Palautetta kanssakeskustelijoille

Hautaan asti kenties vai senkin jälkeen? Vai vanheneeko nämä hölmöilyt joskus?

1 tykkäys

No kuolleita en lähtis kauheen tuoreeltaan pilkkaamaan mutta en mä näe mitään väärää siinä että vääntää vitsiä jonkun julkisuuden henkilön tekemistä rikoksista, oli siitä sit kulunut viikko tai 20 vuotta. Etenkin kun kyseessä on niin itsekäs ja typerä teko kun rattijuoppous.

Toki jos palstan säännöt sen kieltää, niin sitten kieltää. Ja olihan se ketjukin väärä.

@TeroJ olen @rizka linjoilla, että vitsi oli mauton. Eiköhän Levonen ole rangaistuksensa jo kärsinyt.

3 tykkäystä

0,7 voi olla oikeasti myös erehdys. Kostean illan seuraavana aamuna. Hyväksyttävää? Ei, ei missään nimessä.
Mutta tarviiko tähän vielä palata? Ei. Olen @rizka :n kanssa samaa mieltä.

Ymmärrän myös sinun suhtautumisesi asiaan.

1 tykkäys

Mitä väliä sillä on? Jos oot alkoholin vaikutuksen alaisena ratissa niin oot alkoholin vaikutuksen alaisena ratissa eikä sillä ole mitään väliä onko se tahallista vai ei.

2 tykkäystä

Ei sitten yhtään mitään väliä. Ei yhtään sen vähempää tuomittavaa.

Mutta tuleeko Suomessa rattijuoppoudesta yleensä elinkautinen, kuten Levoselle näyttäisi tulevan?
Etkö oikeasti ymmärrä mauttomuutta jutussasi?

2 tykkäystä

Poppareita, kohta tarvitaan taas poppareita.:clap:t2::clap:t2::clap:t2:

5 tykkäystä

Miksi?

Eikö tarvitakaan?:confused:

Tämä on huikea ja yksi huvittavimmista ketjuista koko palstalla ja varsinkin siinä vaiheessa, kun aletaan oikein kunnolla vänkäämään.:rofl:

1 tykkäys

No ei ainakaan minun takia.

Ja nyt palaute vielä perään.
Popparin popsijat ovat palstan kannalta aika tylsää sakkia.

Minua oikeasti on ruvennut vituttamaan se, että täältä löytyy jengiä ketkä odottavat yhteenottoja eri kirjoittajien välillä. Ja nyt, kun aloitin, niin “popparit mikroon” ja/tai/ehkä “popparit uuniin” jutut on ihan perseestä. Popparit tehdään kattilassa.

Pahoittelut mielestäsi huonosta läpästä.:zipper_mouth_face:

Kaikki ok.

1 tykkäys

No jos internettiin kirjotetut läpät lasketaan elinkautiseks niin suomessa tulee aika monestakin asiasta elinkautinen. Usein ei tartte tehdä edes mitään rikosta. :smiley:

Toki, mutta en pidä asiaa milläänlailla vakavana. Eri asia olis, jos muistuttelisin Levosta itseään asiasta päin naamaa tai vaikka puhelimitse, se olis jo tuomittavampi juttu.

Totta. Viestien sisältö on vielä turhempaa kun mun rattijuoppovitsini.

Kyllä tässä on elämästä jotain puuttunutkin, siis kesän aikana. Hienoa että kausi taas alkaa ja keskustelua näköjään riittää jo ensimmäisestä ottelusta alkaen. Tappara selkeesti kiinnostaa. Kunhan jätetään ne pahimmat ylilyönnit kirjoittamatta. Mukavaa kautta kaikille!

3 tykkäystä

Kiitos @Spartak tuosta unblockyoutube-hommelista, hyvin pelitti ja sai ilmaiseksi katsella meidän CHL-pelin! :+1::+1::+1:

8 tykkäystä

Minua henkilökohtaisesti ottaa melkoisesti päähän nämä “laita faksia mikille kerta tiedät paremmin” tai “eiköhän ne valmennuksessa tiedä paremmin kuin sinä” -viestit.

Tämä on keskustelufoorumi, jossa mielipiteensä saa esittää, vaikka se ei kaikkia miellyttäisi. Ei jokaisesta viestistä tarvitse tykätä, mutta tuollainen vastaus aina hämmästyttää.

8 tykkäystä

Lisäisin tuohon vielä heitot, jos joku kritisoi Tapparan tai toimiston tekemisiä niin ehdotellaan seuran vaihtamista tai fanituksen lopettamista.
Kaikilla on varmasti halu ja toive Tapparan menestymiseen, mutta toiset fanittaa ilman mitään kritiikkiä ja toiset ehkä näkee parantamisen varaakin.
Kaikille pitää löytyä tilaa.

5 tykkäystä

Juu varmasti on parannettavaa. Aina on. Mutta en nyt sitten tiedä kuinka rakentavaa kritiikkiä on kirjoittaa seurantaan esim. kommentti: “hävettää”.

1 tykkäys

Otetaan kiinni henkilökunnan palauteketjusta.

Olisi suotavaa perustella jollain mielipiteensä. Mitä mieltä on käydä huutelemassa omaa mielipidettään ketjuihin niitä sen kummemmin perustelematta? Tuollaiset voi ihan helposti liputtaa pois turhina.

Minkälainen kritiikki? Jos Tapparalla on jonkun mielestä tylsä joukkue pelaajista ja pelitavasta lähtien, niin kai siinä takaisin saa sanoa. Varsinkin kun mitään ehdotuksia miten noita voisi muuttaa ei näy. Ihan mielenkiinnosta itse ainakin kuulisin ketä Tapparassa pitäisi pelata jos tämä on LIIGAN mittapuulla tylsistä pelaajista koottu jengi. Jos joku näin sanoo, niin siihen ei saisi kommentoida? Kaikille pitää löytyä tilaa ja mielipiteen vapaus, mutta käskyt vaihtaa jengiä tai sarjaa pitäisi lopettaa?

2 tykkäystä