Palautetta kanssakeskustelijoille

Ihmetyttää muutaman herran kommentointi jokatapauksessa todella paljon. Huhu on huhu, ja se tarkoittaa että neuvottelut ovat käynnissä. toiset kaatuu, toiset tulee maaliin asti. Mikään ei ole varmaa ennen kuin nimi on paperissa ja julkaisut ulkona. Tällä koitan sanoa vaan sitä että tällaiset “kas kun ei naapurin markku” kommentit eivät nyt varsinaisesti nosta ainakaan tämän keskustelun tasoa sekuntiakaan. Katsotaan mitä alkava viikko ja loppukuukausi meille tarjoavat.

Miksi huhua ei saisi kritisoida / miksei saisi arvioida huhun luotettavuutta?

Näin on aina ennen ainakin täälä toimittu/saanut tehdä.

(Toni) #3357

No varmasti saa, mutta onko “kas kun ei naapurin markku” tyylisillä heitoilla oikeasti mitään annettavaa?

e: @peterra ei mitään henkilökohtaista, et ole varmastikkaan näin kommentoinut vaan yleisesti ottaen. :slight_smile:

@Donizimo ei tässä kenenkään kanssa henkilökohtaisella olla. Ihmettelen tätä koko keskustelua noin lähtökohtaisesti. Tällä foorumilla on mennyt tällä kaudella poikkeuksellisen vahvasti huhut ja haaveilut sekaisin - se on mielestäni ihan yleinen tosiasia. Huhuketjut menee nopeasti “rullat pyörii” -meiningiksi.

(Asuntoagentti myy kotisi) #3359

Ehä siinä mitään. Kieltäkää huhuketju, niin tästäkin päästään.

@Messi no jätän viimeiseksi kommentiksi, kun menee näköjään ns. hiusten halkominen osastolle. Minä (tai kukaan muukaan) ei ole ehdottanut huhuketjujen sulkemista, mutta ei kai huhuja kenenkään tarvitse ostaa? Nythän sinä olet ensimmäistä kertaa “toinen nimimerkki”, joka vahvistaa tuota samaa huhua. Nyt se voi olla realistisempi.

Niin siis eihän kenenkään tarvitse mitään uskoa?
Enhän minä itsekään voi mitään varmaksi sanoa. Mutta lähde on sen verran hyvin ollut perillä aikoinaan Parlettien ja Nenosien jne suhteen, että en minä ainakaan ensimmäisenä näitä ohita.

Mua vaan ihmetytti se, että kun täälä jotain “erikoisempaa” kirjoittaa, niin osa henkilöistä on niin vahvoja omien mielipiteidensä kanssa, että hyvä kun ei kimppuun hyökätä. Minä en ketään pakota ostamaan mun huhua.

En tiedä, meneekö se vaaralliseksi, jos sanot, että ketä nyt tarkoitat osalla henkilöistä? Ymmärrän kyllä, jos ei halua osoittaa sormeaan kehenkään.

Kiitos sen, että tuon huhun toit foorumille sait ainakin arvovaltaisen @Messi n tukemaan huhuasi, jolloin huhulle saatiin edes pari nimimerkkiä taakse. En tiedä, miten tämä nyt näin sinuun osui. Tuo kuulostaa vaan melkoiselta - sanotaanko, että liian hyvältä.

Se, mitä muissa huhuketjuissa tällä kaudella on tapahtunut ei taas ole mitenkään sinun vikasi.

Itselläni on tapa toimia sormea osoittamatta.
Jokainen varmasti tietää itse, onko ■■■■■■■■■ kriteerit täyttyneet ketjussa kun on viestejä laitellut :blush:. Ei siinä, asia mun puolesta täysin ok enkä mleltäni ole pahoittanut ketään kohtaan.

Sen verran vielä tuohon “tukeen” otan kiinni että ensimmäisen kerran kun yhteen topiikkiin kirjoitin “Tervetuloa Kari Lehtonen” niin sain 5:ltä eri käyttäjältä viestin YV:nä että olivat saman huhun kuulleet. Mutta asia mun puolesta nyt loppuun käsitelty. Palaan asiaan kun on uutisia. Meen vaikka itse keväällä luukulle ja huuhdon kultaa jos on tarve.

Ei kannata loukkaantua, jos joku ei usko huhuasi. Ei se sinulta ole millään tavalla pois. Keskustelu internetissä on aika värikästä niin kuin hyvin tiedät - et itsekään taida kauheasti jarrutella. Homma jauhaa eteenpäin ja tulevaisuus näyttää lopputuloksen.

Tälläisena somekuplien ja informaatiovaikuttamisen aikana kannattaa olla ainoastaan iloinen, jos ihmiset eivät ota internetistä lukemaansa totuutena vastaan.

Niinkuin todettu, en mieltäni pahoittanut :+1:.

(Antti) #3366

Tais @Fever iltä mennä tämä viesti ohi, kun meni jo sulkemaan tuon ketjun :wink:

Miroslav Svoboda

Älä pelkää, ne satelee YV:nä mulle.
@tp2 @Ckulma antakaa nyt tulla kaikki! :kissing_heart:

Siihen ketjuun ainakin minä pystyisin vastaamaan jos jotain aihetta olisi Edit en enään
Mutta eiköhän reaktiot ole kirjoiteltu.

(#VanhatalonVuosi2019) #3369

Ei mennyt ohi, mutta kun keskustelu ei ollut edes niitä reaktiopostauksia vaan spekulointia valmennuksesta ja huhuista yleisesti, niin näin parhaaksi sulkea. Bäckströmin roolista voi keskustella Bäckströmin ketjussa, huhuilusta vaikka täällä:

Ja yleisesti, pyydän nyt palstalaisia vähän skarppaamaan pelaajapuolen ketjujen suhteen.

§6. Yksi ketju per yksi aihe

Tappara.co -palstalla pyritään pitämään keskusteluketjut lyhyinä ja keskustelun aihe tiukasti otsikon mukaisena. Tämä parantaa palstan luettavuutta ja kirjoitusten löydettävyyttä hakutoiminnolla tai Internetin hakukoneilla.

Käytä palstan hakutoimintoa löytääksesi jo olemassa olevat ketjut.
Jos kirjoituksesi ei vastaa olemassa olevan ketjun otsikkoa, avaa aina uusi ketju.
Jos vastauksesi sisältö poikkeaa ketjun otsikosta, tee vastauksi “Vastaa aihetta sivuavassa ketjussa”-toiminnolla. Tämä avaa uuden ketjun, joka linkittyy alkuperäiseen keskusteluun.

Ja muistakaa myös huhualueen olemassaolo:

Mun mielestä ainakin saa huhuta mitä vaan mutta ei parane loukkaantua jos huutelee varmana omia tietoja ja torppaa muiden kertomia huhuja että tulee vähän kuittia kun ei osu kohdalleen.

Äijän sais laittaa Lekin bussissa Rovaniemelle huhujes kans. :sunglasses:

pilkkoi tämän ketjun #3372

2 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Virhe: Jotkut Areena-linkitykset tuottavat toimimattoman videosoittimen

Enpä tuota tiiä mistä on kyse, mutta väittäisin että jos Jyväskylän JYP -kausiketjussa keskustellaan persuista niin siinä saattaa olla syy miks lippu heiluu.