Palautetta kanssakeskustelijoille

Joo, en minä varsinaisesti sinun viestiäsi omalla vastauksellani kommentoinut vaan nimenomaan niitä hassutteluita, joista suurin osa taitaa olla otteluseurannoissa.

@Naapuri ja viimeisimpänä @Kukko kumpikaan ei esitä mitään faktaa Ruotsalaisen sopimustilanteesta, eikä ulkomaanpykälistä taida sellaista olla tarjolla. Vähän merkityksetöntä väittelyä yhdestä pelaajasta, joka tukkii Ilveksen rosteri -ketjun. Tämä siis mielipide.

Hyvä mielipide ja lopetankin Kukon kanssa jankkaamisen, kun mitää todellista tietoa hänen väitteisiinsä ei löydy. Huvittaa, että jos tuo pitäisi paikkansa Ruotsalaisen kohdalla, niin pitäisi silloin varmaan jokaisen tapparalaisenkin kohdalla.

Vastahan sitä faktatietoa tuli naapurin puolelta. En tiennyt keskustelupalstan olevan ainoastaan faktatiedon esittämisalusta. Näin ollen pahoitteluni.

Niin, näistä harvoin tietoa ulospäin tulee. Esimerkiksi Mikko Lehtonen onnistui irtoamaan Ruotsiin kesken sopimuksen. Eikä siirretä väittelyä tännekään. Automaattisesti sopimus ei tarkoita pysymistä nykyään Liigassa, toki siitä täytyy lähteä.

Tämä oli itsellänikin mielessä kun esitin kysmyksen @Naapuri 'lle.:blush:

https://www.tappara.fi/liiga/mikko-lehtonen-siirtyy-ruotsiin-hv71n-riveihin/

Sopimukset voidaan toki purkaa, jos yhteisymmärrys asiasta löytyy. Ei tuotakaan ilman Tapparan suostumusta tehty.

Onko tämä jokin uusi tieto, että nykyliigassa lähes kaikilla lupaavilla pelaajilla on purkupykäliä?

En ymmärrä pointtiasi.
Linkin takana oleva uutinen on kyllä tiedossa.
Luehan kysymykseni uudestaan ja vastaa oikeaan ketjuun.

(#TeamRosolli) #3426

Voi elämä. Katsokaa nyt vähän mitä kirjoitatte ja mihin ketjuun. Vähemmän yllättävää, että viisi viestiä minuutissa -keskustelua ja @Naapuri osallisena. Ja tämä nyt sellaisena palautteena, että avatar aiheuttaa tämän ja sinä mahdollistat.

Sori keisari että minäkin lähdin tähän mukaan.
Nöyrin anteeksipyyntöni.

(Asuntoagentti myy kotisi) #3428

Hyvä @lally. Kukaan tällä foorumilla ei ole ottanut yhteen moderaattori ljjp:n kanssa rajummin kuin minä. Sisäpiiri ei ota yhteen. Sellaista ei täällä tietääkseni ole eikä tule. Nää modet on ihan oma rotunsa. Net ei kaveraa.

Ollut tylsä lauantai. Ei ollut Tapparalla peliä, vähän flunssaa ja ei mitään leffaa tai sarjaakaan katsottavana.

On kiitosten aika. Nimittäin tuo palautetta henkilökunnalle -ketju toi ja tuo viihdettä iltaan. :slight_smile:

Ljjp tuskin kehtaa antaa 1000 vuoden banneja tyypille, joka on täysin ylivertainen häneen verrattuna ja joka tietää jääkiekosta ja elämästä enemmän kuin hän tulee ikinä tietämään.

(Asuntoagentti myy kotisi) #3431

En tiedä, kummalle pottuilet, mutta kyllä hän tietääkseni senkin voi tehdä. Minä olen hänelle ihan samaa kamaa, kuin sinäkin. Sen voin taata kokemukseni perusteella.

(「LIVE IS LIFE」) #3432

Pakko kyllä antaa kanssakeskustelijoille palautetta, että on tämä internetti toisinaan hieno paikka. Ja ne toisensa osuvat usein pe-la - iltoihin.

Tämä palstahan on kuin Ilveksen organisaatio. Kuppikuntia, kinastelua, hallitus saa noottia jne. :slight_smile:

(「LIVE IS LIFE」) #3434

Äh, olin juuri pääsemässä solutasolle henkilökuntapalautteen ketjussa. Oli hyvää metakeskustelua tulossa. Sellaista palautetta kanssakeskustelevalle henkilökunnalle.

Eiköhän lopeteta nämäkin bileet. Palstan säännöt ovat voimassa myös lauantai-iltaisin, vaikkei sitä välttämättä huumassa uskoisikaan.

sulki #3436