Palautetta kanssakeskustelijoille

Yleislaatuinen huomio - jos vaikka olen väärässä.

Käykö keskustelutapani jotenkin sinun hermoillesi vai miksi piikittelet ketjusta toiseen onelinereilla?

Mikäli haluat antaa palautetta niin voit antaa sen täällä tai privana. Ihmettelen vaan.

Pahoitteluni, jos olet ottanut henkilökohtaisesti!

Itseäni ärsyttää aivan suunnattomasti nämä vitosen säästöt ja spekuloinnit tuotteen tulevaisuudella, kun ne on periaatteessa ihan turhia.

Itsekin kirjoitin tänne kauan sitten, että mahdanko ottaa Teliaa ilman HTLM5-playeria, mutta nöyrryin ja koukkasin CC Ultran, kun ei Sonyn sisäänrakennettu toiminut.

Mutta, yritän vähän tone-down kommentteja, mutta geneeriseen Telian dissaamiseen vastaan kyllä, ok? :slight_smile:

Turhia? Telia on nyt yleisen paineen vuoksi muuttamassa tuota toukokuun laskutusta asiakkaalle edullisemmaksi. Voit vaikka ostaa tuolla säästetyllä “vitosella” vaimolle, kissalle, koiralle, lapselle tai naapurille jotain hyvää, kun sitä ei ole enää Telialle korvamerkitty.

2 tykkäystä

Ok, itselle sillä vitosella ei ole merkitystä, joten olen ollut ylimielinen, pahoitteluni! Ja nyt joku stickeri, jossa levitetään tuhkaa ruumiin päälle :slight_smile:

3 tykkäystä

Ihmettelen miksi viestini liputettiin Ilvestä käsittelevässä ketjussa…

1 tykkäys

Jos pitäisi veikata sopisi rosteri ketjuun.Muttei välttämättä sinnekkään 50/50 tapaus.
Alla olevasta olen samaa mieltä:

1. se meni mun mielestä väärään ketjuun
  2. se oli aivan selvä provo

Harjoituskaudella on muutenkin jotenkin teennäistä vetää johtopäätöksiä yhtään mistään.

2 tykkäystä

Se oli mielipide siitä millaista ammattilätkä on. Ei isommissa liigoissa mietitä saadaanko kokoonpano täyteen matseihin. Ja tämä ei ole Ilvekseltä ensimmäinen harkkapeli jossa on vajaa miehitys. Ja siitäkin kokoonpanosta osa on junnuja.

1 tykkäys

Mielipiteitähän Ilveksestä tunnetusti riittää. Olen kanssasi itse asiastakin täysin eri mieltä.

Ilveksen ammattimaisuus on Ilveksen asia. Turha sitä on täällä pohtia. Ja myös aika turhaa vetää analyyseja harjoituspelien kokoonpanolla.

Keep it simple: ainoa kokoonpano, jonka pitäisi tässä vaiheessa vuotta kiinnostaa on oma.

2 tykkäystä

https://www.ilvesfoorumi.com/yleinen-ilves-jaakiekkokeskustelu/ilveksen-harjoitusottelut-kaudella-2018-2019/msg178662/#new
Luokkaantumisia yms. ping myös @peterra
Mutta mennään eteenpäin.

Annan myös palautteen. Keitä on loukkaantuneena vai pitääkö itse käydä naapurin palstalta katsomassa?

Satunnainen kirjoittaa:“Ilveksen 16 hyökkääjästä on tänään poissa 4 loukkaantuneina, yksi vasta tullut maahan ja yksi tuntemattomasta syystä. Voidaan tietysti ajatella, että pitäisi olla enemmän sopimushyökkääjiä. Toisaalta vaikkapa mestariehdokas Tapparalla on sivujensa mukaan juuri samat 16 hyökkääjää listoillaan. Kukaan nyt tuskin sentään ajattelee, että harjoituspelien takia olisi syytä lähteä hätäisesti palkkaamaan joitain täytemiehiä, jotta saataisiin kokoonpano täyteen. Erityisesti, koska loukkaantuneista vain Ahtolan kohdalla ennustettu paluu venyy yli kauden alun.”

2 tykkäystä

Ilveksen rosteriasioita käsitellään rosteriketjussa, ei taustayhtiön ketjussa. Niin helppoa ja yksinkertaista. Taustayhtiön ketju on tarpeeksi laaja muutenkin.

Viesti on liputettu siirtämisen sijaan, mikä on yleisesti se toinen vaihtoehto näissä. Yleensä minulla siihen päätökseen johtaa se, että viestissä on heikosti asiaa ja että se vaikuttaa ainakin jossain määrin tahallisesti väärään ketjuun kirjoitetulta.

1 tykkäys

@Naapuri kohtalaisen vahva täsmäisku Tapparan foorumilla. Tulipahan vipinää :smiley:

Oli tuo sitten provo tai ei niin rupesi kyllä vilkkumaan taas. On tää hieno tämä someaika :wink: Yhdellä kommentilla ja highlightauksella herättää puolet Tampereesta henkiin :smiley:

Ei ollut provo ja en olisi sitä tänne lainannutkaan, ellei kirjoittaja olisi täälläkin puolen melko luotettavana kirjoittajana pidetty nimimerkki.

1 tykkäys

Juu.
Puhun vain omasta puolestani, mutta kyseinen nimimerkki tuntuu olevan harvinaisen hyvin perillä Ilveksien asioista.
Pidetäänkö siis luotettavana kirjoittajana myös Tapparan asioiden suhteen?
Minä en tähän osaa vastata.

8 tykkäystä

Kiitos @peterra herätit palstalaiset juuri poteroistaan tuolla.Tuo keskustelu käytiin muistaakseni jo viime keväänä… Keskustelun avaus oli asiaa mutta siihen tulleet kommentit.Eivät ainakaan minulle ole mitään uutta tietoa.

Harmittaa palstan pikkusieluiset oikojat, viestien siirtelijät, sääntöneuvojat, liputtajat, uusien sääntöjen ehdottelijat, keskustelun rajoittajat, vänkääjät ja muut joiden mielestä oma näkökulma toisen viestiin on “se ainoa oikea” ja muiden palstalla pitäisi elää ja puhua sen mukaisesti. Hankkikaa elämä ja antakaa kaikkien kukkien kukkia. Jaa niin huomenta vaan kaikille! :joy:

Ps. Kannattaa seurata kun tämäkin viesti liputetaan ja siirretään jonnekin unhola-ketjuun.

Edit: Ensimmäinen turha viestin siirto tapahtunut toiseen ketjuun.

7 tykkäystä

Ketjun aihe on liigan tuomaritoiminta 2018-19, ei Jari Levosen 0,7 promillen puhallus vuonna 2006. Siksi @TeroJ’n viesti eksyy aiheesta.

(Muutenkin täysin mautonta irvailla noin lievästä asiasta näin pitkän ajan jälkeen. Tämä tulee ihmiseltä, joka tiedostaa suhtautuvansa rattijuoppouteen tarpeettomankin vakavasti. Yksi jos toinen on tehnyt elämässään vakavampia asioita.)

1 tykkäys

Höpö höpö, kyllä rattijuoppoja voi aina vähän pilkata.

1 tykkäys