Palautetta kanssakeskustelijoille

En ole millään tapaa ollut mukana missään, mutta kävin tsekkaamassa tuon ketjun. Eikös tuo ensimmäinen liputus mennyt ihan oikein? Uskon @TeroJ :n tuohon myös viittaavan.

Säännöissä lukee näin:

§13. Valvonta ja ylläpito

Palstan järjestystä ylläpitävät ja valvovat tehtävään nimetyt ylläpitäjät ja valvojat, jotka ovat nähtävissä täällä. Jos sinulla on huomautettavaa jonkun toisen kirjoituksista, älä pyri jakamaan oikeutta itse vaan käytä “liputa viesti”-toimintoa, jonka avulla tieto kulkee ylläpidolle ja valvojille. Tutustu viestien liputukseen palstan UKK:sta.

@Oijennus liputus riittää. Tuli jo niistä kahdesta liputuksesta asia ihan selväksi. Ei tarvitse jättää erikseen palautetta.

Nyt toisteinen pyyntö:

Eli sinut pitää taas jättää rauhaan, mutta sinä saat ohjeistaa muita?
Ei myöskään saa kukaan koskaan vastata sinulle mihinkään viestiisi? Se se on antoisaa keskustelua sitten.

On autuaampaa antaa kuin ottaa. Palautettakin.

Minä en nyt ohjeista ketään tässä kohtaa. Pyydän vaan jättämään minut rauhaan, keskittykää johonkin muuhun. Pyydän ihan kiltisti, että antakaa nyt vaan olla. Ei vie mitään asiaa nyt tämä eteenpäin.

Tottakai helpompaa olisi varmaan olla tällaisina hetkillä sitten poissa palstalta, jos haluaa olla ilman kommentteja. Mutta tapansa kullakin.

Ei sinua vainota. Ymmärrä se.

Joo. Näin on varmasti parempi. Noh, luen kuitenkin.

Jos sä selaat mun postauksia vaikka tästä ketjusta niin aika tasasesti mä täällä viisastelen joka suuntaan jos jotain syytä on, että älä ny liian marttyyriks rupea.

Edit: Oon kirjottanu tähän ketjuun 50 postausta, niistä yhdeksässä on maininta “@peterra”, ja niistä yhdeksästä 2-3 on tulkittavissa negatiiviseks palautteeks. Loput on komppailuja, lainauksia tai muita viittauksia. Joku kehukin tais seassa olla. Silmätikku?

@peterra

Seuraan sinua (:grin:) ja arvostan kääntämistäsi Niklas Bäckström ketjussa. Hyvää työtä. :+1: Ja kaikesta kuittailuista huolimatta, tarkoitan todella. Ei tällainen juntti osaa kieliä.

Kääntäminen sujuu muutenkin paremmin hieman vihaisessa mielentilassa. Samoin kuin ylipäätään vieraan kielen puhuminen :smiley:

Mulla sujuu vieraan kielen ymmärtäminen ja puhuminen tietyssä tilassa, mutta se ei enää ole tämän ketjun aihe. :joy:

E. Popcornit paloi taas pohjaan kattilassa helposti.

Eli palautetta kanssakeskustelijoille. Popparit saa mikrossa tehtyä aika helposti ja yleensä onnistuu, mutta se poppari läppä on minun mielestäni aika loppuun kaluttu. Toki, jos sen kokee uutena ja hauskana läppänä, niin antaa mennä vain.

On kyllä jokseenkin kulunut hokema tuo “popparit”…

(Life is like a roller coaster, live it, be happy, enjoy life. ) #2560

Sää muistit huumorilla tehdyn äänestyksen. Hienoa.

Voi kuule, näitä poppari lässytyksiä on luettu ihan riittämiin tällä palstalla. Eli pahoitan mielesi ja totean, että en muistanut tuota äänestystä. En todellakaan.

Ok, eli tänään pelaavasta pelaajasta ei voi keskustella? :+1: Ymmärrän kyllä osan noista liputuksista mutten kaikkia.

Jonkun pelaajan tupakointi ei mitenkään liity illan ottelutapahtumaan. Jos pelaajan tupakointi on sinulle tärkeä asia, kirjoittelele siitä vaikka pelaajan omaan ketjuun.
Edit:
Tai voithan vaikka perustaa oman ketjun jääkiekkoilijoiden tupakoinnille jos siltä tuntuu. On täällä palstalla aika monta muutakin erikoista ketjua.

Offtopicin tuo käynnisti. Sitä ei pääse kukaan pakoon. Kaikki liputukset ihan aiheesta.

On se mun mielestä ihan jännä yksityiskohta tänään pelaavasta pelaajasta, noin ammattiurheilija kun on. Toki asian tiimoilta homma lähti vähän sivuraiteille, mutta aika raaka veto liputtaa kaikki viestit. Eikä mieleeni tullut että Lukon kakkosmolarilla olis täällä oma ketju, toki sekin on näin tarkemmin aateltuna ihan mahdollista, mutta sen takia tuon kysymyksen laitoin tuohon otteluketjuun.

@Repa-76 sillä tavalla olet oikeilla jäljillä, että välillä täällä liputellaan aika surutta. Nuo liput oli mun mielestä kaikki kuitenkin ihan aiheellisia, kun lähti rankasti offtopicciin koko ketju.

Sen sijaan mm. eilen toisessa ketjussa oli samanlaista asiaankuulumatonta pohdintaa, joka johti yli 10 samanlaiseen spekulatiiviseen viestiin.

Tästä asiasta, kun sanottiin niin liputettiin nuo viestit pois ja todettiin, että asiaan kuuluu. Noh, näitä tulee ja menee.

Näyttää olevan hieman käyttäjäkohtaista, että kenen offtopicit kuuluvatkin asiaan ja kenen offtopicit liputetaan heti pois. Seuraamusten perusteella välillä arvotaan tuomio: jos esim. kymmenen kaveria lähtee keskusteluun mukaan niin koko lanka liputetaan, mutta jos joku yksittäinen huomio jää olemaan niin sitä harvoin liputetaan.

Toivottavasti linja pitää ettei muutenkaan aleta pelaajien tavoista ja tottumuksista juttelemaan. Jos vaikka Sählän telemarkhypystä tulee joku kommentti niin lippua vaan jne. Välillä vähän ihmetyttää nämä liputukset, ja välillä ei niin vähäkään. :roll_eyes: