Palautetta kanssakeskustelijoille

Samaa ihmettelen. Menee pelkäksi vinkunaksi koko palsta. Jokaisella on oma ja erilainen mielipide mitä tapahtui, mutta kaikki on sitä mieltä että vihkoon meni ja Sampo on perseestä. Tää mun henkilökohtainen mielipide, en ala joka ketjussa vonkuun.

2 tykkäystä

Laittakaa niitä ketjuja piiloon älkääkä täällä vonkuko. :slight_smile:

5 tykkäystä

Kiitos, meinasin tukehtua muroihin. :joy:

3 tykkäystä

Minkäs takia huhuilut liputettiin pois? :thinking:.
Ylläpidolla parempaa tietoa hankinnoista? :wink:

2 tykkäystä

Huomenna on onneksi maanantai ja faksi laulaa.
En jaksa alkaa tekemään huhuketjua.
Kari Lehtonen tai Tomi Karhunen sieltä tulee ilman ketjuakin.

1 tykkäys

Siinä ajassa kun tänne annoit palautetta olisit avannut vaikka kolme. :slight_smile:

Sitten ei ole huhun arvoinen. Seuraava offtopic menee kurinpitoon.

Ja sun joulu meni pilalle? Suosittelen jatkamaan tässä ketjussa. Aina ei voi tietää kuinka lähellä sopimusta on oltu.

Täällä kaikki hyvin.

Ei todellakaan mennyt. Yleensä vain kun huhuketju on luotu, niin on joku maininnut kyseisen huhun tänne tuojan aiemmista “osumista”. Nyt niitä ei hirveämmin ollut joten itse en jaksanut lähteä tuohon leikkiin mukaan. Tsemppiä sinne.

1 tykkäys

Jos mieltäsi lämmittää niin tämä kyseinen huhu Kari Lehtosesta on nyt tullut ainakin viidestä eri suusta. Ja noista “osumista” puheenollen niin tämä kyseinen lähde tiesi muunmuassa Nenosen sopparin aikanaan jo paljon aikaisemmin + Parlettin pahvin.

5 tykkäystä

Se nyt on varmaan kaikille selvää, että kaikkea voi tapahtua siihen asti, kun tappara.fi:ssä on isoa otsikkoa. Mieluummin enemmän kuin vähemmän huhuja.

1 tykkäys

Korjatkaa jos oon väärässä, mutta eikö palstalla nimenomaan ole haluttu huhuille oma ketju? Kun joku sitten avaa sen ketjun, sinne tulee täysin eri nimiä ja sen jälkeen naureskelua ja/tai ihmettelyä niistä. Sitten ei olekaan kenellekään mitään annettavaa ketjulla. Jos Mikki soittaa mulle ja sanoo, että nyt tulee Kari Lehtonen loppukaudeksi, täytyykö minun pitää se omana tietona, koska on nimenä “punainen ferrari”?

6 tykkäystä

On. Mikä ongelma tässä on? Jokaisen huhun luotettavuutta tulee silti arvioida kriittisesti.

Kriittinen ja realistinen näkökulma on aivan yhtä tärkeä kuin fanaattinen. Osittain tuolla ketjussa on huhuihin kerrottu ihan ok lähteitä, mutta pääsääntöisesti tällä kaudella ilmoitetut lähteet on ollut kolmannen välikauden kautta tulleita. Toistan vähän ihmettelyäni, että miksi kritiikkiä ei saisi olla huhuketjussa?

Minä kirjoitin kylläkin, että tällä kaudella huhuketjuilla ei ole ollut juuri mitään tarjottavaa. Ne ovat tarjonneet minulle lähinnä hupia ja mielenkiintoa - sitä varmaan monelle muullekin. Kuitenkin huhurintamalla ei ole saatu mitään kovin realistisia huhuja, jos ajatellaan, että Karhusta huhuttiin Tapparaan ensimmäisen kerran jo syksyllä, kun lähti Ruotsista. Nyt sama huhu on herännyt uudestaan henkiin. Tällä kaudella ei olla saatu “varmoja lähteitä” eivätkä useammat nimimerkit ole vahvistaneet samoja nimiä.

Kuka on kieltänyt sinua pitämästä mitään omana tietonasi? Huhuista syntyy keskustelua, mutta en ymmärrä, miksi huhuja pitäisi ostaa sellaisenaan. Jos huhu osuu - se osuu ja sitten voi saada nimimerkkinsä perään sanan luotettava. Jos huhu menee harakoille kuten kaikki tämän kauden huhut tähän mennessä niin sitten ei pitäisi ihmetellä, jos herää soraääniä ja kritiikkiä enemmän. Fälthistä ja Ben Bloodistahan ei ollut minkäänlaista puhetta eikä Joonas Järvisestäkään. He kaikki tulivat ilman mitään huhua, yllättäen ja pyytämättä.

Mää syvästi toivon että soppari lyödään pihalle pikapuoliin niin loppuu vatvominen. Se on aivan sama mitä tänne kirjottaa niin 40% keskustelijoista haistattaa vit#ua, kun ei usko mitään muuta kun vaimoa ja omaa äitiään.

25 tykkäystä

No mutta rauhotus ny ja anna muitten vängätä :joy::joy::joy:
Minulla ei ole huhuja eikä kuulopuheita kertoa ja hiukan epäillyttää nämä maalivahtihuhut.
Sitä en epäile yhtään etteikö hyvinkin vakavat ja pitkät neuvottelut olis joidenkin pelaajien kanssa käyty tai käynnissä ja osa jopa tälle kaudelle. Huhu on huhu kunnes jotkut kirjottaa nimet sopimukseen.

Ihmetyttää muutaman herran kommentointi jokatapauksessa todella paljon. Huhu on huhu, ja se tarkoittaa että neuvottelut ovat käynnissä. toiset kaatuu, toiset tulee maaliin asti. Mikään ei ole varmaa ennen kuin nimi on paperissa ja julkaisut ulkona. Tällä koitan sanoa vaan sitä että tällaiset “kas kun ei naapurin markku” kommentit eivät nyt varsinaisesti nosta ainakaan tämän keskustelun tasoa sekuntiakaan. Katsotaan mitä alkava viikko ja loppukuukausi meille tarjoavat.

11 tykkäystä

Miksi huhua ei saisi kritisoida / miksei saisi arvioida huhun luotettavuutta?

Näin on aina ennen ainakin täälä toimittu/saanut tehdä.

No varmasti saa, mutta onko “kas kun ei naapurin markku” tyylisillä heitoilla oikeasti mitään annettavaa?

e: @peterra ei mitään henkilökohtaista, et ole varmastikkaan näin kommentoinut vaan yleisesti ottaen. :slight_smile: