Palautetta kanssakeskustelijoille

Ollaan kokeiltu monta kertaa ja tehdään sitä edelleen. Harmittaa vähän teidän mussuttajien puolesta, että ette näe meidän yksityisviestejä. Siellä vasta on kovaa kamaa.
Pitäisiköhän laittaa @peterra pystyyn sellainen maksukanava?

9 tykkäystä

Siis, totahan mä just sanoin? :smiley: Että sua harmittaa kun julkiset viestit saa huomiota.

Mut älä nyt lannistu, sehän oli vaan erätaukoviihdettä tarkotuksena vitsailla siitä kuinka poppareiden mainitseminen on aina ennen saanu keskustelun hiljenemään. Toivottavasti ei menny yöunet.

Ei minua harmita. Lähinnä on ruvennut huvittamaan tämä poppariporukka.

Sinä ja minä ja kaikki muut kirjoittaa tänne vapaaehtoisesti. Jotkut saa mielihyvää meidän keskustelusta ja jotkut saa mielihyvää muista asioista. Julkinen palsta ja julkista keskustelua. Jos harmittaa, niin ei vastata tai sitten vastataan tai sitten kettuillaan takaisin. Nämä on valintoja…

2 tykkäystä

Mä en tykkää vänkäämisestä palstalla yhtään. Se on rasittavaa lukea kun keskustelu jää junnaamaan ja väitellään yhdestä täysin merkityksettömästä tapahtumasta, pelaajasta, mielipiteestä tai mistä tahansa viestikaupalla.

Mutta @Oijennus ja @peterra, väittelyt eivät koskaan jää junnaamaan, ne etenee, rönsyilee ja herättää mielenkiintoa ja ennenkaikkea ajatuksia muissakin palstalaisissa. Eikä veri lennä, vaikka tunteella ja vahvoilla mielipiteillä mennäänkin. Ei hyvää väittelyä pidä hillitä vaan päinvastoin, siihen pitää kannustaa.

2 tykkäystä

No osuuko se mielestäsi kuinka hyvin ketjun otsikkoon? Olettaisin, että löytyy parempikin ketju sille keskustelulle.

1 tykkäys

En tiedä löytyykö. Löytyy tai ei niin vastasin vaan kysymykseen.

Kovasti ainakin SO:n asioita julkaiset.

2 tykkäystä

Se että olen asioista perillä, ei varsinaisesti kerro vielä mitään. Perustajajäsen olen kyllä, mutta tämän kauden jäsenmaksua en ole esim maksanut. Eli en ole silloin jäsen. Kiitos.

Mitä tuohon ketjuun ylipäätään tulee, niin näyttää todella hienolta luettavalta kun yks kyselee asioita ja sitten mun vastaukset on liputettu piiloon (yllätys). Täälä on muutama ihminen kenen tekemisiin ei puututa millään tavalla, aivan sama mitä ne täälä kirjoittelee tai tekee, ja sitten on ne kenelle lippu heiluu kokoaika. Anteeks hirveesti että mielipiteeni ei ole fanituotteiden osalta 80-luvulla.

Jäsen Värilasit elää näköjään hiihdon MM-kisoja uudelleen, koska antaa tykkäyksiä meikäläisen typeriin kommentteihin…:joy::joy: Jatka vaan samaan malliin jos siltä tuntuu!

1 tykkäys

Hirvittävä treenijumi eikun tykkäys josta toipuminen on käynnissä, kipinään päästään ehkä, Toukokuun aikana. …

4 tykkäystä

Vika ei ole mielipiteessäsi, vaan siinä miten hyökkäävästi asian esitit ja aivan väärässä keskusteluketjussa. Lisäksi Tappara kirjoitetaan isolla.

@Rebeto67 huilaa parisen viikkoa ja ne jotka lähtivät tähän provokaatioon mukaan saavat verbaalista karttakeppiä sormille.

4 tykkäystä

Haaveiluketju on vähän hölmö etenkin tähän aikaan vuodesta, kun siellä kiertää kehää pari samaa haavetta ja sitten kaikki mahdolliset huhut. Sitten siellä keskitytään vänkäämään huhuista (kuinka moni haaveilisi esim. Vauhkosesta ilman huhua). Sitten on toki näitä vuodesta toiseen nähtyjä kestohaaveita, kuten Lukka ja KHL:n 30+ kanukkikiertolaiset.

