Palautetta kanssakeskustelijoille

Minua ärsyttää hänen tapansa jäädä jankkamaan asioita. Uskon, että kaikille on tullut asia selväksi jo tältä päivältä ja silti jankkaus jatkuu.

Eikä ole ensimmäinen kerta.

15 tykkäystä

Minua ei jankkaaminen niinkään ärsytä, kun on samaa vikaa itselläkin. Sanotaan, että jos olisin tuomari niin sanoisin, että @Naapuri antaa paljon mahdollisuuksia viheltää. Ansaitsee tai ei. :smiley:

1 tykkäys

Tämä on @naapuri:lle aiheuttanut ajoittaisia kurinpito-ongelmia jo vuosien ajan. Todellakin toivottavaa olisi laittaa perusteltu kanta kerran selväksi ja lopettaa siihen. 1500 vs 1 jaoilla vastajankkaajia kyllä riittää.

Viimeisen vuorokauden aikana on muuten näkynyt niin paljon :cat: -logoa viestiketjuissa, että siellä taitaa olla pientä paikallispelikiimaa?

9 tykkäystä

Eihän se ole provoa, johtuu vaan meidän herkkähipiäisyydestä ja siitä Ilves-logosta. Tällä palstalla kun vihataan muiden jengien faneja. Ei oo varmaan kahta viikkoa kun asia oli viimeks pinnalla?

2 tykkäystä

Varmaan on juu ja toivon sitä teidänkin puolelle. Olisi hienoa saada se paikallispelien kiima takaisin. Viime vuosina ei se tappiokaan ole tuntunut “oikein miltään” kun tilanne oli niin “ennakoitavissa”.

1 tykkäys

Kuuden edellisen kauden patoutumat kaatuvat kerralla vai kuinka @Naapuri ?

Chillaa nyt jo.

Nöyrästi altavastaajana tullaan.

4 tykkäystä

On sillä @Raumalainen lla kovat excelit. Aivan ylivoimainen johto molemmissa fantasiarosterikisoissa.

2 tykkäystä

Joo, en keksinyt mitään nasevampaa. Olihan se itellekin järkytys, kun olinkin yhtäkkiä ekaluokalla puhevikainen. Toki se nopeasti korjautui.

1 tykkäys

Mä en nyt kyllä näe sinne rivien väliin.

Mutta lisätään vielä, että jos välillä menee meikäläisen viestit urpoiluksi, niin sori siitä. Tämä on tällainen hyvin hektisen viestinnän alusta, ja kun en ole alan ammattilainen, niin huteja vääjäämättä tulee. Olen muutenkin ihan paska small talkissa ja tällainen korkeatempoinen palsta on varsin lähellä sitä.

Lisätään vielä, että etenkin harmittaa ulkomailla, kun muut varmaan luulevat, etten osaa kieltä, kun ei tule keskustelua, kun oikeasti en vaan keksi mitään ei-latteaa sanottavaa. Ketä kiinnostaa, että ilmoja on pidellyt?

Ja vielä se sanottava palautteena kanssakeskustelijoille, että käytän keskustellessani liikaa sarkasmia ja ironiaa, ja esitän sen usein niin kuivasti, että tulee väärinymmärryksiä. Lisäksi käytän liikaa meemejä. Enkä myöskään osaa lopettaa hauskaa juttua ennen kuin se lakkaa olemasta hauska. Älkää tehkö näitä virheitä.

6 tykkäystä

Ei tuo nyt niin paha ole, mikäli googlekääntäjä lausuu oikein:

1 tykkäys

Mul on oikeastaan sama.

Vaan onko tämä pohdinta väärässä ketjussa, kun tämähän on lähinnä palautetta… …itselle?

1 tykkäys

Kuinkahan tuon nyt noin osasit ottaa? En kyllä ensimmäisenä tuota lukiessani saanut mieleen, että nyt pilkataan ässä-vikaisia.

3 tykkäystä

Ei osunut kyllä täällä ollenkaan noin, ja puheviasta olen itsekin kärsinyt. Outo reaktio.

3 tykkäystä

@Oijennus No tätä vähän itsekin jäin ihmettelemään, kun eikös suhuässä ole niin kuin sama asia kuin sh-äänne? No, muokkasin kuitenkin. Kuten sanoin, sori siitä.

Mulla ei ole puhevikaa, mutta olihan tuo sellainen nimi että aloin ensimmäisenä yrittää lausua tuota juuri tuon suhuässän mainostamisen takia. Ja johan suhusi omakin ässä.

(kirjoittaja on perunut viestin ja se poistetaan automaattisesti 24 tunnin kuluttua, paitsi jos se liputetaan)

1 tykkäys

Palautetta: Väärä ketju. Ei selitettävää

1 tykkäys

Tämä on kohta palstan suosituin ketju. En ole varma oliko se visio ja tavoite.

5 tykkäystä

Poistin kaikki edeltävät viestini tältä päivältä tästä ketjusta. Se on mautonta, mutta näin joskus käy.

@ljpp käsittääkseni lopulta sinulla on aika iso rooli siitä mitä haluat tälle palstalle.

@Virvelia_kainaloon on noita ennenkin kesken keskustelun poisteltu. Tuo keskustelu tässä ketjussa ja näillä argumenteilla, ei olisi ihan hirveästi auttanut minun huonosti argumentointia asiaani.

1 tykkäys