Palautetta kanssakeskustelijoille

On tullut, ja olen sen myöskin ihan avoimesti kertonut, Mutta sitten oikeissa ketjuissa olen myös pyrkinyt olemaan asiallinen.

Tulipas tästä vastauksesta suosittu :slight_smile:

Sait huomion. Nyt on kiva olla.

Täytyy sanoa että tästä olen samaa mieltä. Jos Instagram kiinnostaa niin sitten Instagramiin. Ihan hauskoja päivityksiä Bennyllä, mutta harvemmin noissa merkittävän lisäarvon kriteeri täytyy, mitä kuvien käyttöön tulee.

Palautetta palstan henkilökunnalle

Instagram pätkät on pahempi kuin provosointi?

Ymmärrän pointin kuvien suhteen, muuten en.
Minun kohdallani merkittävä lisäarvo keskustelussa täyttyy.
En siis ole Instagramissa ja en taida sinne Pentin takia mennäkään.

Asiat eivät liity toisiinsa. Provosointi loppuu kunhan löydän oikean napin.

Liputtakaa provoilijat.

Edit: Provosointi loppui ainakin hetkeksi.

Eikö tässä kiinnosta ennemmin Ben Blood kuin Instagram? Ei nyt huvittaisi ihan Benin takia alkaa tekemään tiliä. Kyseessä kuitenkin Tapparan pelaaja ja koskettaa/kiinnostaa ainakin minua enemmän kuin mielestäpahoittelut metsästämisen kritisoimisen suhteen.

Kiva, että löysit taas näppäimistön.

En huoli. Kai sinä kuitenkin ymmärsit edellisen?

Instagram Story

Instagramista keskusteltiin ja äänesteltiin, mutta ei lopulta tultu juuri viisaammaksi asian kanssa. Äänet puolesta ja vastaan menivät lähes 50-50.

• Tavallisiin Instagram -kuviin voi ja tulee jatkossakin linkittää, ei taltioida kuvankaappauksella. Sama koskee kaikkia muitakin (sosiaalia)medioita. Aina linkillä.
  • Instagram Storyyn ei pysty linkittämään ja lisäksi niitä ei IG:n puolesta arkistoida. Niistä otetuihin kuvankaappauksiin suhtaudutaan kuten muihinkin kuviin.

§9. Kuvien käyttö

Kuvien lisääminen on mahdollista joko lähettämällä se liitetiedostoksi, tai kopioimalla linkki Imgur-kuvapalveluun.

• Kuvan tulee olla ketjun sisältöön olennaisesti liittyvä ja siihen lisäarvoa tuottava.
  • Ns. meemit ja muut itsensä ilmaisuun käytetyt, mutta sisällön kannalta epäolennaiset kuvat eivät ole sallittuja.
  • Käyttäjä on itse laillisessa vastuussa kuvan tekijänoikeuksien noudattamisesta.
  • Jos lähetät kuvan liitetiedostoksi, varmistu sen asianmukaisesta resoluutiosta ja optimaalisesta kuvaformaatista/tiedostokoosta. Korkean tarkkuudet PNG-kuvat ovat huomattavan isoja tiedostoja, jotka lisäävät suoraan palvelun ylläpitokustannuksia.

Google lähetti nootin jonka mukaan meidän vitsiketju ei sovi kaiken ikäisille ja ei siten sovi heidän sisältöpolitiikkaansa. Lähetin heille vastauksena hallitunkin ja nyt odottelen päätöstä.

Vitsiä pukkaa

Avaatko vähän, että mitä käytännön vaikutuksia tällä asialla on? Jos vitsiketjua ei siivota, niin palsta ei enää näy niin korkealla Googlen hakutuloksissa, vai näkyykö ollenkaan?

Oho…no mitäs se Google sit meinaa tehdä asialle? Tunkkaa foorumin sulta saamalla hallitunkilla irti interneetistä googgelin kohdalta? :joy: :rofl: :sweat_smile:
Voihan se tietty olla niin että vitsiketju tarttee sen K18 kyselyn… mutta toivottavasti ei mennä niin pilkuntarkaksi.

@TeroJ

AdSense mainosverkkoon tämä liittyy. Varmaan joku tekoäly löytänyt jotain sanoja.

(「LIVE IS LIFE」) #3183

Ai koko internet on nykyään yhtä youtubea? Frigging darn.

@Raumalainen Kiitos Lukko Akusta, perille tuli.

Sama. Kiitokset!:+1:t2:

Ja kaiku vastaa.

Toivottavasti munkin paketti saapuu herra @Raumalainen :sen postilaatikoon lähipäivinä.

Leipää leipää

Olisit nyt useamman munkin laittanut siihen pakettiin. Toivottasti ovat tuoreita kun saapuvat Raumalle.

Olis varmaan pitänyt niitä munkkejakin kyytiin laittaa, niin olisi vastustajalla pienempi todennäköisyys noihin munkkimaaleihin torstaina :wink: