Palautetta kanssakeskustelijoille

Joo aika herkkähipiäistä ja sormi liipasimella- touhua palstoilla…

2 tykkäystä

@messi Erittäin hyvä, että valveutuneet käyttäjät pitävät ns. saariston siistinä.

2 tykkäystä

Joo, ei sillä että eikö munkin liputus olisi ollut aiheellinen. Pitäishän sitä kaks kertaa miettiä mitä sanaisesta arkusta on laukomassa.

1 tykkäys

Näitä löytyy. Surraan yhdessä kun tilastot näyttää rumalta.

2 tykkäystä

Tulin paikalle kun palasin viikonloppureissusta. Onnittelut Tapparalle voitosta ja jatkopaikasta. Tiukalle se meni, mutta perjantaina hallissa kaverin kanssa totesimme, että jatkoaikamaalin tekijä menee jatkoon ja niinhän siinä kävikin. Olen silti ylpeä Ilveksestä ja vuoden päästä tilanne voikin olla jo toisin päin.

20 tykkäystä

Voitte tosiaan olla ylpeitä joukkueestanne! Pahoittelut muiden puolesta kun niin verisesti odottivat sua tänne antamaan komenttia… VÄÄRIN! :slight_smile:

2 tykkäystä

Toki saa odottaa ja varmaan arvioin jatkossa täällä Tapparan tuleviakin esityksiä jatkopeleissä. Mielenkiintoista onkin nähdä, että oliko Ilves oikeasti noin hyvä, että jäi jatkoaikapaikasta yhden ylärimalaukauksen päähän, vai onko Tappara heikompi, kuin mitä ennakkoarvioinneissa on esitetty.

Turha pahoitella, kyllähän @Naapuri :n paluu palstalle osui tiettyyn hetkeen. Väitän, että ei ole sattumaa se, että paluu tapahtui Tappara vs Ilves ottelusarjan ollessa tilanteessa 1-2. Taisi tulla voimaannuttava “uhon” tunne, vaikka hän ei sitä tule myöntämäänkään. Koko kaudella ei ainuttakaan viestiä, mutta yhtäkkiä herätään “henkiin”.

Ei siinä, voihan olla myös niin, että @Naapuri oppi käyttämään tätä uutta palstaa vasta nyt…

7 tykkäystä

Voit tarkistaa, että edellinen kirjoitukseni on vuodelta 2015 ja silloinkin kirjoitin vain pari viestiä tälle palstalle. Kyllä syy pysytellä poissa täältä oli ihan se minkä kerroinkin. Tunnustan, että paluu ajoittui juurikin paikallisväännöstä johtuen, mutta ei sarjatilanteen vuoksi, vaan nimenomaan sen vuoksi, että tämä ottelupari oli syntynyt.

2 tykkäystä

Minua kiinnostaisi kovastikin Ilveksen tuleva kausi. Tämä kevät nosti rimaa korkeammalle ja faniyleisöllä on nyt kova menestyksen nälkä. Olisi erittäin hienoa lukea Ilves rosteri 2017-18 -ketju Ilvesläisin silmin tehtynä.

2 tykkäystä

Niin minä tarkistinkin. Minulle olet tervetullut, mutta en yhtään ihmettele täällä vakituiseen kirjoittavien reaktioita tähän paluuseen ja siksi en minä ainakaan rupea muiden puolesta pahoittelemaan. Kuten kirjoitin ja itsekin myönsit, paluun ajankohta oli aika “optimaalinen”.

Mielenkiinnolla odotan tulevan kauden koostumusta. On selvää, ettei joukkueen pelaajabudjetti nouse mihinkään Tapparan tasolle ja se onkin ihan hyvä juttu, koska nyt on opittava elämään tulojen mukaisesti. Muuten taas ensi keväänä haettaisiin TPS:n tapaan uutta osakeantia ja toisaalta tämä kausi on hyvin todistanut, ettei budjeteilla taata menestystä. Ilveksellä on hyvä aihio ja loistava valmentaja, joten noille läpilyöntiä tekeville nuorille (Vainio, Parikka, Koivula, Meskanen, Liuksiala jne) pitää antaa vastuuta edelleenkin.

1 tykkäys

Teillä oli loistava loppu kaudelle pelillisesti, ja monta jatkavaa nuorta jotka breikkasivat tällä kaudella.
Uusi omistus ja loppukauden hype lupailee hyvää taloudellista tulosta.
Tälle pohjalle on hyvä rakentaa uutta tulemista.
Muista Tappara-faneista en tiedä, mutta ainakaan itselläni ei ole mitään sitä vastaan.
Onneksi kuitenkin tällä kertaa kolikko pyörähti oikein päin, mielestäni olemme sen ansainneet.

Ensi kausi on ensi kausi. Ei sitä tiedä miten silloin käy. Eletään hetkessä. :slight_smile:

Pitää muistaa että melkein kaikki muutkin " lojaalit " Ipa-fanit kokivat omat herätysjuhlansa vuosia kestäneestä ruususen unestaan.

2 tykkäystä

Oon huomannu, että kun vieras paikkakuntalainen sanoo jotain, ja ei ole meidän yhteisön mielee. Niin se liputetaan heti, vaikka on asia kommentti…

9 tykkäystä

Trollausvaikutuskynnys on matalampi, mutta toki ikävä tilanne.

Mut on täällä tänään liputettu jo kahdesti, vaikka ihan asiallisii keskustelui ollu. Tiedä sitten :smile:

2 tykkäystä

Pitäis varmaan vaihtaa profiili kuvaa…

Ihme touhua.