Muistutus kuvien käytöstä. Älkää ottako screenshottia esimerkiksi twiististä ja laittako kuvaa palstalle, vaan linkittäkää suoraan twiittiin. Tämä kahdestakin syystä: palvelin säästyy ja viestillä on provenienssi eli sen pystyy helposti jäljittämään alkuperäiseen lähteeseen. Ongelmana toki, että jotkut poistavat esim. twiittejään.
Nää on vähän näitä että teet niin tai näin niin väärin teet.
Ite kyllä toisaalta haluaisin tietää jos mukula joutuis sairaalaan, mutta toisaalta jos ite lähtisin sairaalaan mukulan kanssa niin en haluais sinne mitään kännistä äitiä huolehtimaan (jos tuo latautuminen siis on tätä perinteistä latautumista) ellei olis ihan hengenvaarasta kyse.
Se on tuolla 160 kilometrin päässä, on se selvinpäin mutta ajattelin että kun ei oikeasti hengenhätää ole niin en viiti ilmotella asiasta, ihan turhaa se olis ruvennut junaa tai bussia omassa paniikissa kattelemaan että pääsee kotiin
Olen niin nuori,etten tuota lempi nimeä tunnistanut. Pelaajan tunnistin kyllä.No google on ystäväni…
Eli toivoisin palstan eri-ikäiset käyttäjät huomiotavan paremmin.
Luulin, että tuo oli nyt aivan selvää kaikille, mutta näköjään olin jälleen väärässä.
Ihan oikeasti - minulla on mielipide asiasta ja koko viesti vilisee mielipiteitä. Jos yhdessä kohdassa unohtaa mainita, että tämä on minun kokemukseni tai mielipiteeni asiasta niin johan siitäkin on pakko kirjoittaa oikein erikseen.
Ihan selvästi koko viesti on täynnä kahden ihmisen välistä keskustelua. Jokaisen lauseen eteen ei tarvitse laittaa “tämä on minun mielipiteeni asiasta x.”
Jos ette tätä ymmärrä toistuvasta huomautuksesta huolimatta niin menkää takaisin kouluun ja lopettaa foorumilla parkuminen. Olen sanonut n. 150x että on kohtuutonta vaatia yhdeltä käyttäjältä jokaisessa viestissä jotain sellaista, jota ei vaadita keneltäkään muulta eikä kuulukaan.
Koko viesti on täynnä puhdasta mielipidettä. Olen puhunut tästä asiasta todella monta kertaa ja se alkaa minulle riittää. Jos tää ei nyt jonkun kaaliin vieläkään mahdu tai ei suostu ymmärtämään niin otan valtuuden jättää asian huomiotta. Olen maininnut tästä riittävän usein.
Onko Tappara enemmän tamperelainen joukkue vai meidän maakuntalaisten joukkue?
Ihan helvetin väsynyt keskustelu, ihan sama. Hyvin yleisö löytää joukkueensa.
Mielestäni taas kerran turha vääntö alkamassa. Mielipide on mielipide ja se on meillä kaikilla oma, ei tänne kukaan (harvat) pysty mitään faktoja laittamaan.
Turhaa varmasti, mutta aion jatkossakin antaa näistä palautteet. Tässä ei ole minulle mitenkään kyse asiasta enää. Olen kyllästynyt vaan tuohon yksiselitteiseen ja turhauttavaan viestien läpikahlaamiseen ja jokaiseen muodollisuuteen puuttumiseen. Se, tekeekö sitä kuka tahansa, on minusta raskasta. Korjasin alkuperäiseen viestiin asian, jotta ei tule lisää ongelmia.
Anna mennä ohi, jos ärsyttää. Niin olet minunkin suhteen tehnyt ja sama toisin päin.
Jos ärsyttää toinen kirjoittaja, niin ei sille mitään voi.
Mielipiteitä ne on heilläkin.