Hyvä näin. Todella tarkoitan tätä.
Jahka innostun taas kunnolla itse aiheesta ( jääkiekosta), niin eiköhän porukalla taas popparit pauku mikrossa.
Hyvä näin. Todella tarkoitan tätä.
Jahka innostun taas kunnolla itse aiheesta ( jääkiekosta), niin eiköhän porukalla taas popparit pauku mikrossa.
Minä en toivo kenenkään poistumista, koska olen sananvapauden vankkumaton kannattaja. Lippujen jakajankin olen ihan huonoimman kymmenyksen alimman alakvartiilin kolmosketjun vasen pakki.
Kyllähän jotkut kirjoitukset saattavat kiukkua nostaa, mutta jos muut jaksavat minua, niin minäkin jaksan muita. En onneksi nyttemmin ole enää jankkauksiin joutunut asioista enkä kirjoittajista. Ilmeisesti monet tietävät, että minusta ei oikein saa väittelykaveria, koska minulla on UGH.
E: Niin ja vielä lisäksi Oijennus on minun kamu
Silti ollaan välillä eri mieltä asioista ja kuten yleensä, minä olen oikeassa.
E. Lisään tähän vielä kaikille varmuudeksi, että suurin osa minun viesteistä on sarkasmia ja vitt…uilua. Sarkasmia suurin osa. Uskon, että moni teistä on jo tapani oppinut.
Joskus olen tosissani.
Ymmärrykseni mukaan tämä on niin harvinaista, että pitäiskö noista varoittaa etukäteen?
@raato @TapparaMies Loistavaa palvelua illan harjoituspelistä - yhteisö kiittää!
Myös @S.T’lle kiitokset! Loistavaa, että palstalla oli muutamat silmät paikan päällä, kun muuten tihkui tietoa internetiin todella hintsusti.
Ai peräti kolme - siellähän oli vahvempi tiimi kuin Ruudun studiossa koskaan.
Pöh, siellähän on ollut katsomollinen porkkanapöksyjä!
Kaikille erikseen ja yksitellen otan hiukan kantaa tuolla peliasukeskustelussa opiksi ottamiseen.
Opiksi ottaminen on myös sellaista oppimista, ettei nyt ainakaan itse toista samaa virhettä. Kyllä noita kannattaa tarkalla seulalla seurata. Esimerkkinä tuo Ässien touhu. Ässien touhussa on parikin ihan typeryyttä: tuo juuri lakkautettu kytkyfirma, mikä lie Patapalvelu ja toinen on tuo älytön velan lyhennys hallin korjauksesta. Siitä ei Ässät selviä millään, on se niin typerä, ainakin niillä tiedoilla, mitkä minulla on.
Ja toinen tapaus on tuo Lukko: hienosti pyörittävät RTK:ta, mutta toisaalta ei ole minkäänlaista yritystä saada operatiivista toimintaa plussalle. Siinä mielessä ei yhtään käy kateeksi.
Otetaan opiksi oikeinpäin tai äippäin toimien.
Tarkoitit varmaan 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021?
Kärpät on 2000-luvulla ottanut mestaruuksia aina tuplina, joten noihin kaikkiin voi laittaa vuoden lisää.
@a1r6
Asiallista tekstiä Telian ketjussa “vitosen säästämisestä”.
Toisessa ketjussa puhutaan sijoitusasuntojen ostamisesta ja toisessa ollaan säästämäss sitä “vitosta”.
Pienistä puroistahan ne miljoonat syntyvät mutta jotain rajaa sentään.
Nope, kirjoitin ainoastaan siitä, miten kaupunki laskee sen, että miten ratikan rakentaminen tuottaa tuloja kaupungille
Toki, jos uskoo tähän skenarioon, niin kannattaa ostaa kämppiä Lietsusta
Tuossa muutama esimerkki mitä tarkoitin.
Mikä tässä oli pointti?
Onko jonkinlaista maanantaikismitystä havaittavissa foorumilla?
Joko minulla on ns. pata jumissa ja tuntuu, että asiakeskustelun laidalla tulee taas paljon palautetta ja kärkevääkin kommenttia.
Mietin, että onko omassa sävyssäni tänään toivomisen varaa vai mistä tällainen lievähkö tuntuma kylmäkiskoisuudesta foorumilla?
Minä en ole havainnut mitään isompaa. Yksi puro tekee isomman joen jne.
Ethän minun vastauksistani tällaisia jäänyt miettimään?
Tällä kertaa ei kyllä sinun vastauksiasi Voi myös olla, että vietin liian kauan Telia-ketjussa ja hämärsin kuvani todellisuudesta.
Positiivinen asiakaspalaute ja ihan oikeassa ketjussakin vielä.
Alkuperäisen palautteen toinen kappale ei ollut suunnattu sinulle, vaan ihan yleisesti.
Näin arvelinkin.
Mutta joo. Telia ketjun viestit nyt oli mitä oli, mutta välillähän joka palstalla iskee hetkellinen joukkohysteeria ja hetken päästä tilanne on ohi.