Harvoinpa on mitään uutta tai raikasta näkökulmaa. Minusta haaveiluketju on parhaimmillaan, kun siellä haistellaan vähän harvinaisempia nimiä, jotka olisivat kuitenkin ainakin melko realistisia, olisi nähty vähän vaivaa.

5 tykkäystä

Aika raju väite. Miksi tuo edes piti lisätä tuohon loppuun? Mietin myös, miksi vastaat minulle tarkoitettuun kysymykseen?

Vastasin sinulle esitettyyn kysymykseen, koska olin ketjussa ja satuin vastauksen tietämään. Väitteeni ei ole raju vaan väite oli jopa hienotunteinen vihjaus siihen suuntaan, että voit rajoittaa haaveiluketjussa toistoa. Toki toisto on loistava keino tiettyihin tilanteisiin ja itsekin paljon toistelen, mutta haaveesi ovat tulleet jo nyt aika selväksi ja viesteilläkään ei ole paljoa muuta sisältöä kuin toistuvat “Kontiola & Jormakka & Lundh.” Onelinereita, jotka eivät edistä keskustelua tulee välttää:

§4. Jälkipelit on keskustelupalsta eikä täten ole tarkoitettu ns. chattaukseen, joten kirjoita asiallisesti. Vältä muutaman sanan kommentteja (ns. onelinereita), elleivät ne tuo tarpeellista lisäarvoa keskusteluun. Henkilökohtaiseen viestintään on palstalla yksityisviestitoiminto.

Säännöt:

4 tykkäystä

Koko palsta-aikana olen maininnut Kontiolan MISSÄÄN yhteydessä 7 kertaa, Jormakan 4 , Lundhin 3. Toki tuo hakuominaisuus saattaa olla väärässä. Mikäli tuo oli “hienotunteinen vihjaus” niin selvä.

Oma toiveeni sinulle on, että jätä moderaattoreiden hommat heille.

3 tykkäystä

Haaveiluketjussa 13 kertaa, viimeseen 16 päivään seitsemästi. Noissa seitsemässä viimeisessä viestissä mainitaan kaikissa myös Jormakka.

Sen enempää en jaksa hakea.

3 tykkäystä

Niin, oli väärä ilmaus tuo missään yhteydessä. Varmaan 90% viesteissä Kontiola esiintyy sivussa, esimerkiksi kokoonpanohaaveilussa.

Vaikea ketjuhan tuo haaveiluketju on. Sinä olet kuitenkin siinä ketjussa aktiivisin kirjoittaja ja varsinaisesti mitään uutta et ole tuonut tuohon keskusteluun nyt ihan hetkeen kuin

a) kokoonpanohahmotelmia, joissa esiintyy samat haaveiltavat pelaajat
b) toistanut haaveesi, jolloin viestissä ainoastaan haaveiltavien pelaajien nimet

Eikä kukaan meistä sano tätä pahalla - itsekin olen tämän ketjun aktiivisin keskustelija ja en minäkään tuota niin hyvänä PR:nä itselleni pidä. Toivoisin, että joko muodostat haaveiluusi enemmän lihaa luiden ympärille tai seuraat hetken ennen kuin tuot saman haaveen uudestaan pöytään. Esimerkiksi sen voi tehdä näin:

Miksi haaveilen hankinnasta?
Mihin rooliin haaveiltu pelaaja tulee?
Kuka haaveiltava pelaaja on?

Ja nimenomaan järjestyksessä Miksi, Mihin ja Kuka. Se, että kertoo vain “kuka” ei oikeastaan tuo yhtään mitään haaveiluketjuun. Haaveilu toki on haaveilua ja ketju on vaikeahkoa kontrolloitavaa. Nämä ovat niitä asioita, joita minä toivon juuri sinun kommenteissasi enemmän.

5 tykkäystä

Mua ainakin pännii se, että toinen kirjoittelija pyytää toista kirjoittamaan eri tavalla. Jopa sisältö pyydettiin kertomaan tietyssä järjestyksessä.

15 tykkäystä