Niin, näistä harvoin tietoa ulospäin tulee. Esimerkiksi Mikko Lehtonen onnistui irtoamaan Ruotsiin kesken sopimuksen. Eikä siirretä väittelyä tännekään. Automaattisesti sopimus ei tarkoita pysymistä nykyään Liigassa, toki siitä täytyy lähteä.
Tämä oli itsellänikin mielessä kun esitin kysmyksen @Naapuri 'lle.
https://www.tappara.fi/liiga/mikko-lehtonen-siirtyy-ruotsiin-hv71n-riveihin/
Sopimukset voidaan toki purkaa, jos yhteisymmärrys asiasta löytyy. Ei tuotakaan ilman Tapparan suostumusta tehty.
Onko tämä jokin uusi tieto, että nykyliigassa lähes kaikilla lupaavilla pelaajilla on purkupykäliä?
En ymmärrä pointtiasi.
Linkin takana oleva uutinen on kyllä tiedossa.
Luehan kysymykseni uudestaan ja vastaa oikeaan ketjuun.
Voi elämä. Katsokaa nyt vähän mitä kirjoitatte ja mihin ketjuun. Vähemmän yllättävää, että viisi viestiä minuutissa -keskustelua ja @Naapuri osallisena. Ja tämä nyt sellaisena palautteena, että avatar aiheuttaa tämän ja sinä mahdollistat.
Sori keisari että minäkin lähdin tähän mukaan.
Nöyrin anteeksipyyntöni.
Hyvä @lally. Kukaan tällä foorumilla ei ole ottanut yhteen moderaattori ljjp:n kanssa rajummin kuin minä. Sisäpiiri ei ota yhteen. Sellaista ei täällä tietääkseni ole eikä tule. Nää modet on ihan oma rotunsa. Net ei kaveraa.
Ollut tylsä lauantai. Ei ollut Tapparalla peliä, vähän flunssaa ja ei mitään leffaa tai sarjaakaan katsottavana.
On kiitosten aika. Nimittäin tuo palautetta henkilökunnalle -ketju toi ja tuo viihdettä iltaan.
Ljjp tuskin kehtaa antaa 1000 vuoden banneja tyypille, joka on täysin ylivertainen häneen verrattuna ja joka tietää jääkiekosta ja elämästä enemmän kuin hän tulee ikinä tietämään.
En tiedä, kummalle pottuilet, mutta kyllä hän tietääkseni senkin voi tehdä. Minä olen hänelle ihan samaa kamaa, kuin sinäkin. Sen voin taata kokemukseni perusteella.
Pakko kyllä antaa kanssakeskustelijoille palautetta, että on tämä internetti toisinaan hieno paikka. Ja ne toisensa osuvat usein pe-la - iltoihin.
Tämä palstahan on kuin Ilveksen organisaatio. Kuppikuntia, kinastelua, hallitus saa noottia jne.
Äh, olin juuri pääsemässä solutasolle henkilökuntapalautteen ketjussa. Oli hyvää metakeskustelua tulossa. Sellaista palautetta kanssakeskustelevalle henkilökunnalle.
Eiköhän lopeteta nämäkin bileet. Palstan säännöt ovat voimassa myös lauantai-iltaisin, vaikkei sitä välttämättä huumassa uskoisikaan.
Ketju avattiin ajastetusti 7 tunnin kuluttua.
@Armas, sulle ois hommia.
@Kilo Jeh, emmä muistanukkaan että noi sivut on noin samanlaisia, että vain pääte eri. Vähänkö tarkoituksella se paskasivusto pistänyt saman nimen, ainoastaan vaan toi pääte eri. Alko vih* vielä enemmän noi muutkin paskasivustot.
Mutta noh ollaan veronmaksajia kaikki ja tuetaan verorahoilla Ylen palvelua joka on mainosvapaa :).
[puhe siis leijonat.fi- ja .com-sivuista – näistä .fi-päätteinen on Leijonien virallinen sivu, .com-päätteinen joku mainoksia täynnä oleva betsisivu]
Hah! Joo, jouduin googletteleen ja etsimään, että mikäs se leijona-aiheinen sontasivu olikaan. Onneksi ylläpidon puolelta löytyi ketju, jossa näitä affisivuja on käsitelty, niin sieltä löytyi vastaus. Ja tosiaan ärsyttävän harhaanjohtava ero.