Palautetta kanssakeskustelijoille

Tänne osastolle on näköjään tullut taas paljon kritiikkiä ylläpitoa kohtaan. Osin ymmärrän ja itseäkin välillä ihmetyttää arjalainen linja, mutta onhan meitä jo aika paljon ja viestejä tulee ihan karsea määrä per päivä. Voitte varmasti kuvitella, miltä tämä foorumi näyttää jos moderointi olisi samaa tasoa vaikka Jatkoajan kanssa.

Vielä sen verran pakko lisätä, että en pidä erityisen tyylikkäänä uhkailla foorumilta lähdöllä. Ei millään pahalla ketään kohtaan, mutta jos ei touhu maistu, niin ovet toimii molempiin suuntiin. Peace out!

7 tykkäystä

Kyllä - ovista pääsee sisään ja ovista pääsee ulos. En silti usko, että kenenkään poistuminen/lähtö on mikään menetys foorumille. Pysyy mukana niin kauan kun on kivaa ja sitten kun ei enää ole niin on aika tehdä muuta. Viittasit kuitenkin minuun, joten siksi vastasin.

En pidä tuota uhkauksena, enemmänkin ääneen pohtimisesta. Kysymys ei siis ole uhkailusta, koska tiedän kyllä, että foorumi ja Tappara pärjäävät ihan hyvin ilman minuakin :smiley:

Ja se, mihin tämä on omalta osaltani mennyt niin ehdottomasti pidän itselleni järkevämpänä olla kokonaan poissa kuin olla mukana. Se osaanko tehdä sitä, on vähän katkerampi juttu.

1 tykkäys

Olen seurannut Tapparan fanikeskusteluja aika tarkkaan 20 vuotta. Hukkaan heitettyä aikaa, sanoisi joku. Ja niin sanon minäkin. Jos olisin harrastanut vaikkapa kehonrakennusta kaikki ne täällä vietetyt tunnit, olisin melkoinen möykky. Ehkä sitten Viimeisellä portilla tämä luetaan eduksi.

Jos peterra lähtisi, se tarkoittaisi minun kirjoissani kahden vuosikymmenen merkittävimmän kirjoittajan lähtöä. Nimimerkki menisi kärkeen jo pelkästään laadunkin suhteen, mutta kun kerrotaan laatu määrällä, puhutaan jopa ylivoimaisesta listaykkösestä.

Pidän ehdottomasti myös siitä kipakkuudesta, joka on nimimerkin tavaramerkki. “Uhkauksen” jälkeen palstalle on ilmestynyt ainakin toistakymmentä, ellei enemmänkin, viestiä. :popcorn: :smile:

5 tykkäystä

Minullahan ei ole temperamenttia juuri nimeksikään… :smiley: No joo, joskus olisi hyvä, että olisi vähän vähemmän. Temperamentti tietysti on ominaisuus, ei vika :smiley: Pieni paine tekee tuottoisaksi. Ehkä viime aikoina olen mennyt vähän dramaattiseksi sen suhteen.

Jokuhan näkisi tämän äärimmäisen positiiviseksi asiaksi, että saat huomiota koko ajan, vaikka et sitä yritäkään hankkia. Toisaalta mitä vähemmän yritän hankkia huomiota sitä enemmän saan sitä. Viisautta olisi se, että et tee yhtään mitään, jolloin huomio olisi vakio.

1 tykkäys

@Naapuri
Kyllä sörkit taas kusiaispesää siihen malliin että älä ihmettele jos ja kun saat kuitin vastapalloon. Nää on kato kaikki vaan lainassa ja lainathan on tapana maksaa takaisin, joskus jopa korkojen kera.

1 tykkäys

Lainanhan minä juurikin maksoin tuossa välittömästi :wink:

Älä nyt. Siinä oli tuoreelta mestarilta pilkehymiö mukana. Ei tämä niin vakavaa ole.
Tosin voi olla, että kauden mittaan “naulaan” naapuria. Tai sitten en.

7 tykkäystä

Juu, aika moni jäi kuitenkin sinulle yhden + mahdolliset korot pystyyn.
Älä sitten ihmettele kun niitä aletaan makselemaan takaisin.
Välillä kannattaa kurkata ruudun vasempaan yläkulmaan ja huomioida missä on.

7 tykkäystä

Tais sarkasmitutka hajota :smiley:

Naapurin juttuja kun lukee ja kuin sokeasti löytää pelkkää hyvää omasta jengistä niin en yllättyisi jos mies olisi tosissaan läpän heittänyt. :smiley:

2 tykkäystä

Uskallan olla eri mieltä. Toki pitää nyt muistaa sekin, että @Naapuri on tunnetusti hieman suolainen kynäniekka ja osaa kyllä muotoilla viestinsä täällä varmasti sellaisella vastareaktioon johtavalla tavalla.

