Palautetta kanssakeskustelijoille

Usko tai älä tämä tilanne ei liity mitenkää Kärppiin. Kerron vaan oman mielipiteeni. Oli Sielä IFK tai Tapparan joukkue, tai joku muu. Kerron vaan oman rehellisen näkemyksen…

Usko tai älä ei ole Tapparaan vastaan mitään, päinvastoin.

10 tykkäystä

Haluaisin vähän antaa palautetta otteluseurannoista. Olin laivalla viikonlopun ja seurasin pelejä vain palstan ja livetulosten kautta. Monella on hyviä viestejä joista tulee ilmi pelitilanne ja mitä siinä kävi. Viivehommiin en puutu, koska tosiaan seurasin vain palstaa. Mutta sitten tulee viestejä tyyliin ”videolle mennään”. Nämä pitäisi saada pois, täysin turhaa tekstiä. Näistä ei selviä edes sitä, kumman maalia tarkastellaan, joten sellaiset, jotka eivät näe peliä, ovat täysin ulkona. Joo nopeasti tulee uusia viestejä, joista asia selviää, mutta miksi edes vaivautua kirjoittamaan tuollaista viestiä? Eipä mulla muuta! Kivaa ja aurinkoista talvisunnuntaita palstalaisille ja terveisiä Espoosta! :blush:

17 tykkäystä

Aika ajoin saa lukea tässä ketjussa, kuinka nykyään on silloisenkin kirjoittajan mielestä palstalla negatiivisempaa kuin ennen. Yleensä olen vähän ollut sitä mieltä, että aika kultaa muistot.

En tiedä onko nyt sitten aika kullannut muistot, mutta jotenkin tämä kausi, etenkin viimeiset pari kuukautta, ovat täällä vaikuttaneet oikein poikkeuksellisen penseiltä. Valmennus on puusilmäistä, ei reagoi, ei anna vastuuta, peluuttaa väärää mokkea jne jne. Pelaajat eivät osaa tehdä maaleja, eivät syöttää, tekevät liukuhihnalta virheitä, ovat löysiä, ovat pehmeitä, ovat kädettömiä, ovat kankeita, ovat mulkkuja jne. jne. Tuomarit ovat aina väärässä ja kurinpito vielä enemmän. Palstan vierasfanitkin vähintäänkin piilovittuilevat joka toisessa viestissä, ihan varmana. Pelikin on tainnut olla jonkun mielestä tylsää ja mielikuvituksetonta ja hidasta. Kehut menevät lähes järjestään yhdelle-kahdelle tietylle pelaajalle, muiden ketjuja nostellaan lähinnä heittääkseen Kisan bussin alle.

Jonkun toisen joukkueen kannattajilla saattaisi olla nykytilanteessa vähän toisenlainen meininki. Turussa toki myös vaikuttaa tällä hetkellä kaikki olevan ruskeaa paitsi keltainen.

Enkä varmaan itsekään ole mitenkään ulkopuolinen tokikaan tästä sisällöntuotannosta.


Sitten toinen maininta aiheesta ketjuhahmottelut. Ei sinänsä ole mitään niitä vastaan, kukin saa tehdä niin kuin parhaaksi näkee. Olen itse pyrkinyt vähentämään niiden käyttöä, koska niistä ei varsinaisesti synny mitään järkevää keskustelua. Täällä näkee paljon outoja hahmotelmia, joihin tekee mieli lähinnä vastata “Miksi?” tai “Laittaisin ennemmin näin”. Sitten kun tuollaisiin vastaa, niin täällä on meikäläisellä joka päivä postattuna se pakkikuusikko. Kun noihin ei kukaan vastaile, niin veikkaan, etten ole ajatuksineni yksin.

Lisäksi (näitä ei ole hetkeen näkynyt) sellainen kokoonpanon räjäytys, johon laitetaan kolme kentällistä LeKiä ja A-junnua on vähän vanha vitsi.

5 tykkäystä

Kyllähän me kaikki tiedetään, että asiat ovat aika hyvin. Mutta itsellä on se tapa, varsinkin kun ollaan voittoputkessa tai muuten hyvässä kiidossa tuloksellisesti niin tulee poimittua juttuja joita voisi vielä tehdä paremmin tai joista löytyy kehityskohteita tai riskitekijöitä. Toivottavasti joukkueen toimihenkilöiden joukossa on näin. Ja onhan siellä. Sitä en tiedä pitääkö täällä kannattajien joukossa olla.

Näinkin. Sitten toisaalta sattuu aivoon jutut, joissa hahmotellaan keväälle jotain kentällisen verran uusia pelaajia ja siellä on vitosketjussa jotain jerekarjalaisia ja anttierkinjuntteja.

Mahtaako olla fiksua näitä viestejä minun tänne kirjoittaa? Ehkä kuitenkin parempi, että sitten vaikka tänne, kuin pitkin palstaa.

5 tykkäystä

@Treppu vois vähän oikolukea tekstejään ennen niiden lähettämistä. Ihan karmeen sekaisia viestejä kunnes yksitellen tajuat korjata virheitäs.

6 tykkäystä

Nyt on Rantakarin ketju karkaamassa omasta mielestä naurettavaan spekulaatioon hirviövalmennuksesta. Jos haluaa osallistua spekulaatioon, voisi väitteiden tueksi heittää vähän taustaa ja esimerkkejä.

13 tykkäystä

Niin on lähtenyt lapasesta. Yhden loukkaantumis heiton myötä. Eikä tuolle heitolle ole esitetty mitään perustetta/lähdettä. On paljon asioita mistä me ei tiedetä mitään. Esim Lontoon Matti pelaa oikeakäsi siteensä vaikkei mitään varsinaista vammaa ole. Kuulemma ikivanhan vamman johdosta oleva varotoimenpide. Tuostakin siteistä vois joku vetää johtopäätökset että on akuutti vamma. Ja tälle jutulle on lähde Järvinen itse.

1 tykkäys

Tässä semmonen viesti, mitä meikäläinen ei ymmärrä. Mikä on motiivi kirjottaa tämmöstä?

8 tykkäystä

Mun mielestä näistä voisi tuon Viivin nyt jättää pois. Eipä täällä muidenkaan parisuhteilla retostella.

5 tykkäystä

Samapa se kai on kerran julkista tietoa, mutta toisaalta jokainen voi halutessaan ne käydä katsomasta kyseisistä paikoistakin.

en nyt “retostellut” mutta muutin läheisiksi, koska kyllähän tuo nyt joka pelaajalla heijastuu kaukalon ulkopuolelle ja elämänkumppaniin/lapsiin yms. Tuo ko henkilö nyt jonkin sortin julkkis, joka suhdetta ei peittele ja tunnettu verrattuna muiden kumppaneihin. siten voinee puhutella nimelläkin täällä tuollaisessa asiassa ilman mitään Seiska-revittelyä.

silleen

1 tykkäys

Joo hän tosiaan on julkisuudessa ollut jo pidempään ja tuttu naama varmasti, jos hallilla kävelee vastaaan. En kuitenkaan jaksa uskoa, että siitä haittaa on Otsolle, että kotona menee mukavasti. Mutta eipä kai tästä tarvitse enempää spekuloida. Tsemppiä vaan Otsolle.

2 tykkäystä

Otson Instagram-tili on tosiaan julkinen, niin en ainakaan itse näe mitenkään vääränä, että sen sisällöstä täällä kerrotaan. Sen sijaan ne otteluseurannan (ja vähän muidenkin ketjujen) kommentit siitä mitä Viivin kanssa on tehty/ei ole tehty/pitäisi tehdä, kun peli näyttää hyvältä/huonolta voisi ehkä jättää väliin.

1 tykkäys

Varsinkin, kun kaikki miespuoliset varmasti keksii tuon näköisten naisten kanssa paljonkin tekemistä. Esim. Lenkkeily.

5 tykkäystä

selvennetään nyt, että tuo saunominen ei liittynyt ko naishenkilöön vaan muihin ihmisiin. En väittänyt, että olisi häneen liittynyt. Se oli Otson livessä ja on nyt live-systeemin vuoksi jo poissa. Kirjoitin siksi, että näytti rennolta ja hyvä, jos pelitilanteesta huolimatta voi relata noin.

Kommenttini ei liittynyt mitenkään siihen, että minä Otso Viivin kanssa tekee jne menee peli miten tahansa. Kukin saa ihan itse miettiä lenkkeilynsä.

Joo, en minä varsinaisesti sinun viestiäsi omalla vastauksellani kommentoinut vaan nimenomaan niitä hassutteluita, joista suurin osa taitaa olla otteluseurannoissa.

@Naapuri ja viimeisimpänä @Kukko kumpikaan ei esitä mitään faktaa Ruotsalaisen sopimustilanteesta, eikä ulkomaanpykälistä taida sellaista olla tarjolla. Vähän merkityksetöntä väittelyä yhdestä pelaajasta, joka tukkii Ilveksen rosteri -ketjun. Tämä siis mielipide.

2 tykkäystä

Hyvä mielipide ja lopetankin Kukon kanssa jankkaamisen, kun mitää todellista tietoa hänen väitteisiinsä ei löydy. Huvittaa, että jos tuo pitäisi paikkansa Ruotsalaisen kohdalla, niin pitäisi silloin varmaan jokaisen tapparalaisenkin kohdalla.

Vastahan sitä faktatietoa tuli naapurin puolelta. En tiennyt keskustelupalstan olevan ainoastaan faktatiedon esittämisalusta. Näin ollen pahoitteluni.