Palautetta kanssakeskustelijoille

Kiitti @Oijennus.:star_struck:
Minä niin tykkään kun asioista puhutaan niiden oikeilla nimillä.
Ennen oli asiat paremmin, kun asioista sai ihan oikeasti puhua niiden oikeilla nimillä ja kukaan ei pahoittanut mieltänsä.

1 tykkäys

Onko täälä mielipiteiden kertominenkin kielletty vai minkä takia tuo mun Rantakari kommentti piti liputtaa pois? Jos Tappara kerran puolustajaa hakee, ja kommentoin asiaan että onko organisaatio yhtälailla minun kanssani kyllästyneet mieheen niin onko siinä jotain pahaa? Käsittääkseni puhun vain minun omasta mielipiteestä asiaan, ja spelukoin onko organisaatio samaa mieltä kanssani.

Tuntuu vaan lähinnä siltä että jos minä syön ruisleipää ja ylläpito vaaleaa leipää niin kommentit lyödään piiloon. Älkää nyt olko noin pikkumaisia, oikeesti. Nyt ryhtiä!

6 tykkäystä

Täällä on isojoukko Mielensäpahoittajia jotka päivät pitkät liputtaa viestejä. Ei kannata välittää hevon paskaakaa. Muiden lempipelaajia ei kannata arvostella kovin sanoin.

6 tykkäystä

Ei kai se mitenkään väärä mielipide ole, sisällöltään vaan ns. one-liner. Sisällytä siihen vaikka perustelut, spekulaatiota tai muuta sisältöä tyyliin “Onkohan organisaatio kyllästynyt Rantakariin syystä X, ja haluaa siksi treidata Otson pois?” niin ei ole syytä liputtaa. Tuommoisenaan se on vaan melko sisältököyhä viesti eikä varsinaisesti edistä keskustelua mitenkään.

Edit: Minä en liputtanut tuota viestiä, kunhan spekuloin.

3 tykkäystä

Paskat. Arvostella saa ketä tahansa, niin paljon kuin huvittaa. Mutta ne mielipiteet pitää osata perustella. Joku yksittäinen heitto tyyliin “Onko organisaatio kyllästynyt Rantakariin” on suhteellisen kaukana “perustellusta keskustelusta”.

10 tykkäystä

@tapola

Mielipiteet ovat kuin peräreijät - kaikilta löytyy vähintään yksi. Perusteltu mielipide on paljon harvinaisempi.

Lukekaa säännöt:

https://tappara.co/faq

1 tykkäys

Tuo on hyvä neuvo, ettei kannata välittää. Jos liputetaan, tai ylläpito puuttuu, ottaa moni sen henkilökohtaisena v*ttuiluna ja sitten vänkää siitä useamman viestin. “Miksei tota liputettu, miks toi saa heittää tollasia”. Tätä en ymmärrä. Jos viesti liputetaan, tai ylläpito puuttuu siihen omatoimisesti, Jutin sanoin, eteenpäin.

8 tykkäystä

Minä jopa vastasin tuohon liputettuun viestiin eriävällä mielipiteellä.:laughing:
Älä huoli, minä en silti liputtanut viestiäsi vaikka eri mieltä olinkin.:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 tykkäys

No juurikin näin, ei se ole niin vakava juttu. Jos tulee lippua, niin sit tulee, mitä sitten?

Toki jos niitä lippuja paukkuu jatkuvasti, niin voi olla hyvä katella peiliin ja miettiä voiko jostain ottaa opiks, mutta ei sekään mikään välttämättömyys ole.

4 tykkäystä

Jokapelin yhteydessä olen kirjoittanut samat pelilliset asiat Rantakarista mistä en pidä.
Eiköhän nuo lienee melko selvät kaikille ihan siitä Ylivoimapelaamisesta ja pleksien paukuttelusta lähtien. Mutta ohkaisiksi jäi juuri tuossa kommentissa kyllä, sen myönnän.
@BlueOval kantasi on tullut selväksi :smiley:.
En tuomitse!

1 tykkäys

Ehkä sitä samaa laulua ei tarvise joka pelin yhteydessä vislata :slight_smile:. Ei itseäni sinänsä haittaa, mutta on kyllä jäänyt vahvasti mieleen, että yksi nimimerkki suolaa Rantakaria jatkuvalla syötöllä.

1 tykkäys

Tästä päästäänkin siihen, että sitten kun en lyö kunnolla lyötyä perusteluiden kera, niin viestini poistetaan :smiley:. Pirullinen noidankehä.
Mutta joo, jätän herran rauhaan… toistaiseksi! :wink:.

5 tykkäystä

Tältä palstalta löytyy kyllä huima määrä asiantuntemusta valmentamisesta ja peluuttamisesta. Toivottavasti suomalainen ja tapparalainen jääkiekko saa tuon asiantuntemuksen käyttöönsä joskus.

12 tykkäystä

Hetkinen, nyt en osannut tulkita. Oliko tämä 1. sarkasmia 2. osaksi sarkasmia vai 3. kunnian antaminen palstalaisten neroudelle oikeasti ?

Hymiöt puuttu!

1 tykkäys

Kohta 3. Tietysti.

4 tykkäystä

Kiitos. Haukuin Heljangon jo vuosi sitten, osasin nähdä Ojamäen ja Järvisen tason nostot. Ylivoimasta ja ennen kaikkea ylivoimalla operoivista puolustajista olen kommentoinut.

Ei ole toimisto soittanut vieläkään. Ylimielistä toimintaa, joten sopisin hyvin joukkoon.

9 tykkäystä

Olkaapa hyvä. Pitää antaa posia, kun on sen paikka.

Minähän arvioin Ojamäen voittavan pistepörssin jo viime kauden alla. :cat2: :arrow_heading_up:

5 tykkäystä

Tietojeni mukaan palstalaisten joukkoäly on jo pitkään ollut Tapparan valmennuksen kantavia voimia. Osaamista kun ei penkin takaa pahemmin löydy.

5 tykkäystä

Suosittelen miettimään laukooko näin vahvoilla Kärpälaseilla varustettua komenttia. Mikä siinä on niin vaikeata? En jaksaa ymmärtää. Ja ei minulla ei ole mennyt vielä toistaiseksi huuruun. Ja Kukkonen on Jumalasta seuraava.

3 tykkäystä