Palautetta kanssakeskustelijoille

Positiivinen asiakaspalaute ja ihan oikeassa ketjussakin vielä.:grin:

Alkuperäisen palautteen toinen kappale ei ollut suunnattu sinulle, vaan ihan yleisesti.

Näin arvelinkin.

Mutta joo. Telia ketjun viestit nyt oli mitä oli, mutta välillähän joka palstalla iskee hetkellinen joukkohysteeria ja hetken päästä tilanne on ohi.

2 tykkäystä

Muutosvastarinta Telian tapauksessa on ja tulee olemaan kovaa. Itse palvelutuottaja on ollut hieman epämääräinen itsekin, joka lisää vettä myllyyn. Jatkoajan vastaaava ketju on 90% pelkkää shittiä.

Siksi kerätään tuo tauhka nyt tuonne ja kun pelit alkaa ja suurimmalla osalla on tuote ostettuna, niin putsataan pöytä.

Toivon kaikilta rakentavaa kritiikkiä Telian suuntaan, kun sellaiseen on aihetta. Mielestäni firman asiakaspalvelu on jo ottanut loikan oikeaan suuntaan ja yhteisöihin jalkautuminen on hieno idea. Ei paljon näkynyt Sanoma/Ruudun edustajia palstoilla?

Talven aikana hyvät puheet pitää sitten muuttua teoiksi. Itse toivon heille lämpimästi Ruutua parempaa onnistumista. Annan n. jouluun asti aikaa särmien hioutua ja playoffit pitää sitten olla jo ihan priimaa.

11 tykkäystä

Mä nyt vielä (sori about that…) kommentoin tähän, että se nillittäminen vitosesta kannattaisi laittaa eri ketjuun niin se olisi kaikille parempi. Jatkoajassa on kaksi ketjua, ja ne on molemmat ihan perseestä :wink:

Tottakai tulee olemaan muutosvastarintaa, niin on ihan kaikessa uudessa. Pointtini nyt ehkä oli se, että nyt tuli hiustenhalkomista ja pientä joukkohyysteeria.

Mutta samaa mieltä, hyvä ketju purkaa pahat mielet sinne.

1 tykkäys

Mun mielestä siinä ketjussa on kyllä paljon rakentavaakin ollut mukana. Itse toivoisin ainakin laskutukseen selvyyttä jo ennen kauden alkua. Kuten ketjussa jo sanoinkin niin minulle tekniset speksit ei ole taas niin tärkeitä. Jännä juttu muuten, että jakaudutaan ketjussa hauskasti kahtia: osalle porukasta tuntuu nää sopimustekniset asiat olevan tärkeitä ja osalle taas juurikin tekniset yksityiskohdat.

On hienoa, että on erilaisia ihmisiä. :slight_smile: Omalla kohdallani pelkään, että hyväkin laatu menee meikäläisen ikivanhoilla laitteistoilla aivan hukkaan :slight_smile:

Tällä viestillä sä allerkirjoitit mun pointin. Vitosen säästäjille oma.

Johan @Ljpp tuolla linjasi, että syksyyn asti mennään näin. Nyt on esivalta käynyt paikalla ja todennut tilanteen: näillä mennään. Tosiasiassa uskon kuitenkin, että on aivan sama, kuinka monta Telia-ketjua tänne avataan niin oli asia sitten sopimustekninen tai vikatilanne niin samaan ketjuun ne kaikki vastaukset läntätään silti.

Koko sitä ketjua on vaivannut alusta asti se, että “kaikki mulle heti nyt” ja suurimpaan osaan kysymyksistä löytyy vastaukset ketjusta. Sitä vaan pitäisi lukea. :slight_smile:

Whatever, tyhmästi vedetty.

20 vuoden kokemuksella päätettiin näin ja vastaava käytäntö on täälläkin toimivaksi todettu.

Vitosen vääntö johtuu epäselvästä viestinnästä ja selviää aikanaan.

Ja tähän se YouTube video, jossa Tami tarjoaa koutsin takkia toimittajanaiselle. :wink:

5 tykkäystä

Oukei, vaikkakin olen eri mieltä, niin ollaan samaa mieltä :slight_smile:

1 tykkäys

Jaa-a, en ole Jatkoajan foorumeita käyttänyt about viiteen vuoteen lainkaan :smiley: En siis ole Torspo, enkä tiedä kuka on Torspo tai miten hän kirjoittaa :slight_smile:

Lähinnä tarkoitin tuota linkkaamaasi ennakkoa ja sen kirjoittajaa jota sitten vertasin Jatkoajan vahvahkot värilasit omaavaan Kärppäkannattajaan.
Olit osuvasti lainannut epäkohdat ennakosta ja siksi sinua lainasin. Epäselvästi lainattu siis minulta.:raised_hand:, mutta hyvä että sinun henkilöllisyytesi ei paljastunut. :blush:

