Palautetta kanssakeskustelijoille

@Niakku kyllä täällä porukka on vaan ihan aidosti surullisia kun ei pärjätä Ilvekselle. Jos joukkueella oli ongelmia latautua niin täällä ei ollut sarjan alussa ees takkia päällä. Fanit odottavat voittoa Ilveksestä keinolla millä hyvänsä ja sitten kun ennakko-odotus on näin korkea niin pettymys on vielä suurempi

1 tykkäys

Sulta ihan asiallista tekstiä tullut, faktat faktana enkä ainakaan ole provoa haistanut viesteissä toisinkuin sen toisen Ilvesvierailijan jonka nimimerkkiä en nyt muista,joten jatka toki kirjoittelua jos silmä tottuu tähän uuteen foorumiin…

1 tykkäys

Juu, en koita provosoida, mutta toki pikku piikkiä heittelen, koska sellainen on minusta juurikin tämän Ilves/Tappara välisen väännön ydin. Sitä teemme kaveripiirissänikin ja molemmin puolisesti.

6 tykkäystä

Katsotaan viikonloppuna onko mielipiteitä, että maltatko olla asialinjalla, jos ilves voittaa, tai jos Tappara vie niin tuutko paikalle.

Pikku piikki pilke silmäkulmassa kuuluu poffi-sarjaan. Varsinkin, kun Ilves porskuttaa kuten porskuttaa. Hyvä meno teillä siellä naapurissa.

Myös hienoa, että porkkanalasien väliin mahtuu muutama keltavihreäkin antamaan rakentavaa kritiikkiä ja positiivisesti haastamaan loppupeleissä hyvin yksipuolisen näkökulman.

2 tykkäystä

Kai ihmiset saa ennustaa ja esittää olettamuksiaan niin paljon kuin haluaa, jos ei kenenkään vapautta riistetä? Ollaan kuitenkin keskustelupalstalla ja tähän leikkiin kuuluu analysointi ja pseudoanalysointi. Tietenkään näistä ei voi tietää. On vain olettamuksia, valistuneita arvauksia ja heittoja, jotka joko päätyvät maaliin tai ei.

Saa ennustaa. Mäkin tykkään veikkailla. Mutta moni on tänään väittänyt puolesta ja vastaan faktana asioita. Esim. että tänään alkaa kesäloma, tämä ei ole mutua vaan totuus. Tottakai ymmärrän, että sillä ikäänkuin korostetaan omaa mielipidettä, ei kai kukaan luule todella tietävänsä kuinka peli päättyy. Haluan myös sanoa, että ne käyttäjät, jotka osuvat oikeaan eivät ole sen parempia kuin muutkaan. Olen varma, että jos voitetaan, kaikilla on hauskaa. Mutta luulen myös, että negatiivisen ennustuksen antajia harmittaa tappio yhtä paljon kuin muita. Toivotaan, ettei kovin paljon siinä tapauksessa lähdetä mitäs minä sanoin linjalle.

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Veikkaus- ja vedonlyöntiketju

Menkää maate välillä,että jaksatte kun peli alkaa.

Juon yhden Bulmersin ja sitten menen makaamaan. Valitettavasti käyn ylikieroksilla ja uni ei maistu.

2 tykkäystä

Lainaus Kristian Kuuselan ketjusta.

Aistinko nyt, että Optimismin äänitorvi ja Viimeinen Uskoja jäsen @peterra on saanut pessimismin sävyjä kesken helpottavan voiton euforian? Seura tekee kaltaisekseen?

Kysymyksessä on pieni huumorin siemen mukana, sillä viestissäsi on eittämättä totuuden siemen. Ei jatketa siitä aiheesta kuitenkaan tässä.

Kaikille palstalaisille: sarja ei mennyt ihan siihen malliin kuin suurin osa meistä kuvitteli, mutta nauttikaamme voitosta! Ja ei vinoilla ainakaan tänä viikonloppuna ilvesläisille, sillä pettymys on varmasti valtava.

