Palautetta kanssakeskustelijoille

Ei kukaan tällä kertaa kuitenkaan ole tainnut väittää, että häntä oltaisiin kohdeltu kaltoin? :slight_smile: En ainakaan minä! Eikä @Naapuri myöskään. Kyllä hän tiesi tuota provoa tehdessään, että varmasti ainakin kolme tai neljä nimimerkkiä syö koko syötin ja koukkukin menee samalla.

Mun mielestä (jälleen vain ja ainoastaan mun mielestä) on ihan sama, kannattaako Tapparaa, Ilvestä, Kärppiä vai mitä vaan niin ihan samalla tavalla saa omiensa otteista olla tohkeissaan - kyllä minäkin olisin tohkeissani, jos voitettaisiin Ilves kauden avauksessa 8-1. Harjoituspelit on harjoituspelejä, mutta en jaksa uskoa, että hyvistä tuloksista Ilvekselle haittaa on.

Yksi peli on aina yksi peli - nyt kävi näin. Kausi sitten näyttää, mihin suuntaan Ilveksellä lähtee homma. Jos olisin Ilves-fani niin odottaisin kautta innolla, kun ei Ilveksellä oo noin hyvää rosteria ollut ties koska. Ja nyt on lähtenyt vielä hyvin pelit käyntiin harjoituskaudella. Miksi tuota nyt ei saa juhlia? :slight_smile:

4 tykkäystä

Nyt tuli viimein se hetki vastaan, että voin kirjoittaa myös sinulle.
Lue se viesti, lue ajatuksella ja lue loppuun.

2 tykkäystä

Ei täällä varmaan kukaan odottanu sitä että, kun viimein Ilves voittaa Tampere cupin ei saada vähä kuittia suuntaamme. Käsi ylös kuka yllätty. Otetaan vastaan mitä ansaitaan ja mennää eteenpäin.

1 tykkäys

Mä taas pidän @Naapuri tyylisiä kirjoittajia melko tärkeinä tälle palstalle. Saisi tulla muutamia “suolaisia vierasfaneja” lisää, ikäänkuin sissihengessä tekemään hämmennystöitä, kuitenkin maksimissaan sillä harmaalla piikittelevällä alueella operoiden. Toki asiassa pysyen ja jotain antia antaen.

Lisäksi täytyy muistaa, että Ilves on pitkän ajan jälkeen kenties taitekohdassa kärkeä kohden, uudet maistuvat juomat hieman humaltaa. Etenkin jos naapuri on pöllytetty ja horisontissa siintää valoa. Oli nyt sitten kyseessä mikä tahansa cup.

Vierasfanit tuovat myös mielenkiintoista tietoa mukanaan, ovat omien joukkueidensa ehdottomia spesialisteja. Meillä on myös muitakin hyviä “vieras” kirjoittajia, he käyttävät vähän eri tyyliä tosin.

Tämä on mun mielipiteeni. On hyvä saada lätkäpuhetta out of the box, ja myös hienoisesti sitä pientä vääntöäkin. Kunhan ei järjettömäksi jankkaukseksi mene.

Edit. Ensimmäinen lauseeni antaa ymmärtää että Peterran mielipide oli päinvastainen kun itselläni, sillä en tarkoittanut vastaustani

9 tykkäystä

@Naapuri:lla on aina uistimen koukut terävänä siltä varalta jos kaikuluotaimessa näkyisi kalaa. Rakentavana kritiikkinä on sanottava että aktiivisuus laskee jos ei ole mitään mistä piikitellä (vaikkapa TreCupin turpasauna), joka pistää epäilemään onko tavoitteena rikas keskustelu yli seurarajojen vai ärsytyksen nostaminen.

Jos verrataan vaikka kärppäläisiin niin he eivät ole käytännössä koskaan vetouistelemassa, mutta eihän heidän tarvitsekaan - joukkueen näytöt puhuvat puolestaan.

