Palautetta kanssakeskustelijoille

Mitään annettavaahan tuolla ei tuohon ketjuun ole.

Toki noita menee aina välillä ohi tuomaroinnin muutenkin. Niin tapahtuu tuomareilla myös kaukalossa, paitsi Levosella, joka näkee myös jotain mitä ei koskaan ole tapahtunut.

1 tykkäys

Ihan turha “kohteliaisuus”, heitä otteluseurantaan tai sommelierille?

Mutta eihän jääkiekkopelissäkään laiteta jäähylle pelaajaa siksi, että tällä ei ole pelille mitään annettavaa. :wink:

4 tykkäystä

Haluan kiittää hienosta tiivistelmästä koskien illan peliä, josta lainasin vain alun ettei tule turhaa spämmilainausta. Mukava oli lukea tämä. Pointsit sulle ja tykkäys viestiin lisäksi.

Kiitos.

2 tykkäystä

Välillä olisi syytä.

E. Eihän tuosta muuten kai jäähyä nyt kenellekään tullut?

1 tykkäys

Ei. Mennään etteenpäin.

1 tykkäys

Otteluseurannassahan tuo olisi mennyt läpi ja todennäköisesti kerännyt useita tykkäyksiäkin.
Nyt tuo viesti osui väärään aikaan ja väärään paikkaan.

@DelJampe itse en suuttunut viestistäsi ja meinasin jo tänne kirjoittaa heti lipun nähtyäni sinua tukevan viestin, sillä kyllähän ketjuissa näkee kaikenlaista kuraa ihan porkkanapöksyjenkin kirjoittamana.

Kieltämättä herkkähipiäistä liputtaa tuosta, mutta ymmärrän kyllä jos jotain tuo nakertaa. Ymmärrät varmaan, että aika monella on taas kerran sössityn johdon ja ylipäätään heikon kauden aloituksen jälkeen pinna kireällä. Eikä tuo tosiaan hirveästi lisäarvoa ketjuun tuonut.

Että varmaan kuitenkin ihan ansaittu lippu. Turha sinunkaan on siitä liikaa ottaa itseesi - etköhän liputtelun osannut arvata. Viestisi piiloon laittamalla estettiin myös todennäköinen kakkamyrsky, joka varmaan olisi seurannut, jos ei olisi piilotettu.

Taas kerran: vaikka kaikki ovat tervetulleita foorumille - muiden joukkueiden seuraajia ja kannattajia moni toivookin tänne - niin “vieraskannattajien” kannattaa muistaa tietty vieraskoreus. Se että on eri mieltä ja tuo toisenlaista näkemystä, on ok - nälviminen ei-niin-hohdokkailla hetkillä ei puolestaan kovin fiksua.

2 tykkäystä

@gatecrasher Kiitos hienosta taulukosta peliesitykset-ketjussa.

4 tykkäystä

Älkää nyt niiailko täällä. :smiley:

Omanikin, hienosti kontekstiin yhdistynyt kommentti liputettiin tänään samassa ketjussa:

Tunkekaa ne rosterit varmoihin dominointeihinne.


Edit: ylimääräisten palautteiden siivoilua; paikoin heikohkoja juttuja eilen.

1 tykkäys

@Mailman huomasin jo jokin päivä sitten, että halusit haastaa minua. En jättänyt haastamista huomiotta tarkoituksella vaan olin kerrankin kiinni ns. paremmassa tekemisessä.

En kuitenkaan edusta mitään “virallista kantaa” eikä minun tehtäväni ole puolustaa totuutta. Kerron oman subjektiivisen näkemykseni ja näkemyksen voi haastaa.

Itse keskusteluun en edes halua ottaa kantaa, koska minusta sillä ei ole minkään maailman merkitystä, mitä minä olen jonkun toimihenkilön, pelaajan tai kenenkään muunkaan asemasta mieltä. Pyrin perustamaan havaintoni aina peliin enkä siihen, miten asiat saattavat olla tai sitten ei ole.

Pelillisiä ongelmia kukaan ei pääse pakoon, mutta minä näen edelleen nytkin kaiken tuon takana sellaisen valon tunnelin päässä. Tuloksellisesti heikot pelit eivät aina tarkoita, että kaikki olisi huonosti. Pelin sisällä on niin paljon hyvää, että se kyllä tuottaa jossakin vaiheessa tulosta. Se, kuinka pitkä tuo väli on - se on muiden ihmisten päätettävä.

5 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Lemmikkieläimet ja niiden tarvikkeet

Kerran palauteketjussa ollaan, niin parille ylemmälle viestille parempi ketju löytyy täältä:

Ei toimi. Korjaatko lainauksen kiitos :slight_smile:

Nosiis minun palaute oli käyttäjälle, jossa toin eriävän mielipiteen hänen palautteeseen ja siksi laitoin sen tähän ketjuun.

2 tykkäystä

Ymmärrän kyllä, mutta jos kaikki eriävät mielipiteet tuodaan tähän ketjuun, niin kohta täällä keskustellaan ihan kaikesta. Maahanmuutto politiikasta Niklas Bäckströmin kohteluun.

E. Ja tarkennuksena vielä. Pidän sinun viestiäsi todella hyvänä ja olen kanssasi aiheesta ihan samaa mieltä. Olin jo aikaisemmin kirjoittamassa samankaltaista vastausta.

2 tykkäystä

Siirtelin nuo pari viestiä sinne lemmikkieläinketjuun, siellä on paras paikka niille.

3 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Ärsyttävimmät sanat ja sanonnat evö

Kyllä meitä nyt koetellaan. Arkkivihollisemme Pärnä, Pohtiva, Tiku ja Taku ampuu sarjatulella kritiikkiä rakasta seuraamme ja sen päävalmentajaa kohtaan.

Hyvää yötä kaikille muille paitsi: Pärnälle, Pohtivalle, Tikulle ja Takulle. :slight_smile:

Edit: Lisätään listalle Pohtivan sivuadjuntantti Savolainen.

Hyvä toimittaja analysoi peliä. Suomen hyvät toimittajat analysoivat Rautakorpea ja tulosta. Laatujournalismia arvostavassa maassa luulisi, että tällaisesta analyysista ei saa pisteitä :smiley:

2 tykkäystä

Sanosin, miltei jopa väittäisin…että Mediapeli ketjussa on melkosen laadukasta keskustelua ja hyviä pointteja. Erilaisia näkemyksiä, joista keskustelu soljuu melko mukavasti sekä rakentavasti :+1:

Jopa linkkejä eri artikkeleista on liitetty jatkumoks keskusteluun.

Aiheuttaa se median “mielettömyyskin”(vaikea oli keksiä hyvää termiä) mukavasti parran pärinää.
Tästä siis isoa posia kaikille :slight_smile:

9 tykkäystä