Edit: Pahoittelut, että meni alunperin väärään ketjuun.

Erikoinen tulkinta kommentistani :smiley: En ole täysin samaa mieltä siitä, että sävyni olisi ollut erityisen negatiivinen :smiley: Mutta näköjään aika moni kommentin näin kuitenkin tulkitsi.

Siellä nimittäin on valtavan suuri positivismi kaiken keskellä:

Että näin :smiley: Ja en usko olevani foorumin edes ainoa optimisti tai positiivinen näkijä - minulla on foorumin parhaat lähteet tiedoilleni :wink:

2 tykkäystä

En sitä toki niin jyrkästi tuominnutkaan. Olisi pitänyt kai laittaa hymiöitä viestiin mukaan.

Pointti oli se, että Tappara on jatkossa, ja joku kehtaa kritisoida jotain pelaajaa yhtään mistään tällä hetkellä. Mikä ei siis ihan totta puhuen mielestäni ole missään nimessä väärin. Rakentava kritiikki on ihan ok voitonkin hetkellä. Mainitsemasi pelaajat eivät tosiaan ole sillä tasolla, millä toivoisi.

1 tykkäys

Ymmärtäähän tuon, muut ei pääse ammentamaan yhtä kovalta asiantuntijalta.

1 tykkäys

En ole varma, pitäisikö tulkita @Virvelia_kainaloon kommentti provoksi vai mitä pitäisi tehdä, mutta itse luotan valtavasti @Messi ja @TTman knoppeihin ottelusarjoista. Harvoin on kirves karahtanut kiville, kun kuuntelee oikeita henkilöitä :smiley:

Noh yhtä kaikki - kyllähän tässä henkilökohtaisestikin olin tyytyväinen: pääsin paikan päälle poikkeuksellisesti vain kahteen peliin tässä sarjassa erinäisten projektiluontoisten työkiireiden takia. Työkiireitä oli jopa niin, että en ole edes ehtinyt syventyä viime päivinä sarjan kulkuun ja rehellisesti game 5:n jälkeen en olisi edes jaksanut, koska täällä oli jos jonkinlaista hulapaloota.

Uskoin sarjan menevän sen game 4:n ns. “persraiskauksen” jälkeen hieman toisella tavalla, mutta eilisiltana oli voittomaalin jälkeen sellainen selittämätön “the feeling”, että tässä taidettiin ratkaista enemmän kuin game 6. Itse peli tänään oli sellainen, että se oli kuin minun parhaista unelmistani ja muistelin jo ennen peliä, että tässä asetelmassa oli paljon samaa kuin game 7:ssä Lukkoa vastaan 2014-2015. Silloin oli game 7:n ekasta maalista asti sellainen fiilis, että tää voitetaan. Tässä oli paljon samaa maisemaa ja lopultahan se aika samoilla kaavoilla meni.

2 tykkäystä

Pahalta näyttää @Koo nyt, sillä Hifk on välierissä ja jotenki uskon Törmäsen myös jatkavan ensi kaudella. Tiedät mitä tehdä ensi syksynä :wink:

Kyllähän tuo hieman pelottaa… :grimacing:

No kuva on tallessa ja odottaa syksyä. Pieni usko on, että kaikesta huolimatta siellä on huonot välit pelaajiin ja Stögö lähtee vaihtoon lopputuloksesta huolimatta.

1 tykkäys

Pisti silmään @jackpot komea avatar.

3 tykkäystä

Kiitos!

(Varsinkin kun kommentti tulee palstan graafikolta :wink:)

1 tykkäys

Laiotin tuommosen viestin Saravo topiciin:

“Oiva pisti sarkasmilla, ja muutama putosi kuoppaan”

Se liputettiin. Ei se minua sen kummemmin haittaa, mutta joku roti noissa liputuksissa kuitenkin.

7 tykkäystä