Palautetta kanssakeskustelijoille

Pilkunviilaajanakertajat taas heränneet pätemään. No sitä tehdään mihin resurssit riittävät.

7 tykkäystä

En aio vääntää mistään asiasta, enkä muutenkaan ymmärrä noita viittauksia 150x jotakin. En kai oo kenenkään kanssa tällä foorumilla sen enempää mistään vääntäny, kun ei kuulu tapoihin. Minä sain semmosen käsityksen tosta kohdasta, että asia on näin ja siihen puutuin. Erikoinen reaktio kyllä, kun ihan asiallista palautetta mielestäni annoin. Mutta ei siinä sen enempää, itse kyllä muotoilen lauseet automaattisesti niin, että niistä käy ilmi onko kyseessä oma mielipide vai jotain tiukkaa faktaa.

Antaa nyt olla, pitkän linjan kangasalalaisena en voi tommosta lausetta lukea puuttumatta siihen, sori siitä.

5 tykkäystä

Haluatko ihan oikeasti tehdä tästä tarkistuslaskelman? Menehän nyt katsomaan, mitä täällä foorumilla kirjoitetaan ja tutustu tuohon sisältöön. Olen kirjoittanut kahden viikon kymmenen viestiä tänne, joista kaksi on liittynyt tupakoinnin lopettamiseen, yksi Tapparaan ja loput on liittynyt maalivahteihin.

Jokaiseen lauseeseen ei tarvitse kirjoittaa, että tämä on minun mielipiteeni asiasta. Et sinäkään niin tee. Eikä kukaan niin tee täällä.

Pitkän linjan kangasalalaisena voi olla asioista erilaisia kokemuksia. Kokemuksistahan tässä oli kyse, vai oliko?

Koko viesti on yhtä mielipidettä, joka sisältää useita kyseenalaisia kohtia ja koko viestissä itse asiassa käsitellään minun ja erään porilaisen jääkiekkoaiheista keskustelua. Koska koko keskustelu oli alunperinkin tunneperäinen niin luulisi, että jokainen ymmärtää kyseessä olevan keskustelun laadun ja tyylin.

Minä en aio jatkossakaan kirjoittaa yhtäkään viestiä, jossa erottelen faktat ja mielipiteet valmiiksi toisistaan. Sinäkään et tee niin - eikä kukaan tee niin. Keneltäkään ei sitä vaadita - se on ihan normaalia. Se, että yhdeltä vaaditaan tarkoittaa sitä, että kaikilta tulee vaatia samaa.

Tässä on nyt tästäkin keskustelusta esimerkkejä, joissa on pelkkiä mielipiteitä:

Tämä on mielipide.

Mielipide.

Mielipide.

Mielipide.

Mielipide.


Tässä on siis kasa yksittäisiä asioita eri ihmisten kommenteista, jotka kaikki ovat mielipiteitä ja kukaan ei erikseen mainitse, että kyseessä on fakta. Eikä kukaan sitä vaadikaan!

Enkä väitä tätäkään keskustelua faktaksi. Tämä palaute on minulle mielipide ja minun mielipiteeni tästä asiasta.

3 tykkäystä

Älä @peterra anna mennä ihon alle. Sulla on hyviä, paljon hyviä tekstejä, mutta nyt kiukuttelet.

E. Luitko tämän?

Kuten sinullakin…

3 tykkäystä

Ketju kiinni kun ette selvästi malta lopettaa.

Ketju avattiin ajastetusti 19 tunnin kuluttua.

Hyvä ketju @krobbe . Oppii uutta joka päivä. Keep it going :+1:

8 tykkäystä

@krobbe :santa: :+1:

Tuli sellainen Blood-hymy kun näin tämän ketjun :smiley:

5 tykkäystä

Olisi kiva, jos @terppp voisit jatkossa huhuketjuissa vähän avata heti onelinereiden perään, mihin näkemyksesi perustuu.

Toki sama kaikille muillekin.

Oranssi Joulukalenteri on saanut kiitettävästi tykkäyksiä, kiitos siitä. Tällä viestillä en kerjää niitä lisää, ihmettelen vaan miksi “tonttujen” kuvia ei ole klikattu auki läheskään siinä määrin kun on tullut tykkäyksiä? Siis kuvathan aukeavat klikkaamalla sinistä tekstiä!

Siinä sinisen tekstin vieressähän on valmiina pelaajan kuva, pyöreäksi rajattuna ilman klikkaustakin…

1 tykkäys

Eipä ole ainakaan tämä hölmö ymmärtänyt klikata! Kiitos tiedosta ja kiitos fiksusti tehdystä joulukalenterista.
The Tappara Joulukalenteri!

1 tykkäys

On vai? En sitten tiedä, minulla ei ainakaan näy kuin harmaa pallo johon tulee numerot sen mukaan moniko on klikannut kuvan auki.

Sehän on Krobben avatarin kuva pyöreäksi rajattuna…

Tämä sai hyvälle tuulelle, siis ihan vilpittömästi. :smiley: Touché, vai miten sitä sanotaan.

Noin muuten taidetaan molemmat olla tuossa ketjussa jotakuinkin samoilla linjoilla jos nyt viesties ytimen ymmärsin, joten mitä siitä sen enempää vääntämään.

Näin se mullakin näkyy.

3 tykkäystä

Ne linkin klikkaamiset eivät päivity viestiin yhtä reaaliaikaisesti kuin annetut tykkäykset. Sivun päivittämällä (F5) näkee tuoreemmat lukemat.

1 tykkäys

Ei ole mahdollista edes. Voit jakaa tarinan vain instassa toiselle yksityisviestillä, mutta sekin näkyy vain sen 24h.

Kiitos tiedosta. Tuo minun viestini oli nyt rehellisesti sanottuna ihan puhdas ■■■■■■■■ / kuitti. Eli tiedän kyllä.

Auttakaa nyt joku veli @Oijennus linkittämään Instaan, ettei hänen tarvitse ottaa kuvankaappauksia ja lähetellä niitä sivuilla. Käyttöjärjestelmänä Android. Luulisi että siinä on joku Jaa/kopioi linkki -toiminto, kuten kaikissa maailman muissakin some-sovelluksissa.

(Itselläni ei ko. sovellusta ole, eikä tule)

Otan mielellään avun vastaan, jos joku kertoo miten otetaan Instan tarinasta linkki.

7 tykkäystä