Palautetta kanssakeskustelijoille

Eks noi kuvat kuormita palstaa jotenkin?

Ei kai niillä muuten kai väliä ole.

Hoplaa.
Ei tehdä tästä aiheesta tämän suurempaa juttua. Eiköhän me pärjätä kaikki ja maailma/palsta jatkaa yllättäen radallaan.

2 tykkäystä

@blue @MoodyBlue

Yksi kuva ei mitään kuormita, mutta jos kaikki käyttäjät laittavat niitä koko ajan, niin sitten on haasteita. Lisäksi nuo ovat tekijänoikeudellisesti mutkikkaita, sillä sisällöt omistaa materiaalin tekijä ja Instagram/Facebook.

Säännöthän sanoo että kuvia käytetään vain jos ne tuovat merkittävää lisäarvoa.

Ja se on käytännössä yksi napin painallus jos haluaisimme kuvat estää.

https://tappara.co/faq

1 tykkäys

Huvitti taas otteluketjussa esitetyt filmaussyytökset. Hyvin Generous filmasi koko ottelun lopunkin.

Hei eihän siinä ollut kuin pari kommenttia moista, näyttely jopa koitettiin taklata, itseasiassa seuraava palautteeni tulee sinulle.

Monesti ollaan täällä ystävällisesti ja oikeasti kiinnostuneesti tägätty ja kyselty teikäläistä asiallisiin pohdintoihin Ilveksestä, mutta tuntuu välillä että tartut noihin neg. kommentteihin enemmän. Sulla ja muilla tän palstan Ilvesläisillä on taitoa avata meille enemmän Ilveksen maailmaa :+1: Sitä ainakin itse haluan kuulla.

Edit.
Huomasithan myös neutraalit / Ipan puolella olleet kommentit pelistä, ja sen kuin yritettiin jauhaa Ilveksen pelistä asioita?

6 tykkäystä

Ei nyt varsinainen palaute vaan enemmänkin vastaus. Tosin ap. ketjussa oli sekin tuotu jo esiin.

Virittelin tuossa omaa excel-tietokantaani ja sen mukaan Laine ja Kuusela olisivat kauden aikana olleet alustavasssa kokoonpanossa kahdesti samassa kentässä runkosarjan aikana. Kierroksella 31. Sportia vastaan ja kierroksella 56. KooKoota vastaan. Molemmissa peleissä Laine teki voittomaalin.

1 tykkäys

Omatoiminen anteeksipyyntö twitter kuvasta.
Tuli screenshottina kaverilta. itse en käytä twitteriä eikä jaksanut alkaa etsimään.
@ljpp kiitos :+1:.

1 tykkäys

Kiitos @krobbe. Joulukalenteri on huikea.

9 tykkäystä

Päätitte sitten muuttaa Roster-topicin pelaajahaaveilut-topiciksi.

5 tykkäystä

@Desperado
Hattua nostan sinulle.
Kahviketjussa olisi ollut elämää suurempi tilaisuus pistää Kärppäfania puolkuuden junaan, mutta et sitä tehnyt.
Itsellä olisi ollut todella suuri kiusaus kertoa suolamäärä yläkanttiin ja rajusti.:rofl:

3 tykkäystä

Vaikka en tiedäkään osuuko ko. viesti enää sääntöjen puitteisiin, niin tästä sai kyllä hyvät naurut heti aamusta.

Hiluxin lavalla oleva itko. :smile:

15 tykkäystä

Joo ei pitäisi provosoitua. Joskus vaan jonkun täydellinen kaiken alleen musertava typeryys, tässä tapauksessa @a1r6, naksauttaa kamelin selän…

3 tykkäystä

Kaikki halukkaat voivat varmaan seurata Bloodia itsenäisesti somessa. Tarviiko tänne jokaikinen postaus laittaa?

3 tykkäystä

Täällä on monia, jotka eivät syystä tai toisesta ole somessa. Itse olen ja seuraan siellä vaikka ja ketä ja silti minua ei haittaa, vaikka näitä somepostauksia täällä näen.

E. @henkilökunta tämän ja edellisen viestin voinee siirtää palautetta ketjuun.

8 tykkäystä

Niin. Täällä on eri ikäistä porukkaa ja se mikä toiselle on itsestäänselvyys, että käytetään somea niin toiselle se on turhaa hölynpölyä.

1 tykkäys

Jatka valitsemallasi linjalla.

Terveisin, ei somea käyttävä.

9 tykkäystä

Kiitoksia palautteesta, mukavaa että provo osui :slight_smile:

Ja mitä hyötyä on provosoinnista?

1 tykkäys

§2. Hyvät tavat ja netiketti

Lakien lisäksi palstalla tulee noudattaa yleisiä hyviä tapoja ja käyttäytyä asiallisesti. Tahallinen, hyvän maun rikkova provosointi, ns. trollaus sekä keskustelun häiriköinti on kielletty.

Olikohan sun suunnaltasi aiemminkin tullut samoja pro provo -signaaleja?

5 tykkäystä

Aijjai…Kohta tulee banaania?

1 tykkäys