, että nyt tulee puppua, jos tiedän asian laidan. Siihen on tyytyminen. Kovin usein en noihin puppujuttuihin edes puutu. Nyt vain tuntui siltä, että jarrupalat laulamaan.

4 tykkäystä

Täysin ymmärrettävää.

Se on ihan hyvä, mutta kyllä mä ainakin kaipaisin noille jutuille aina jotain perusteluita. Samasta asiasta taisin taannoin mainita @Oijennus kun oli kyse Kristian Kuuselasta, eikä mulla ollut hajuakaan että @Oijennus tuntee Kuuselan henkilökohtaisesti. Tässä tapauksessa nyt toki tiedän/aavistelin että kyllähän sinä Säterin tunnet ja tiedät mistä puhut, mutta palstalla on varmaan monta käyttäjää jotka ei sitä tiedä tai osaa aavistaa, ja sitten jää epäselväks että onko kyseessä nyt oikea tieto vai pelkkää arvailua tai mutua.

En tietenkään rupea vaatimaan että täällä pelaajien salaisuuksia kerrotaan, mutta parin sanan lisäys tyyliin “Ei se kyllä noin mene, tämä on tieto” olis jo huomattavasti kuvaavampi kun pelkkä “Ei se kyllä noin mene” ja palvelee koko palstaakin paremmin.

3 tykkäystä

Näin teit, mutta tarkennuksena, että en ole väittänyt tuntevani häntä henkilökohtaisesti.

No joku yhteys teillä kuitenkin oli minkä tietäminen antoi huomattavasti enemmän painoarvoa sun viestilles. :smiley:

3 tykkäystä

Kas @peterra on saanut nurin menneen kuppinsa pystyyn.:+1:t2:

3 tykkäystä

Olen nopea käänteissäni. :wink:

10 tykkäystä

Tän otan kyllä ihan rehellisesti vastaan. Tiedän kyllä, mitä kirjoitin ja otin sen riskin, että joku sanoo just tuon :stuck_out_tongue:

Ilveksen kannattajat ja fanitoiminta -ketjussa on nyt mielestäni pystyssä täysin turha juoruilu- ja lynkkauskerho. Scrollasin viimeiset viitisentoista viestiä, joten ehkei enää ole, mutta epäilen. Ainakaan niissä aiemmissa viesteissä keskustelu ei edennyt mihinkään, eikä se oikeastaan ollut edes keskustelua. Tuosta insidentistä on tullut varmaan päälle sata viestiä, eli tuolle olisi ihan hyvin voinut avata uuden ketjun. Tosin kaikki asia tuli muutamassa viestissä, ja sen jälkeen sinne on ilmestynyt yksi jos toinen ja muutama kolmaskin toistamaan jonkun niistä parista viestistä mitä sinne lähetetään hieman eri sanoin.

Joku on epäonnistunut, mieliä on pahoitettu ja tarjolla on jälleen ollut pelkkiä pettymyksiä. Menkää jo eteenpäin ja nukkukaa yöllä.

Ps. Jos siellä on lyömään alettu, niin se asia puitaneen eri foorumeilla kuin täällä.

7 tykkäystä

Siellä oikein vähän tuntuu että koitetaan saada “liputuksia” toisille ihan 0-tason onelinereilla, ainakin @Luppakorva : lle vänkäiltiin muutamassa viestissä ihan turhia, ja luppakorvaa en kyllä syyttäisi näistä yhtään. Ei provosoinut itse ketään.

3 tykkäystä

Tähän vahva sama.

Täällä on aina ollut hyvä ja leppoisa meininki mutta tuo lähti aivan täysin lapasesta. Myönnän että menin itsekkin vähän mukaan, tosin lähinnä infotakseni muita noilla viimeisillä viesteilläni …mutta menin kuitenkin. Ensimmäinen ketju minkä täällä olen mutettanut ja oikeasti harmitti tehdä niin mutta ei tuo edisty tuosta yhtään mihinkään, jatkoaika meininki.

Aika palauttaa rauha takaisin maanpinnalle ja lyödä se lukkoon? Heijastuu kaikkeen tällä foorumilla pitkässä juoksussa ja sitä en todellakaan haluaisi.

Kyllä mussakin vikaa on, mitäs lähdin mukaan leikkiin :). Ei tässä, näitä sattuu ja eteenpäin.