Palautetta kanssakeskustelijoille

Ymmärrän kyllä, mutta jos kaikki eriävät mielipiteet tuodaan tähän ketjuun, niin kohta täällä keskustellaan ihan kaikesta. Maahanmuutto politiikasta Niklas Bäckströmin kohteluun.

E. Ja tarkennuksena vielä. Pidän sinun viestiäsi todella hyvänä ja olen kanssasi aiheesta ihan samaa mieltä. Olin jo aikaisemmin kirjoittamassa samankaltaista vastausta.

Siirtelin nuo pari viestiä sinne lemmikkieläinketjuun, siellä on paras paikka niille.

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat evö

Kyllä meitä nyt koetellaan. Arkkivihollisemme Pärnä, Pohtiva, Tiku ja Taku ampuu sarjatulella kritiikkiä rakasta seuraamme ja sen päävalmentajaa kohtaan.

Hyvää yötä kaikille muille paitsi: Pärnälle, Pohtivalle, Tikulle ja Takulle. :slight_smile:

Edit: Lisätään listalle Pohtivan sivuadjuntantti Savolainen.

Hyvä toimittaja analysoi peliä. Suomen hyvät toimittajat analysoivat Rautakorpea ja tulosta. Laatujournalismia arvostavassa maassa luulisi, että tällaisesta analyysista ei saa pisteitä :smiley:

Sanosin, miltei jopa väittäisin…että Mediapeli ketjussa on melkosen laadukasta keskustelua ja hyviä pointteja. Erilaisia näkemyksiä, joista keskustelu soljuu melko mukavasti sekä rakentavasti :+1:

Jopa linkkejä eri artikkeleista on liitetty jatkumoks keskusteluun.

Aiheuttaa se median “mielettömyyskin”(vaikea oli keksiä hyvää termiä) mukavasti parran pärinää.
Tästä siis isoa posia kaikille :slight_smile:

Aina joskus mietin, että jotkut saavat jotain iloa ja nautintoa elämäänsä ulkopuolisen silmin tosi kummallisista asioista.

Mun kirjoissa tällaisia asioita ovat esimerkiksi joku kerrostalokyttääminen, naapurikateus & ilo heidän epäonnistumisistaan tai monet kiihkeän uskonnollisuuden muodot.

Vähän samaan settiin mennee se, miten minä tämän viestin luen: että jotkut urpot eivät vaan tajua kirjoittajan itsensä mielestä tosi vankkoja (mutta todennäköisesti ainakin osin imaginäärisiä) “lainalaisuuksia”, ja sitten on todella hienoa, kun itse on oikeassa ja se se vasta hienoa onkin, kun nämä ymmärtämättömät urpot saavat opetuksen “elämän realiteeteista”.

En nyt sano, että jotkut ihmiset ovat outoja, vaan että kylläpä tätä maailmaa voivat eri ihmiset tarkastella monesta eri kulmasta.

Ja siis Rautakorpeenhan tämä tai oikeastaan edes viesti, johon vastaan, ei oikein kyllä liity mitenkään. (Edit-lisäys: Viesti oli alunperin Rautakorpi-ketjussa, jossa liputettiin ihan perustellusti.)

@Naapuri ketjussa Liigan yleisömäärät:

Pidän sinua asiakirjoittajana. Olen monesti sanonut, että kannattaa täällä olla todella varovainen, miten sanansa muotoilee.

Tapparan lastenlauntaita nimität alelauantaiksi ja takerrut tähän yhteen seikkaan selittämään Tapparan korkeampaa yleisömäärää kuin Ilveksen vastaava tällä hetkellä. Se, mitä kerroit myös tämän vaikutuksesta tulokseen on totta eli kassavirta ei kasva vastaavassa suhteessa.

Mutta tässä tulee nyt se juttu joka itseäni ärsyttää: koska olet Ilves-fani oletan, että tiedät juuri Ilveksen olleen vuosia suuri ilmaislippujen jakelija. Täällä päässä Tamperetta opittiin jo vuonna 2012, että ilmaiseksi ei kannata peliin päästää. Ilveksessä tämä opittiin pitkien vaiheiden jälkeen vuonna 2017 pitkän tappiollisen putken päätteeksi.

