Palautetta kanssakeskustelijoille

Tämä se sinun tavoite on ohittaa mestarimme @Treppu tykkäyksissä. Olen myös huomioinut miten olet jostakin vanhoista otteluseuranta viesteistäni tykännyt, jotka liittyvät viime kauteen.

2 tykkäystä

Luithan viestini loppuun? Jos ohitan niin se tapahtuu aikanaan. Ei ole minulle tavoite sinänsä. Tärkeämpää minulle on lukea kyseiset ketjut loppuun.

7 tykkäystä

Kyllä. Siksi tämän silti kirjoitin. Otin vaan yhden asian esille. Luitko sinä minun?

1 tykkäys

Tykkäilystä ja tökkäilystä itse asiaan - tehkääs joku miehen työ ja avatkaa Suomen pelille ketju.

1 tykkäys

Palsta on lähes yksimielinen siitä, ettei tuomareista saa “itkeä”. Sitten täällä palstalla “itketään” siitä, kun joku toinen saa tehdä jotain ja itse ei saa tehdä mitään.

Ymmärrän valitukset Telialle tai Ruudulle, jos maksettu homma ei pelaa kuten pitäisi. Täällä palstalla me kuitenkin pyöritään ilmaiseksi ja vapaaehtoiset koittaa pitää asiat kunnossa. Eiköhän siis arvosteta heidän työtään sen verran, ettei valitella jokaisesta lipusta, siirretystä viestistä tai kuinka eri säännöt on toisille.

17 tykkäystä

@TeroJ sinua jo vähän avitti tuolla toisaalla. Väriasu, tuo logo, verkkosivun osoite. Mm. nuo muutamat asiat antaa ymmärtää, että tämä palsta on ensisijaisesti meille Tappara henkisille. Voin olla tässäkin asiassa täysin väärässä, mutta jostain syystä uskon nyt kerrankin olevani oikeassa.

16 tykkäystä

Käyttäjän nimimerkki vieläpä @Naapuri, oletan senkin viittaavan vähän Tapparaan ja Ilvekseen, joten nyt kyllä vaan esitetään tyhmää.

4 tykkäystä

Oliskohan kriisiapu paikallaan @Naapurille, kun hänelle valkeni, että tämä onkin Tapparalaispainoitteinen keskustelufoorumi …

2 tykkäystä

Eikös tämäkin muuten @Naapuri ole vähän sellainen leppoinen kuitti, mitä palstan Tapparan kannattajien täytyy kestää? Hyvin vissiin on tämä kestettykin.

Kyllä minä tuosta ainakin yli pääsin.
Onhan tuossa kuitenkin ihan vinha perä, mutta ei ehkä ihan vielä Ilveksien kohdalla.:grin:

1 tykkäys

@PatrikMaine eikö tämä mene samaan sarjaan? Eli tasapuolisuutta on? Vai ketä nyt on sorrettu ja syrjitty?

2 tykkäystä

No ei kai siitä ole kyse, vaan siitä että “oispa kiva ku pelaaja X tulis meille” ei ole varsinaisesti huhu vaan haave. Huhuille on yleensä joku lähde, olkoonkin se lähde sitten tiedossa tai ei. Lundhia ei käsittääkseni ole kukaan huhuillut Tapparaan, ainoastaan haaveillut.

2 tykkäystä

Joo, huhut huhuina ja haaveet haaveina. Kun nyt ei taas mene samaan, mitä oli kipinä ketjussa, että vaaditaan “oikeita huhuja”. Monella täällä on suhteita ja lähteitä lähelläkin Tapparaa, eikä lähteitä voi tarkemmin mainita, silti puhutaan “oikeasta huhusta” lähtökohtaisesti. Kyllähän täällä jotkut hyväksyy huhun, kun se on mediassa.

2 tykkäystä

Minun käsittäkseni on huhuillut ainakin rivien välsitä allekirjoittanut. :smiley: Ja josei ole, niin tässä tulee:

Kuulin huhun, että Lundhin kanssa on väännetty sopimusta. Lähde salainen.

6 tykkäystä

Jos jaksettaisiin noudattaa yleistä käytäntöä, niin laittaisit huhuketjun tästä. Ei ole muuten vaikeaa perustaa uutta ketjua.

2 tykkäystä

Joo no, mä en oo ihan joka viestiä lukenu ajatuksella läpi että on hyvinkin voinut mennä ohi. Etköhän sä ite tiedä postailus paremmin. :smiley:

1 tykkäys

Tähän on taas pakko siteerata entistä työkaveria.
Tieto lisää tuskaa ja kuitu lisää paskaa.:rofl:

Ei kaikkea tarvitse tietää niin pääsee vähemmällä miettimisellä.

1 tykkäys

Minä toivoisin, että foorumeille kirjoittaessa kirjoittaisit erisnimet isolla alkukirjaimella.

22 tykkäystä

Koskas a-junnujen kausiketju yleensä avattu? Sattu twiitti hyppäs silmille, missä kerrottiin yksittäisestä siirtyjästä. Reenirinkiä tms. ei taida olla hetkeen tiedossa, onko liian aikaista avata?

Miksi olisi liian aikaista avata?

2 tykkäystä