Samaan aikaan meidän omankin pesän pieni ryhtiliike voisi olla paikallaan. Ilves-faneilla ei ole mitään erityistä syytä, jonka vuoksi he eivät saisi analysoida omiensa otteita tai he eivät saisi odottaa kautta innolla. Täällä on vähän ikävä lynkkausmentaliteetti, että jos täälllä meidän vierasedustus erehtyy odottamaan kautta vastaavalla innolla kuin me odotamme niin yhtäkkiä siinä onkin jotain väärää.

Naapuri kyllä tietää tasan tarkkaan mihin iskeä ja hän tekee tuota tahallaan, se ei ole mitään uutta. Sen sijaan pitää kuitenkin huomata, että me nyt varsinaisesti parempia olla. Ihan samalla tavalla täällä lällätetään ja juhlistetaan, jos Tappara voittaa harjoituspelin 6-1. Mutta niin ei kovin usein tapahdu. Harjoituspelit ovat kaikille pakollista pahaa - kenenkään peli ei ole valmista. On idioottimaista tehdä syviä oletuksia jonkun hyvyydestä tai huonoudesta, mutta ei harjoituskaudella ole myöskään mitään syytä samalla vähätellä tilanteen todellisuutta. Tappara otti Ilvekseltä turpaan rumasti - se, kuinka paljon tuo ohjaa kautta - ei välttämättä yhtään. Ei Tapparan nöyryyttäminen kuitenkaan Ilveksestä huonoa tee - sen väittäminen on lähinnä lapsellista.

10 tykkäystä

Vituttaa kyllä suuresti nää Vihulaisten fanit, jotka tulee tänne huutelemaan joutavia, korostaen oman joukkueensa ylivertaisuutta! Perkele vie, että ottaa aivoon! Ei vaan hyvä, että keskustelu rönsyilee hieman. Ja hyvän kuitin pääs naapuri tuossa yllä läväyttämään eetterille (mua ainakin jopa nauratti) :grin:

9 tykkäystä

Positiivinen palaute teille kaikille; Kivaa kun jaksatte aina tapella <3

4 tykkäystä

Viihdyttävyys pysyy ainakin tasollaan :smiley: Tämä ketjuhan on tunnetusti parempi kuin otteluseuranta :wink:

Mutta kyllä suurin kiitos siinä kuuluu hyvälle passille :smiley:

8 tykkäystä

Joo, takatolpalle tuli ja lapaan! Pakkohan tosta oli laittaa :joy:

5 tykkäystä

Mä en rehellisesti sanottuna pidä lainkaan siitä, että tänne tappara.co palstalle tulee “ulkopuoliset” kettuilemaan.
No näin kuitenkin on tapahtunut ja sitten aikanaan tulee hetki vastaan, kun “ulkopuolinen” on taas sitä mieltä, että häntä kohdellaan tällä palstalla kaltoin.
Jännä homma.

15 tykkäystä

Tällä palstalla nipotetaan välillä, niin pienistä asioista, että en näkisi ulkopuolisia ongelmana!

Ei kukaan tällä kertaa kuitenkaan ole tainnut väittää, että häntä oltaisiin kohdeltu kaltoin? :slight_smile: En ainakaan minä! Eikä @Naapuri myöskään. Kyllä hän tiesi tuota provoa tehdessään, että varmasti ainakin kolme tai neljä nimimerkkiä syö koko syötin ja koukkukin menee samalla.

Mun mielestä (jälleen vain ja ainoastaan mun mielestä) on ihan sama, kannattaako Tapparaa, Ilvestä, Kärppiä vai mitä vaan niin ihan samalla tavalla saa omiensa otteista olla tohkeissaan - kyllä minäkin olisin tohkeissani, jos voitettaisiin Ilves kauden avauksessa 8-1. Harjoituspelit on harjoituspelejä, mutta en jaksa uskoa, että hyvistä tuloksista Ilvekselle haittaa on.

Yksi peli on aina yksi peli - nyt kävi näin. Kausi sitten näyttää, mihin suuntaan Ilveksellä lähtee homma. Jos olisin Ilves-fani niin odottaisin kautta innolla, kun ei Ilveksellä oo noin hyvää rosteria ollut ties koska. Ja nyt on lähtenyt vielä hyvin pelit käyntiin harjoituskaudella. Miksi tuota nyt ei saa juhlia? :slight_smile:

4 tykkäystä

Nyt tuli viimein se hetki vastaan, että voin kirjoittaa myös sinulle.
Lue se viesti, lue ajatuksella ja lue loppuun.

2 tykkäystä