Palautetta kanssakeskustelijoille

Minä en nyt ohjeista ketään tässä kohtaa. Pyydän vaan jättämään minut rauhaan, keskittykää johonkin muuhun. Pyydän ihan kiltisti, että antakaa nyt vaan olla. Ei vie mitään asiaa nyt tämä eteenpäin.

1 tykkäys

Tottakai helpompaa olisi varmaan olla tällaisina hetkillä sitten poissa palstalta, jos haluaa olla ilman kommentteja. Mutta tapansa kullakin.

Ei sinua vainota. Ymmärrä se.

4 tykkäystä

Joo. Näin on varmasti parempi. Noh, luen kuitenkin.

1 tykkäys

Jos sä selaat mun postauksia vaikka tästä ketjusta niin aika tasasesti mä täällä viisastelen joka suuntaan jos jotain syytä on, että älä ny liian marttyyriks rupea.

Edit: Oon kirjottanu tähän ketjuun 50 postausta, niistä yhdeksässä on maininta “@peterra”, ja niistä yhdeksästä 2-3 on tulkittavissa negatiiviseks palautteeks. Loput on komppailuja, lainauksia tai muita viittauksia. Joku kehukin tais seassa olla. Silmätikku?

5 tykkäystä

@peterra

Seuraan sinua (:grin:) ja arvostan kääntämistäsi Niklas Bäckström ketjussa. Hyvää työtä. :+1: Ja kaikesta kuittailuista huolimatta, tarkoitan todella. Ei tällainen juntti osaa kieliä.

7 tykkäystä

Kääntäminen sujuu muutenkin paremmin hieman vihaisessa mielentilassa. Samoin kuin ylipäätään vieraan kielen puhuminen :smiley:

3 tykkäystä

Mulla sujuu vieraan kielen ymmärtäminen ja puhuminen tietyssä tilassa, mutta se ei enää ole tämän ketjun aihe. :joy:

E. Popcornit paloi taas pohjaan kattilassa helposti.

Eli palautetta kanssakeskustelijoille. Popparit saa mikrossa tehtyä aika helposti ja yleensä onnistuu, mutta se poppari läppä on minun mielestäni aika loppuun kaluttu. Toki, jos sen kokee uutena ja hauskana läppänä, niin antaa mennä vain.

2 tykkäystä

On kyllä jokseenkin kulunut hokema tuo “popparit”…

2 tykkäystä

Sää muistit huumorilla tehdyn äänestyksen. Hienoa.

Voi kuule, näitä poppari lässytyksiä on luettu ihan riittämiin tällä palstalla. Eli pahoitan mielesi ja totean, että en muistanut tuota äänestystä. En todellakaan.

1 tykkäys

Ok, eli tänään pelaavasta pelaajasta ei voi keskustella? :+1: Ymmärrän kyllä osan noista liputuksista mutten kaikkia.

Jonkun pelaajan tupakointi ei mitenkään liity illan ottelutapahtumaan. Jos pelaajan tupakointi on sinulle tärkeä asia, kirjoittelele siitä vaikka pelaajan omaan ketjuun.
Edit:
Tai voithan vaikka perustaa oman ketjun jääkiekkoilijoiden tupakoinnille jos siltä tuntuu. On täällä palstalla aika monta muutakin erikoista ketjua.

Offtopicin tuo käynnisti. Sitä ei pääse kukaan pakoon. Kaikki liputukset ihan aiheesta.

On se mun mielestä ihan jännä yksityiskohta tänään pelaavasta pelaajasta, noin ammattiurheilija kun on. Toki asian tiimoilta homma lähti vähän sivuraiteille, mutta aika raaka veto liputtaa kaikki viestit. Eikä mieleeni tullut että Lukon kakkosmolarilla olis täällä oma ketju, toki sekin on näin tarkemmin aateltuna ihan mahdollista, mutta sen takia tuon kysymyksen laitoin tuohon otteluketjuun.

