@Treppu
Jos mää toisin meidän muorin peliin niin en veisi häntä seisomaan.
No mun äitemuori onkin vähän kovempaa kastia, kun ite halus seisoon nääs!
On tämä melkoista tämä Tapparan kannattaminen, kun pelejä pitää sietää ja pelitaukoja pitää sietää.
Jossain joku arvosteli Don Cherry-ketjua, joka on ihan oikein, mielipiteitä kaikki tyynni, eikä väärää sellaista ole makujen maailmassa.
Omasta mielestä juuri tuo ketju on hyvinkin mielenkiintoinen vaikkakin aihe alkaa olemaan kaluttu läpi. Siellä on hyviä kirjoituksia arasta aihepiiristä, kirjoituksista saa kuitenkin kiinni moneen eri asiaan. Kyllä mä peukkua nostan kirjoittajille, nimittäin ei tuo ole mennyt onneksi edes politikoinniksi. Aiheessa on pysytty aika pätevällä tyylillä.
Välillä tuntuu että jotain tehdään päin sitä itseään. Paljon on kirjoittajia lähtenyt, uusia on tullut. Ei aina pysty kaikkia miellyttämään, eri mielipiteitä pitää ja kuuluu olla. Itse kun olen näissä roikkunut +15vuotta. Eninmäkseen kyllä vaan sivusta seuranneena kun aina tiedä mikä on nopea viivelähtö ja mikä hidasnopea hybridi viivelähtö mutta tilanne päättyi siltikin paitseloon. En tiedä onko palstan taso noussut vai laskenut viimeaikoina(vuosina). Enkä tiedä onko palsta saavuttanut sen aseman ja tyylin mitä on aikanaan haettu.
Jatkoajassa jokuset märisee että koko palsta on lukukelvoton kun sensuuri iskee heti jos on erimieltä, eräiden kirjoittajien kanssa. Ei se asia nyt ihan niinkään ole. Tai on jos niin päättää. Kuten on Ylläpidon toimesta kerrottu niin asioista saa olla mitä mieltä tahansa jos perustelee. Se on sitten miksi pitää perustella jos on vaan erimieltä, pitääkö perustella muille kirjoittajille miksi on erimieltä vai ylläpidolle että on erimieltä. Meneekö nämä asiat sekaisin välillä, ehkä, tai sitten ei. Jos haluaa niin varmasti.
En tiedä mistä tämäkin turha teksti tuli. No, päättyy ainakin sanoihin, Jatketaan harjoituksia.
@Jiipee84 kannattaa muistaa, että ollaan Tappara foorumilla. Täällä ei välttämättä kaikki ole niin hyvin perillä IFK:n rosteriasioista, kuin esim. sinä. Viittaan IFK kaudella 2019-20 ketjuun, jossa aika voimakkaasti kohdistat purkauksen @Capitano suuntaan. Varmasti kysymys ihan vilpitön, eikä siinä ole mitään pahaa!
Sanotaan nyt näin että osasin odottaa @Jiipee84 :tä tällaista vastausta. Kysymys oli kyllä ihan vilpitön ja nimen omaan koski Nodgrenin kuntoutumis prosessia, että missä vaiheessa mennään, eikä kyseenalaistaa pelipaikkaa.
Haluan antaa kiitokset siitä että avasit tuon kahden lajin vertailuketjun.
Nyt tuo tauhka on yhdessä ketjussa ja seon helppo vaimentaa :).
Tuo “Vaimenna” on yksi palstan hienoja ominaisuuksia.
Iso kiitos.
Kiitos kiitos! Avasin heti, kun tajusin, että kohta karkaa käsistä!
Parasta tässä on se, että voin rauhassa liputtaa kaikki vääriin ketjuihin tulevat viestit ilman omantunnon tuskaa
@Rebeto67 kopioi tekstisi tuolta tän illan peliketjusta ja siirrä Jääkiekko vs. Jalkapallo ketjuun, ei täytetä tuolla vertailulla muita ketjuja!
Viitsiikö joku avata Suomi-Liechtenstein ottelulle oman seuranta ketjun? Kiitos jo etukäteen .
Ja jos haluaa erikseen perustaa tähän otteluun seurantaketjun, niin se on helppoa. Kannattaa ainakin yrittää itse suoriutua ketjun avauksesta.
Saatko tämän rangaistuksen tiedoksi myös Ojikselle itselleen?
Hyvää duunia @Bilbo
Tuuraat Tartsaa tuossa avausmaalikisassa, muutenkin Bilbolla on aika positiivinen ja hyvä boogie palstalla
Jos positiivisuudesta puhutaan niin ensimmäisenä tulee mieleen ilman muuta @Treppu
Aawww… Kiitti!
Ping @ordinary
Olet hiukan myöhässä.
Oon jo pitkään miettinyt, kun seurailen @Kilo viestejä, että onko jotain kirjoitustaustaa olemassa? Mietin siis lähinnä näitä pidempiä pohdintoja, joita silloin tällöin kirjoittelee hyvän maun rajoissa. On meinaan usein todella korkealaatuisia viestejä ja erittäin vivahteikkaita lukukokemuksia. En odota vastausta, kun voi olla, että ei halua kertoa, mutta tyydytään kuitenkin kehuihin. Kuvat ovat yksi asia, mutta myös kirjoitettu teksti on suoraan sanoen kaunista luettavaa.