Palautetta kanssakeskustelijoille

Arvaan.
Miehon ketjussa on enemmän hämmentäjiä hallin toisesta päästä?

Arvaan toisenkin kerran.
Kaksi hieman eri asiaa kun taklataan lupaavaa junnua tai Mäntylän Tuukkaa?

5 tykkäystä

Sanoisin, että naapurit hämmentää siellä mukavasti ja vetävät värilaseilla hyvin kotiin päin.

3 tykkäystä

Tunteet käy kuumina molemmissa päissä kaukaloa ja ylilyönteihin syyllistyy molemmat. Ruokkivat vielä toisiaan. Ketju kiinni vaan, kaikki järkevä on jo sanottu.

15 tykkäystä

Täälä foorumilla on Tapparan täniltaisen tappion myötä alkanut joku hirveä kissapelko. Oon suoraan sanottuna järkyttynyt tästä kaikesta! Saadaanko yhdessä aikaiseksi ryhtiliike? Kiitos.

En ainakaan itse tunnusta sortuneeni siihen, vaan olen koko ajan ollut samalla linjalla, kuin virallisenkin elimen tulkinta tilanteesta oli. Jos taas se, ettei myönnä tekoa supertörkeäksi, pidetään kotiin päin vedoksi, niin sitten ilmeisesti olen.

1 tykkäys

Antaa Ilveksen mennä ohi vaan. Kyllä se on jo nähty, kuinka hyvin heillä jänne kestää :smiley: johan se on aika että naapurikin saa vähän painetta, kun ei ne sitä kestä.

Olisin melkein voinut vannoa että Jägermeister uppoaisi paremmin.
Minä en tosin Antonia tunne…

Kiskis…Ilveksiäkö tarkoitat?

1 tykkäys

Yllättävän epäselviksi näkemystesi tulkinnat ovat kyllä monille jääneet, vaikka olet ketjun ahkerimpia linjaajiakin (hymyä).

Juu, sitä tulevaa suomenmestari joukkuetta mistä puhutaan etusivun täydeltä somessa :blush:.

1 tykkäys

Kis kis, älä lähre shinne!:laughing::laughing::laughing:

1 tykkäys

@Montreal22 en ole kauhean hyvin kaikessa Ilvekseen liittyvässä perillä. Onko tuo Meskanen varma, huhu vai haave? Entäs nuo muut?

:smiley:

Mutta oikeasti Meskasen tilanne alkaa olemaan se, että olisi syytä tehdä “puljut”

Tilanne alkaa omasta mielestäni olla se, että naapurin olisi hyvä aika vaihtaa foorumia. “Harmaalla” alueella liikkuminen vuodesta toiseen on mielestäni riittävä syy, koska se tuntuu olevan ainut tarkoitus. @henkilökunta ei voi vaihtaa… Saavat pitää tunkkinsa myös jatkossa.

Anteeksi, mutta nyt en ymmärrä, mikä tässä viestissä meni harmaalle alueelle ja sinulla tunteisiin?

Täähän taitaa olla ainoo sivusto missä pyörii asiallisia muiden joukkueiden kannattajia joten antaa kaikkien kukkien kukkia, näin ainaki ite aattelen ku ollaan suomen suurin sivusto

6 tykkäystä

Ilves on rämpiny jo kahdella vuosituhannella ja kerrankin @Naapuri lla on aihetta iloon ja täällä koetaan se provoiluksi, enimmäkseen. Annetaan nyt hiukan siimaa ja kaverin nauttia. Varsinkin, kun Ilves pelaa hyvää peliä ja ennen kaikkea voittavaa peliä. Naapuri varmaan miettii joka kerta kieli keskellä poskea, mitä kirjoittaa, ettei tule räntää porstuaan.

27 tykkäystä

No tämä. Koko palstalla olon ajan ihmeellistä provoa. Ottais mallia muista vierailijoista.

Olen seurannut hyvin paljon keskusteluja täällä tällä kaudella ja mua on ärsyttänyt hyvin paljon yksi asia. Nimittäin se kuinka helposti lähdetään omia haukkumaan ja hyvä kun ei olla heittämässä joukkueesta pois. Kaikille tulee heikkoja pelejä tai vaikka heikompia jaksoja ja se on ihan normaalia. Jos jokainen jätkä pelais aina parhaimmalla tasollaan niin todennäköisesti he eivät tässä liigassa pelaisi.
On ihan ok mielestäni todeta, että nyt toi pelasi surkean pelin, mutta kun se sävy miten asiat ilmaistaan kuulostaa jotenkin siltä, että kyseisestä pelaajasta ei ole mihinkään. Meillä on hyvä remmi täynnä laadukkaita pelaajia. Peli kyllä hieman sakkaa tällä hetkellä, mutta liiga sijoitus on hyvä eikä mitään syytä paniikkiin ole.
Tää on toki vain minun mielipiteeni ja joku voi ajatella täysin päinvastaisesti.
Kaikesta tästä huolimatta toivotan palstalaisille myös oikein hyvää itsenäisyyspäivää!

17 tykkäystä

Vähän samaa ajatuksissa itselläkin. Kun peli kulkee niin ei sitä negatiivisuutta ihan hirveästi ole tietenkään mutta pirun raskasta on lukea tappion tai tappioputken aikana kun tuntuu olevan vain huonoa huonompaa tai sysikuraa kaikki. Onneksi on myös kirjoittajia joita on mahtava lukea tällöinkin,analyyttistä ja ennenkaikkea sellaista rationaalista puintia pelistä. Toki yksittäinen pelaaja ei ole ns.jumalmoodissa koko kautta mutta heikomman hetkenkin koittaessa siellä on kentällä muutama muukin pelaaja ja harvoin yhden miehen tekeminen on se häviön todellinen syy.

2 tykkäystä

On tämä hieno yhteisö jonka voimaa ei kannata aliarvioida hei.:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Ihan esimerkki.
Olen ostanut täältä kaksi läppäriä ja molemmat melkein naapurista.
Kahden läppärin nouto meno-paluineen 8 km.:laughing:

Olette te hienoja ihmisiä ja on suuri kunnia kuulua näin hienoon yhteisöön.:tappara::tappara::tappara:

18 tykkäystä