1 tykkäys

Muistakaa myös, että säännöistä löytyy pykälä, joka kieltää toisen kirjoittelijan henkilöllisyyden arvailun tai vihjailun. Eikä viittaukset toisen palstan kirjoittajaan myöskään ole suotavia, vaikkei sitä suoraan säännöissä ole kielletty. Huumori menettelee, jos on tarpeeksi yliampuvaa ja kuitenkin hyvän maun rajoissa. Esim. liveseurannassa joku voisi kommentoida “Rautakorpiko se sieltä vaihtopenkin takaa viestittelee”. On hyvä muistaa, että kaikille esimerkiksi Jatkoajan kirjoittelijat ei ole tuttuja. Esimerkiksi minulle. Yllättävän nopeasti internetissä näitä tarinoita leivotaan ja ikävän usein ne myös pinttyy (mielikuva/maine).

§3. Nimimerkit ja anonymiteetti

Yhteisössä on käytössä vapaaehtoinen anonymiteetti. Jäsen voi halutessaan esiintyä omalla nimellään tai vapaavalintaisella nimimerkillä. Nimimerkin todellisen henkilöllisyyden arvailu tai asiasta vihjailu on yksiselitteisesti kiellettyä ja johtaa kirjoituskieltoon.

6 tykkäystä

Vähän nyt ihmetyttää palstan kulttuuri, kun kerroin tilanteesta, jossa Ferrari meinasi ajaa 300km/h päälle. Nimittäin otettu ihan vitsinä. No voin sanoa, että itseä ei paljon naurattanut siinä kohtaa. Hengenlähtö oli hilkulla, samoin puolison. Märehtimäänhän minä en sen kummemmin tuollaisia jää. On kilometrejä takana ja monenlaista tilannetta tullut vastaan. Tuollainen piittaamattomuus liikenteessä suututtaa. Kyse oli turhista kaistanvaihdoista. Ei mistään muusta.

1 tykkäys

Jos ja kun annan yleensä negatiivista palautetta niin haluaisin antaa isoa positiivista tunnustusta kerrankin:

@S.T politiikassa ollaan aivan eri ääripäissä ja turhan usein päädytään vänkkäämään. Sekin on ihan ok.

Mutta kiekkoasioissa olen erittäin iloinen jokaisesta artikkelista, jonka linkkaat. Olen iloinen jokaisesta kommentistasi, koska tuot aina enemmän kuin sokean linkin pöytään. En varmaan seuraisi edes 30 % kaikesta tästä ilman sinun aktiivista markkinointiasi tällä foorumilla.

Kiekkoasioissa olen kanssasi lähes aina samaa mieltä ja olen erittäin iloinen juurikin otteluseurannoissa ja muissa preseason-jutuissa siitä, kuinka paljon näet vaivaa ja tuot asioita esille. Kuten vaikka tänään: eipä olis tullut mieleen kiekkoa katsoa, jos et olisi ollut Preseason-ketjussa hieman valottamassa, mitä tulee ja kuka pelaa. Nyt kiinnostaa taas!

Kiekkoasioissa saat 10/10.

9 tykkäystä

Itse en ottanu kantaa muuhun kuin siihen, että kerroit tämän esimerkin varoittavana esimerkkinä kaistanvaihdon vaarallisuudesta. Tilanne oli aito ja vaarallinen, mutta ei kovin todennäköinen. Tiedän tapauksen, jossa moottoripyöräilijä mutkassa meinasi jäädä jääkaapin jyräämäksi. Jääkaappi oli pudonnut edellä menevän kuorma-auton kyydistä. Todellinen riskitilanne, mutta äärimmäisen epätodennäköinen. Ehkä moni muukin hymähteli sille, että esimerkki ei ole Suomen moottoriteillä niin yleinen, että oikeasti siihen kannattaisi tosissaan varautua kaistanvaihdon yhteydessä. Normaali peiliin vilkaisu riittää 99% tapauksista.

Mä annan kans posia: Mulla on sama tilanne @S.T suhteen mitä tulee jääkiekon ulkopuolisiin asioihin, mut viime kuukausien aikana oon yllätyksekseni huomannu että tuleehan sieltä välillä ihan asiaakin. En tiedä onko @S.T ulosanti muuttunut sovinnaisempaan suuntaan, luenko ite juttuja vähän eri asenteella vai mitä on tapahtunu mutta välillä on täytyny jopa ihan tykätä ko. postauksista. :smiley:

Lisäks komppaan @peterra mitä tulee linkkien jakamiseen, hyvin on aina saatesanat mukana pelkkien linkkien sijaan.

5 tykkäystä

@S.T on kova kaveri jääkiekon saralla tällä palstalla.

On politiikankin, vaikka meillä ei ihan sama ajatusmaailma olekkaan. :slight_smile:

Ompas herttainen meininki nyt. :slight_smile:

7 tykkäystä

Kiitoksia kovasti ja otan nöyränä vastaan positiiviset kehut. @peterra @TeroJ @cace6969

10 tykkäystä