Kuten todettua, niin @Kilo :n on pakko antaa kaikkensa joka päivä. Huomenna kilo ei välttämättä ole kilo.
On taidettu aiemminkin mainita, mutta kyllä @seiskapakki a tarvii kiitellä, että jaksaa noita junnutuloksia tuoda muiden nähtäville, kiitos!
Ehdottomasti kyllä! Samoin @Raumalainen ansaitsee ison kiitoksen!
En tiedä, onko kyseessä ns. subjektiivisen seuraamisen ja selektiivisen kyvyttömyyden yhdistelmä omalta osalta, mutta minua on ruvennut etenevissä määrin jopa jonkin verran ihmetyttämään, miten paljon foorumilaisten rajallisista voimavaroista on tällä hetkellä varjostettu Ilveksen ja Ässien ahdingon käsittelyyn. Ilveksen ahdinko ei luonnollisesti ole oikea ahdinko, mutta tästä huolimatta keskustelua juuri tuosta on aika paljon.
Toisaalta eipähän tule itse juuri mitään kirjoitettua, kun olen päättänyt kirjoittaa ainoastaan, jos on jotain sanottavaa. Joku voisi kai ehdottaa itsepalvelua ja Ilves-ketjujen pimentämistä, mutta jotenkin niissä tulee käytyä jo senkin takia, jos joskus olisi tapahtunut oikeasti jotain.
Usein petyn, koska ainoa asia, joka tapahtuu on se, että täällä kerätään viisaat päät yhteen ja paheksutaan kaikkea, mitä Ilves tai Ilveksen fanit keksii tehdä. Ja minä ajattelin jo hetken, että meillä olisi omiakin ongelmia
Noh noh, ihan luonnollistahan se on että omien ongelmien käsittelyn sijaan on helpompi keskittyä muiden ongelmiin. Kato ny, noilla menee huonommin!
Ja toisaalta, mitäpä se ongelmien “käsittely” täällä foorumilla oikeastaan auttaiskaan, ei kait mitään.
Toisaalta, tämä on keskustelufoorumi, jossa ainakin omasta mielestäni ei ole “väärin” tai “oikein” aiheuttaa keskustelua erilaisiin ketjuihin.
Ässäthän on kuuman polttava ja mielenkiintoinenkin puheenaihe. Ainakin itse olen päässyt tuon ketjun ansioista edes jotenkin kärryille niistä Porin sekoiluista. Siellä mielestäni keskustelu on näistä kabinettikuvioista yms. melkoisen kiinnostavaa.
Ilves on naapurina hyvin ajankohtainen, ihan aina. Ja ilman muuta naapurifanien toiminnasta puhutaan, koska se on ollut myös tapetilla.
Ei vaan saisi yleistää, itse kysyin tuolla ketjussa, päättäen erään kauhisteluni kysymykseen “retorisesti ja ironisesti” aika hölmösti kylläkin. Myös koko viestini oli melkoisen metaa ja ei pitäisi kaikkeen tarttua, edes aamun pikkutunneilla
Tavallaan tuota voi pitää kahvipöytä jutteluna ja meille ihmisille kovin tyypillisenä “kauhisteluna”. Ilves on myös toisella tapaa kuuma ja kiinnostava joukkue, eli pelillisesti. Ilves aiheuttaa erityisesti nyt tunteita.
Kohta niitä pelillisiäkin asioita alkaa taas lappaamaan eetteriin, kun vain tauot loppuu Huomenna katsellaan miten chl:ssä käy. Maltahan hetki !
Korjaathan toki kirjoitusvirheen The Maalibiisin kohdalla → Live Is Life.
Ja Kärppien maalibiisi on I will survive.
Korjataan seuraavalle kierrokselle. Vastaus vaihtoehtoja ei voi muokata kesken äänestyksen.
@DelJampe Saapuminen/sekaantuminen Tapparan maalivahtipeliin sopivan paikan tullen on kyllä ihailtavaa.
Muutoin pysyykin kiitettävästi poissa. Ei ole pystynyt sille ketjulle antamaan mitään ja Bäckström näyttää olevan viimeinen syy siihen, että ahdistaa. Olisihan tuolla IFK-ketjujakin, mutta ei niissä paljoa lisättävää ole.
Toisaalta pidän jotenkin siitä, että IFK:lla on kuitenkin näitä avoimia faneja, jotka ruotivat muita yhtä kriittisesti kuin IFK:n fanit ruotivat omiaan aina. Tasapaino pysyy.
Hienoa @coly, että puolustat Heljankoa. Omien takana pitää aina seistä, mutta Heljanko on kritiikkinsä ansainnut ja totuus on myös se, että Nikke olisi ollut jo maalissa, mikäli olisi kunnossa.
Tapparassa ei ole Heljangolle kirittäjää juuri nyt ja se ei ole Tapparan, eikä Heljangon etu.
Ei mulla niinkään tarve ole puolustaa Heljankoa. En ole mikään hänen fanipoika, vaan vaadin myös häneltä tasaisempia otteita. Suoraan sanottuna vain vituttaa kun huonoon tuloksen jälkeen täällä ei löydetä mitään muuta syytä kuin Heljanko.
Wow, aikamoinen statement sulta…
Eiköhän tässä ole kyse siitä, että puretaan pettymystä siihen “omaan” seuraan (HIFK).
Hmm? Mielestäni ei ollut mitenkään erikoinen statement. Erikoisempaa on se, että IFK-fani on hyvin aktiivinen Tapparan maalivahtikeskustelussa, joka on perin IFK-pohjainenkin vielä.
Eteenpäin ja silleen =)
@DelJampe ei kai yksi tilanne tee Ohtamaasta apinaa? Kuten yksi tilanne ei tee Tyrväisestäkään. Tai Mäntylästä.
Ei ole eka kerta kun Ohtamaa huitoo vastaavalla lailla. Itse en voi sietää rottamaista mailan käyttöä - siitä vahva reaktioni
Ja mielipiteeni olisi aivan sama, jos rikottu pelaaja olisi esim Kristian Kuusela
En sitä epäile. Harvassa pelaajat, joilta ei törkeyksiä silloin tällöin löydy. Ei se silti kai apinaa pelaajasta tee.
No pyydän anteeksi sanavalintaani, mutta toivottavasti ymmärrät pointtini