Palautetta kanssakeskustelijoille

Ei. Tai en nyt keksi mitään tilannetta, joissa tuollaisiin puuttuisin.

Nuo molemmat ovat todellisia ilmiöitä, eli ei.

2 tykkäystä

Joo ei siinä ystävä hyvä! Sillä meinasin että sulla
on talenttia kirjottaa muutakin kuin negaa :+1:
pahalla en meinannut tietty.

1 tykkäys

Lippua kehiin jos tulee off topikkia liikaa. Helpottaa valvojien työtä. Itse juuri liputin aiheesta eksyviä viestejä.

2 tykkäystä

OK. Liputin oman viestini, jonka kohdalta alkaen loput viestit voisi siirtää Liigan Kurinpito-ketjuun.

Ansaitsin näköjään arvomerkin “ensimmäinen liputus.” Jos liputan jatkossa joitain viestejä, niin ne ovat sitten aina tällaisia aiheesta eksyviä siirrettäviä tapauksia.

1 tykkäys

Kun viittaat johonkin keskusteluun toisella palstalla, niin pistäisitkö myös linkin kuntoon siihen keskusteluun. Mielestäni olet lähiaikoina pari kertaa kertonut mitä jatkoajassa sanotaan ja linkki vienyt sivuston etusivulle. En ole sitten jaksanut lähteä etsimään kyseistä keskustelua, vaikka olisi kiinostanut lukea.

2 tykkäystä

Ihan palautteen arvoinen seikka, mutta olen jättänyt katsomisen vastuun jokaisen omaan harkintaan Ihan tarkoituksella. Poistaisin koko linkin, jos se olisi mahdollista. Jatkoaika keväällä voi olla sellainen paikka, että onnellinen on hän, joka ei siellä käy.

1 tykkäys

Onhan se mahdollista, kuten itsesi kirjoittamasta viestistä huomaat.

3 tykkäystä

Kun kirjoittaa jotakin.com tai tätäkin.fi, systeemi osaa muuttaa sen linkiksi automaattisesti. Enkä tiedä miten sen voi kirjoittaja estää. Toki voi puhua esimerkiksi Jatkoajan keskusteluista, sitä systeemi ei linkitä.

2 tykkäystä

Olin menossa kirjoittaan Tankin ketjuun mutta @Unelma_Sirpa_Leena olikin sanonut jo kaiken oleellisen.

1 tykkäys

Nyt alkaa tuolla kurinpito-osastolla olemaan sellaisia tapauksia, joita ei ole tapahtunut. Eli näyttää siltä, että kurinpidolle on mennyt pilvin pimein tapauksia matsista kuin matsista. Tapauksia, joita kurinpito ei näe, mutta fanit näkevät. Vähän niin kuin huhuosasto, johon tulee huhu Otraakkelilta, kun sitä on siltä kysytty, ja hän on vastannut, että kyllä.
Himmatkaa hiukan noitten kanssa, tai olkaa himmaamatta, Minua ainakin tuommonen vaivaa.

5 tykkäystä

Yllättäen tulee tilanteita, joita kannattajat eivät ole nähneet ja silti menee kurinpitoon. Ihme touhua.
Ne mitä ollaan “muka” nähty, ne ei välttämättä menekään kurinpitoon. Jännä homma, että jääkiekko aiheuttaa tunteita. Varsinkin keväällä.

1 tykkäys

@JJ69 :lle annetaan syöttöjä lapaan ja jätkä painaa lötää uuniin kuin Palola aikoinaan. :smiley:

6 tykkäystä

Yhdyn @Rouhija n mielipiteeseen, ja samat kehut osoitan myös kanssakeskustelijoille.
Erehdyin pitkästä aikaa lukemaan parina päivänä J-sivuston foorumia ja kyllä pitää tyytyväinen olla että täällä ei moista paskaa joudu lukemaan.
Olettaisin että myös moderoinnin tasolla on vaikutusta tähän, mutta kyllä täällä saa erittäin fiksun kuvan monesta kirjoittajasta, eikä imbesillin vaikutelmaa yhdestäkään.

8 tykkäystä

On myös hienoa nähdä, että mm. jatkoajassa on noteerattu tappara.co:n laadukas moderointi. Jotain on selvästi tehty oikein moderaattorien puolella, jos valtakunnan suurimmalla foorumilla nostellaan esimerkiksi toimivasta järjestelmästä. Toki myös se, että vierasfanit ovat tänne tulleet kertoo myös tietystä houkuttelevuudesta ylitse rajojen.

Hyvän moderoinnin tuella (näen moderoinnin enemmänkin tukitoiminnoksi kuin tarkoitukseksi) täällä saadaan valtava määrä asiakeskustelua jääkiekosta aikaiseksi. Sisällöllisesti löytyy jokaiseen makuun jotakin, erilaista asiantuntemusta vaikka muille jakaa. Löytyy pelitapakatselmusta, löytyy mahatuntumaa & pelaajakokemusta sekä johtajuutta. Yksi syy pitkällä listalla, miksi täältä on vaikea pysyä poissa.

Edit: lisään vielä yhden tärkeän asian, joka unohtuu herkästi tuossa hyvässä moderoinnissa: vaikka se on välillä tuntunut melkoiselta pilkun viilailulta niin tästä huolimatta moderaattorit pystyvät toistuvasti perustelemaan, miksi on tehty tällainen ratkaisu. Perusteleminen on tärkeää, vaikka ratkaisu ei olisi itselle mieluinen.

9 tykkäystä

Eiks tämmösiä varten oo olemassa “Eksyy aiheesta” -liputus? :thinking:

@Tapparaforever

Kiitti levyistä. Pistetään kuunnellen ja laitetaan osa jakoon.

Ole hyvä vaan. Toivottavasti korvat ei hajoo…

1 tykkäys

Avatarien vaihtaminen. Minun toiveeni on, että älkää vaihdelko niitä. Ainakin minulla menee paletti ihan sekaisin, kun vaihdatte.

Avatar=nimimerkki.

Toki, jos vaihtaa avatarin, niin saa palstalla uuden identiteetin pariksi viikoksi, ainakin minun silmissäni.

13 tykkäystä

Eihän tämä välttämättä aina ole huono juttu. :smiley:

1 tykkäys