@Repa-76 sillä tavalla olet oikeilla jäljillä, että välillä täällä liputellaan aika surutta. Nuo liput oli mun mielestä kaikki kuitenkin ihan aiheellisia, kun lähti rankasti offtopicciin koko ketju.

Sen sijaan mm. eilen toisessa ketjussa oli samanlaista asiaankuulumatonta pohdintaa, joka johti yli 10 samanlaiseen spekulatiiviseen viestiin.

Tästä asiasta, kun sanottiin niin liputettiin nuo viestit pois ja todettiin, että asiaan kuuluu. Noh, näitä tulee ja menee.

Näyttää olevan hieman käyttäjäkohtaista, että kenen offtopicit kuuluvatkin asiaan ja kenen offtopicit liputetaan heti pois. Seuraamusten perusteella välillä arvotaan tuomio: jos esim. kymmenen kaveria lähtee keskusteluun mukaan niin koko lanka liputetaan, mutta jos joku yksittäinen huomio jää olemaan niin sitä harvoin liputetaan.

2 tykkäystä

Toivottavasti linja pitää ettei muutenkaan aleta pelaajien tavoista ja tottumuksista juttelemaan. Jos vaikka Sählän telemarkhypystä tulee joku kommentti niin lippua vaan jne. Välillä vähän ihmetyttää nämä liputukset, ja välillä ei niin vähäkään. :roll_eyes:

Liputtaminenhan on yhteisön demokraattinen ja yhteinen keino vaikuttaa keskustelun sisältöön. Se tarkoittaa, että ihmisten tulkinta on se, joka ratkaisee. Kaikilla on omat tyylinsä ja esim. itse olen huomannut, että minut usein ymmärretään väärin. Siihen pitää keskittyä, että pohjustaa ja alustaa juttuja sillä tavalla, ettei tulisi niitä väärinkäsityksiä.

Kun on demokraattinen systeemi liputuksesta niin totta kai tulkinnat vaihtelee ihmisten mukaan. Esim. minä en ole liputtanut täällä yhtäkään viestiä yli vuoteen ja meitä on täällä satoja muita, jotka eivät mitään liputtele. Ihmisillä on valtavan erilainen käsitys keskustelun ytimestä.

Sehän ihan riippuu ihan siittä kuka liputtaa että onko se demokraattinen päätös vai ei? En mä ainakaan jaksa aina miettiä että kuuluukohan tämä kysymys joka liittyy tänään pelaavaan pelaajaan otteluketjuun, tupakointiketjuun, maalivahtiketjuun vai pitäiskö tehdä oma ketju tälle Lukon kakkosmolarille ja sinne laittaa tuo. Jos ymmärsit pointin. Oiva tapa tuo on myös tappaa keskustelu ja vähentää aktiivisia keskustelijoita.

1 tykkäys

En tiedä, kuinka paljon lipuista tulee samoilta käyttäjiltä. Yleisesti ottaen voidaan kuitenkin sanoa, että jos kaksi ihmistä liputtaa saman viestin niin siinä on jotakin vikaa. Yksittäinen lippu ei piilota viestiä.

Tätä systeemiä (jota johtavat ja hallitsevat ihmiset) ei pysty viemään pois sen inhimillisyydestä. Vaikka se täällä usein kielletäänkin niin onhan täällä muutamia käyttäjiä, jotka juuri kunnostautuvat tässä samojen nimimerkkien häirinnässä ja hämmentämisessä sekä seuraamisessa.

Täällä perusolettamus on että jaksaa miettiä. Edellisen kuukauden aikana tänne on tullut noin 17200 viestiä. Ymmärtänet että pakko niitä on jotenkin organisoida. Kaaos on tehokas tapa tappaa (järkevä) keskustelu ja vähentää aktiivisia keskustelijoita.

Syyskausi on jälleen kerran ollut yhteisön historian vilkkain, joten täysin metsässä ei olla valitun linjan kanssa.

Maailma ei kaadu pariin viestiin, joten on jälleen aika mennä eteenpäin.

2 tykkäystä