@Desperado
Hattua nostan sinulle.
Kahviketjussa olisi ollut elämää suurempi tilaisuus pistää Kärppäfania puolkuuden junaan, mutta et sitä tehnyt.
Itsellä olisi ollut todella suuri kiusaus kertoa suolamäärä yläkanttiin ja rajusti.
Täällä on monia, jotka eivät syystä tai toisesta ole somessa. Itse olen ja seuraan siellä vaikka ja ketä ja silti minua ei haittaa, vaikka näitä somepostauksia täällä näen.
E. @henkilökunta tämän ja edellisen viestin voinee siirtää palautetta ketjuun.
Lakien lisäksi palstalla tulee noudattaa yleisiä hyviä tapoja ja käyttäytyä asiallisesti. Tahallinen, hyvän maun rikkova provosointi, ns. trollaus sekä keskustelun häiriköinti on kielletty.
Olikohan sun suunnaltasi aiemminkin tullut samoja pro provo -signaaleja?
Ei yhtään mitään. Tässä kohtaa kaiketi pitäisi olla “vanha ja viisas” kuten Paavo Väyrynen, joka usein kuittasi provoilut silleen, että ei parane provosoitua, kun provosoidaan. Kunpa tuon oppisi itsekin - vielä en oo oppinut.
Joka tapauksessa kaiken asiakeskustelun keskellä olen iloinen siitä, että toistaiseksi @a1r6 :n hyvin rajallinen huomio on ollut muualla kuin minussa.
Täytyy sanoa että tästä olen samaa mieltä. Jos Instagram kiinnostaa niin sitten Instagramiin. Ihan hauskoja päivityksiä Bennyllä, mutta harvemmin noissa merkittävän lisäarvon kriteeri täytyy, mitä kuvien käyttöön tulee.
Ymmärrän pointin kuvien suhteen, muuten en.
Minun kohdallani merkittävä lisäarvo keskustelussa täyttyy.
En siis ole Instagramissa ja en taida sinne Pentin takia mennäkään.