Palautetta kanssakeskustelijoille

Ja siis tietenkin uudet kirjoittajat, myös vastustajien riveistä ovat erittäin tervetulleita. Nuo pari ketjua vain menivät sellaiseksi vänkäämiseksi ettei oikein into riittänyt enää seurata.

2 tykkäystä

Kävin lukemassa palstan säännöt. Sain hienon kunniamerkin. Siis todella hienon. Suosittelen kaikille kanssakirjoittajille samanlaisen hankkimista. Olin vasta 176. Ehdottaisin tuota jopa pakolliseksi ennen kirjoitusoikeuksia. Vihellän itse itselleni 10 min. henkilökohtaisen rangaistuksen. Syynä provoaminen ja ketjun aiheen vierestä kirjoittaminen. Tapaus lienee edennyt kurinpitoon. Saan mitä ansaitsen.

4 tykkäystä

On tää kyllä hieno foorumi kun muidenkin seurojen fanit täällä kirjoittelee. Kaikenlisäksi asiallisesti!

5 tykkäystä

Koitetaan taas keskittyä, ei lähdetä turhaan rönsyilemään sataa viestiä mihinkään vaihtoautonpenkkeihin.

2 tykkäystä

@S.T Ehdotus seurantaketjujen jälkilöylyistä on ollut hyvä.

4 tykkäystä

En ymmärrä miksi monia viestejä liputellaan täälä nyt, jos Hifkistä sanotaan jotain vähänkää kamalaa? Kärpistä kyllä saa sanoa, muttei näitä liputeta lähelekkään nii paljoa? Saa liputtaa tämän, mutta eipä Stadilaisetkaa ole paljoa vielä tälle palstalle antanut…

4 tykkäystä

Suurin osa liputuksista on ollut asiallisia. Valvojat kyllä katsovat ne läpi. Korkeampaa liputusaktiivisuutta on toivottu ja sitä on saatu - tällä torjutaan “Suomi24-efektiä”. Säännöt tuntuvat unohtuvan kuumissa peleissä tai sitten niitä ei ole luettu:

https://tappara.co/faq

No ei mielestäni ole okein sitte käyttää jatkuvasti näätä sanaakaan jos ei saa Hifkistä mitään sanoa? Tuo näätä sana oli kumminki melko useasti käytössä tänä vuonna ja juuri ollenkaa ei niitä liputetttu. Ihmettelen vaan suuresti vaan alanko ite liputtaa joka näätä sanan?

1 tykkäys

Tehdäänpä niin, että te Oulun pojat saatte määritellä ainakin Kärppä-ketjun osalta miten joukkuettanne saa kutsua. Olen mieltänyt “näädän” vastaavaksi kuin “porkkanapöksyt”, jota ei myöskään liputeta. Kärppä kuitenkin on näätäeläin ja porkkana oranssi.

Liputtakaa jos jotain epäsuotuisaa tulee eteen.

4 tykkäystä

Siis minua ei henkilökohtasesti haittaa vaikka Kärppiä sanotaan näädiksi ja saa minun puolestani sanoa niin paljon kun vain haluaa. En vain hyväksy sitä, ettei Hifkista saa sanoa juuri mitään, mikä ei ole mielestäni reilu peli varsinki katsoen sen. että me Kärppä fanit ollaan täälä pitempään oltu ja kaiken lisäksi kunnioitettu Tappara.co sääntöja.

13 tykkäystä

Nyt en ihan pysy kärryillä - siis IFK:ta ei saa kritisoida tarpeeksi voimakkaasti?

Omasta mielestäni todella moni viesti on liputettu mikä on liittyny Hifkiin ja et voi väittää vastaa ettei Kärpät olisi saanut vähintää samaa kohtelua tällä palstalla? Ei niitä runkosarjassa liputeltu, mutta nyt kyllä on tullut todella paljon lippuja, jos on sanonut vähänkää rumasti Hifkistä, tuskin olen ainoa tämän mielipiteen kanssa.

Oliskoos noissa viesteissä käytetty seurasta jotain lapsellista nimitystä?

Samaa mieltä terpppin kanssa. Yllättävän herkästi on hifkiä koskevia viestejä liputettu. Se on vissiin niin rakas seura Tapparalaisille etteivät siedä sitä koskevaa kritiikkiä…

Mielestäni ei. Turinointia ja vänkäämistä ja usein vielä aiheen vierestä. Aika paljon liputettu sekä IFK vesseleiden viestejä kuin myös omien.

Tämä käynnissä oleva sarja on tuonut vänkäämiskulttuurin myös tänne ja se ei ole mielestäni hyvä suuntaus.
Se mistä tämä johtuu, niin jokainen voi vetää omat johtopäätöksensä.

Itsekin olen syyllistynyt viime aikoina tuohon inttämiseen.

3 tykkäystä

Olen samaa mieltä sielunveljeni @terppp kanssa.
Ei ole mitään syytä käsitellä silkkihanskoin provomielessä palstalle kirjautuneita kuokkavieraita.
Kunhan ovat muutaman kuukauden olleet talon tavoilla, arvioidaan uudemman kerran.
Muuten periaatteella "se on kerrasta poikki "

12 tykkäystä

Kärppäveljethän käyttäytyvät palstalla paremmin kuin yksikään Tapparafani. Pyhäkoulupoikia:wink:
Ymmärrän ettei tätä yhä yleistyvää viiden kirjaimen sanaa suvaita täällä. Se on Tamperelaista vieraskoreutta. Minut liputettiin sanan käytöstä, vaikka tarkoitus ei ollut pilkata. Hyväksyn kuitenkin, pidetään palsta siistinä.

1 tykkäys

Vähän riskillä kirjoitin mukahassutteluviestin ja se poistettiin. OK, omaa syytä, mutta miksi se poistettiin antamatta mahdollisuutta muokata viestiä? herkällä on nappi. Ollaan hiljaa, saadaan kalaa…

Luin poistetun viestin ja poisto on mennyt ihan linjassa näin pudotuspelien aika vallitsevan tuomarinlinjan mukaisesti, kun vertaa muihin kevään aikana poistettuihin viesteihin.

Pieni rike on vihelletty ja ei muuta kuin pelaamaan vallitsevan linjan mukaisesti :slight_smile:

2 tykkäystä

Provoon vastaaminen provolla on juuri mitä aloittaja haluaa, eli tyhmää. Liputa.

1 tykkäys