18 tykkäystä

Sitäkö tottuu niin sanottuun voittamisen kulttuuriin, niin kaikki helpottuu. :joy: Menestystä on saanut maistaa 2000-luvulla sen verran, ettö jollain tapaa maha on täynnä. Ei esim juuri ■■■■■■■■■ ollenkaa tämän vuoden hopea. Päin vastoin, hienoa nähdä jonku pienemmän seuran nappaavan Kärppien edestä kultaiset kaulaan roikkumaan.

2 tykkäystä

Näin se on. Mielenkiintoista nähdä miten yhteisön henki kehittyy jos Tapparasta tuleekin JYPin kaltainen hiipuva dynastia. Toivottavasti ei tule, mutta kaikki on mahdollista ja huipulla pysymisessä on kova työ. 2003 mestaruuden jälkeenhän organisaatio upposi kuin kivi pariksi vuodeksi ja vielä uudestaan Uraman pronssin jälkeen.

1 tykkäys

En usko jotenki, että samanlainen hiipuva dynastia Tapparasta tulee. Kovat näytöt 2010 vuodesta eteenpäin, eikä loppua sille näy, ei ainakaan tänä vuonna.

Pitää osata arvostaa mitä Tappara on saanut aikaiseksi ja 7 vuotta putkeen mitaleilla on todella kova suoritus.

6 tykkäystä

Kiitos pienistä piristyksistä. Huonon huumorin ystävälle nämä upposivat kuin veitsi voihin.

(lainauksissa Nevofoget03 antaa palautteen itselleen)

7 tykkäystä

@BlueOval Sinulla on niin huikea kokoelma noita pelipaitoja kaupan, että kannattaisi varmaan pitää paitakauppaa yhdessä ketjusa ja päivitellä avausviestiin mitä on tarjolla?

3 tykkäystä

Niin ne olikin joskus ja siitä tuli kovin sekava ketju.
Muistaakseni en saanut enää muokattua vanhoja viestejä ja poistettua paitojen kuvia?

Jos yksi myyntiketju on mielestäsi parempi ratkaisu niin otetaan se käyttöön.

Onhan se paljon selkeämpi että jokaiselle tuotteelle on oma ketjunsa. Ketjun nimestä jo näkee mikä tuote on myytävänä ja ketjun nimestäkin selviää mikä on kaupan tilanne, myynnissä/ myyty.

1 tykkäys

Näin minäkin tämän asian näin.:slightly_smiling_face:

Pimpelipom @Kilo
Sinä kun olet napsinut noita mun myyntiketjuja lukkoon niin onko se työllistänyt sinua paljon?

1 tykkäys

Parin sekunnin homma eli ei työllistävää vaikutusta.

6 tykkäystä

Tämä oli oikeastaan aasinsilta siihen että omien myyntiketjujen nostelu (ns. bumping) on kiellettyä toimintaa (Tori-alueen ohjeet). Itse en moista muistanut, mutta viestejäsi liputettiin tämän perusteella oikein urakalla ja virkaveli muistutti minua asiasta

Ei mikään maailman vakavin juttu mutta kun ketjuja on paljon niin se voidaan kokea hetkellisesti häiritsevänä.

1 tykkäys

Homma kunnossa.
Multa on mennyt tuo kielto täysin ohi.

Laitan vastaisuudessa paidat pelkästään Huutonettiin myyntiin.

En minä sillä. Tapparan ja täällä pelanneiden paidathan ovat hyvää sisältöä.

Juu, Huuto.net on hyvä paikka ostaa ja myös myydä Tapparan paitoja.:blush:

1 tykkäys

@Donizimo mikäli mahdollista niin vältä noita roskalehtien linkkauksia. Ja jos linkkaat jonkun leijonat- tai suomikiekko-sivuston niin spoilerit sitten mukaan, kun näköjään tällä hetkellä Discourse ei osaa suodattaa tuota linkkiä pois. Kaikki tuki pois näiltä roskasivustoilta.

6 tykkäystä

Mää en oo noteerannu noita linkkejä, niin mikä niistä tekee roskalehtiä? Onko niisä jotain feikki-uutisia vai mitä? Lööppikamaa seiskan ja Hymyn tyyliin?