Saattaa olla, että joku täällä puolella Tamperetta saattaa kokea sen lievähköksi provoksi, kun kerrot perus taloudenpitoa meille. Kuitenkin tosiasiassa oppimissuunta on ollut vähän toinen ja kyllä Ilveksellä riittää vieläkin opittavaa Tapparan bisneshallinnasta. Ja koska olet asiakirjoittaja sanon tämän nätisti: ei kannata tänne tulla opettamaan niitä lippulaskujen peruskertoimia.

Minua ärsyttää hänen tapansa jäädä jankkamaan asioita. Uskon, että kaikille on tullut asia selväksi jo tältä päivältä ja silti jankkaus jatkuu.

Eikä ole ensimmäinen kerta.

Minua ei jankkaaminen niinkään ärsytä, kun on samaa vikaa itselläkin. Sanotaan, että jos olisin tuomari niin sanoisin, että @Naapuri antaa paljon mahdollisuuksia viheltää. Ansaitsee tai ei. :smiley:

Tämä on @naapuri:lle aiheuttanut ajoittaisia kurinpito-ongelmia jo vuosien ajan. Todellakin toivottavaa olisi laittaa perusteltu kanta kerran selväksi ja lopettaa siihen. 1500 vs 1 jaoilla vastajankkaajia kyllä riittää.

Viimeisen vuorokauden aikana on muuten näkynyt niin paljon :cat: -logoa viestiketjuissa, että siellä taitaa olla pientä paikallispelikiimaa?

Eihän se ole provoa, johtuu vaan meidän herkkähipiäisyydestä ja siitä Ilves-logosta. Tällä palstalla kun vihataan muiden jengien faneja. Ei oo varmaan kahta viikkoa kun asia oli viimeks pinnalla?

Varmaan on juu ja toivon sitä teidänkin puolelle. Olisi hienoa saada se paikallispelien kiima takaisin. Viime vuosina ei se tappiokaan ole tuntunut “oikein miltään” kun tilanne oli niin “ennakoitavissa”.

(Kuntopiiriä, hei) #2786

Kuuden edellisen kauden patoutumat kaatuvat kerralla vai kuinka @Naapuri ?

Chillaa nyt jo.

Nöyrästi altavastaajana tullaan.

On sillä @Raumalainen lla kovat excelit. Aivan ylivoimainen johto molemmissa fantasiarosterikisoissa.

Joo, en keksinyt mitään nasevampaa. Olihan se itellekin järkytys, kun olinkin yhtäkkiä ekaluokalla puhevikainen. Toki se nopeasti korjautui.

Mä en nyt kyllä näe sinne rivien väliin.

Mutta lisätään vielä, että jos välillä menee meikäläisen viestit urpoiluksi, niin sori siitä. Tämä on tällainen hyvin hektisen viestinnän alusta, ja kun en ole alan ammattilainen, niin huteja vääjäämättä tulee. Olen muutenkin ihan paska small talkissa ja tällainen korkeatempoinen palsta on varsin lähellä sitä.

Lisätään vielä, että etenkin harmittaa ulkomailla, kun muut varmaan luulevat, etten osaa kieltä, kun ei tule keskustelua, kun oikeasti en vaan keksi mitään ei-latteaa sanottavaa. Ketä kiinnostaa, että ilmoja on pidellyt?

Ja vielä se sanottava palautteena kanssakeskustelijoille, että käytän keskustellessani liikaa sarkasmia ja ironiaa, ja esitän sen usein niin kuivasti, että tulee väärinymmärryksiä. Lisäksi käytän liikaa meemejä. Enkä myöskään osaa lopettaa hauskaa juttua ennen kuin se lakkaa olemasta hauska. Älkää tehkö näitä virheitä.

Ei tuo nyt niin paha ole, mikäli googlekääntäjä lausuu oikein:

https://translate.google.fi/#ru/fi/Sasha%20Shtshemerov

Mul on oikeastaan sama.

Vaan onko tämä pohdinta väärässä ketjussa, kun tämähän on lähinnä palautetta… …itselle?