Palautetta kanssakeskustelijoille

Juuri näin, ihmetyttää ettei saa olla mielipidettä.
Nyt vaan tällähetkellä Tappara ui syvällä ja en näe valoa, ilman jotain radikaalia muutosta.

Kaveri oli sitä mieltä, mitä tuossa kerron? Mistä helevetistä nuo osaa kirjoittaa oikeita mielipiteitä, ettei liputeta?

Tuolla joukkueella playoffitkin on mestaruus.
Karmeeta touhua.

Mielestäni sopivia ketjuja tuolle ovat esim. Tapparan peliesitykset kaudella 2018-19, KalPa - Tappara-otteluketju noin esimerkkeinä.

Mielestäni se ei liittynyt Rautakorpeen millään tavalla. En liputtanut mielipidettä vaan sen, että se oli väärässä ketjussa.

Ei ole. Se on juuri oikeassa ketjussa. Se on mielipide Rautakorven valmentamisesta.

(Selvennys: Minä en ole tuota mieltä, mutta hänellä on oikeus kertoa tuo tavallaan. Ja minä ainakin ymmärsin viestin)

Ja Peterra: Noin epäselvissä linjanvedoissa ei kannata ottaa jumalan asemaa.

Minä ymmärsin (ja ymmärrän) sen edelleen toisella tavalla. Pitää laittaa meille hitaammille selvemmin Rautakorpi näkyviin mielipiteeseen. :slight_smile:

Ei kai yksi liputus riitä siihen, että viesti menee piiloon? Joku valvoja on sen myös hyväksynyt. Ei se kai minun jumaluuttani sentään ole :slight_smile:

Oot kyllä pikkusielu tässä asiassa. Korostan: tässä asiassa. En yleistä.

Tapaukseen perehtymättä ja tuon lainauksen perusteella:

§4. Perusteltu keskustelu

Tappara.co on keskustelupalsta eikä täten ole tarkoitettu ns. chattaukseen (Poikkeus: Otteluseuranta). Jokaisen kirjoituksen tulisi tuoda lisäarvoa keskusteluun. Vältä erittäin lyhyitä, vain muutaman sanan kirjoituksia ja perustele väittämäsi.

Jos asianasi on vain toisen jäsenen kirjoituksesta samaa mieltä oleminen tms., tätä ei ole tarpeen ilmaista kirjallisesti, vaan käytä palstan “Tykkää viestistä”-toimintoa (sydän). Henkilökohtaiseen viestintään on palstalla yksityisviestitoiminto.

(🌴🎅©) #2635

Kyllä jos vaikka tuoreimmista nappaat nyt muutaman ketjun, niin huomaat, että aika runsaasti on negatiivisia viestejä joita ei ole piilotettu. Mikä olisi valvojien motiivi piilottaa muutama hassu viesti “vääristä mielipiteistä” ja jättää kymmenkertaisesti muita negasävytteisiä viestejä näkyviin?

Aivan, ei mikään. Ne mitä näistä negapurkauksista yleensä liputetaan (ja valvojien puolesta hyväksytään) ovat negatiivisia, kärjistettyjä ja provosoivia onelinereita. Se, että käydään joka pelaajan ketjuun heittämässä “ei vakuuta”, “oli tänään taas paska” tms. ei tuo lisäarvoa palstalle.

Alkaa näköjään vanne kiristää täällä. :smiley:

Onko tämä sitä katsomoväkivaltaa?

Minun mielestäni tosin tässä ketjussa ihan perusteltua keskustelua. En ainakaan myönnä, että näkisin nyt poikkeuksellisen paljon punaista.

Ja sinänsä tämähän on oikea ketju antaa minulle palautetta, joten @Messi oli myös oikeassa paikassa. :slight_smile:

Niin “tänään” sanakin :wink: Toki voi purkaa sisällön esille, mutta ei klikkaaminenkaan suuri vaiva ole.

Täällä on yksi hyvä tapa linkata: @S.T. Ei yhtään sokeita linkkejä, aina tiedot mukaan, mistä on kyse.

Asiasta kukkapurkkiin, miten @Naapuri näet tuon linjan, että eilen Ilveksen maali hylättiin ja KalPan maali tänään hyväksyttiin? Ja vastaus tähän mieluusti tuolla oikeassa ketjussa :slight_smile:

Kyllä tämä on tähän oikein ketju, koska en tilannetta ole tänään nähnyt, niin en voi verrata.

Tämä viesti on liputettu ja on siksi piilotettu väliaikaisesti.

Menkää muualle käsittelemään maalin hylkäämistä tai bänniä paukkuu tahallisesta off-topicista.

Kunnioitus katoaa siinä kohtaa kun jo toista kautta vedetään alta lipan. Tuolla materiaalilla mun mummonikin (Rauha Hänen muistolleen) vetäisi kirkkaasti paremmin. Joillekin on aikansa ja paikkansa, mutta parasta ennen päivämäärä on sentään sikanautasäilykkeelläkin. Kuusi hopeaa ei tule sattumalta, ei hyvässä eikä pahassa

On tässä kova kaveri,hattu päästä.

Hullu se on. :+1:

Yyveellä tavoittaa asianomainen…

(Life is like a roller coaster, live it, be happy, enjoy life. ) #2647

Hyvä suoritus @TapparaMies .

Jep, ottaan Olvin logo jne… :smiley:

(Life is like a roller coaster, live it, be happy, enjoy life. ) #2649

Ihan tarraa tarkotin tai sitten lapsitatska.