Ei kun pronssimitaleista. ![]()
@Treppu tossa ennakossa illan peliin, miten oot saanu Tapparalle marraskuussa 26 mahdollista pistettä? Itte en kolmella pysty tota tasan jakaan.
Oho, väsyneen ihmisen väsynyt laskuvirhe.
27 pitäs olla.
Ota kuppi kahvia ja vilkase sen jälkeen myös Pelsujen 29:ää pistettä. ![]()
Voi hyvä luoja mun kanssa!
Kahvin juominen olisikin sopiva rangaistus tästä töhöilystä. ![]()
Moderoin itse itseäni ja poistin viestin Tappara-Pelicans -ketjusta. Oli tulkittavissa politikoinniksi. ![]()
Sarjassamme pikkunipotuksia, mutta erilaisissa kokoonpanohahmotelmissa olisi mielekkäämpää lukea pelaajien oikeita sukunimiä kuin “Skrönää”, “Lädää” tai “Dönää”. ![]()
Iacobellis ei ole nimenä erityisen vaikea kirjoittaa, ei niin mitään tarvetta vääntää Taco Belliksi tai Tacoksi.
Ja joo, Vauhkosta sanotaan Tuhmaksi ja Jasua Junnuksi, mutta molemmat käsittääkseni sellaisia lempinimiä joita nämä herrat itse ovat kertoneet itsestään käytettävän. Eiköhän fan clubin lehdessä ole aikanaan esittelyä/haastattelu Iacobellisistä ja jos herra siinä lempinimekseen Taco ilmoittaa niin otetaan sitten käyttöön.
Yhtä pässiltä kuulosti nää Popeda läpät Svobodasta. Mun mielipide.
Jatkoajassa oli viime keväänä hienoja Lukon kokoonpanoja, siellä viiletti Stogea, Skogea, Tarea jne. 90 % oli kirjoittajan omakeksimiä.
Jos Ben Bloodin otteita ei voi kritisoida tällä palstalla anonyymisti ja mielestäni aiheesta, niin mitä hyötyä tänne on kirjoittaa?
Seuraavaksi joku kirjoittaa Rautakorven ketjuun että, jos on kritisoitavaa, niin lähettäkää Jukalle kirjekyyhky.
Lähinnä on vaan hyvä sitten muistaa, että pelkästään tänne kirjoittamalla ei mikään asia voi muuttua. Vähän sama kuin töissä kritisoisi ruokatunnilla jokaista mahdollista prosessia, mutta niistä kysyttäessä vastaa että kaikki on hyvin.
Antaa palaa vaan, kritisointi anonyymisti on kaikille sallittua ja sitä toivotaankin. Mutta kun kyse on palautteesta, niin sitä kuuluu antaa kohteelle suoraan jos sillä toivotaan olevan mitään vaikutusta asiaan.
Kai sinä nyt ymmärrät sen, että tämä on keskustelupalsta ja Tappara henkinen? En nyt millään muotoa osaa verrata tätä palstaa työelämään.
Tänne kirjoittamalla ei muuteta Tapparan pelaajistoa, ei hallitusta, ei mitään. Annan esimerkin vielä. Ei Iivo Niskasen suksien pitokaan parane sillä, että joku jollain palstalla kertoo, että kannattaisi käyttää liisteriä.
@Laiska tuolla Santtu Silvennoista koskevassa ketjussa mainitset useaan otteeseen nimen Holmi. Kun puhut Puistolasta ja taklauksesta, tarkoittanet Panu Miehoa?
Kyllä miehoa tarkoitin. Pahoittelut en tiedä mistä tämän holmen repäisin😅
Suosittelen että luet viestisi läpi, ennen kuin painat lähetä nappia, säästät kanssakirjoittajia hämmennykseltä. Nimet isolla alkukirjaimella ym.
On tosiaan hyvä kuunnella itse pelaajaakin, ettei esim. tämän kutsumanimen kanssa tehdä kardinaalimunausta. Lemppariksi tarkoitettu voi huonolla säkällä mennä haukkumapuolelle. Ollaan nyt vaan kärsivällisiä. Jos heti halutaan tervehtiä miestä kaukalossa, niin etunimi on ihan hyvä. Steven soi ihan kivasti korvissa. ![]()
Ei ihme @Naapuri, että joskus saat vähän ikävääkin huomiota palstalla. Tekstiesi muotoilussa saattaa olla parannettavaa, kuten varmasti jokaisella täällä. Alkuun kuvailit, ettei Miehon taklaus ole mikään ruma. Nyt oletkin ollut vain eri mieltä, ettei ole mikään supertörkeä. Itse ainakin näen noissa melkoisen eron ja joku saattaa kuvitella sinun täysin eri mieltä, vaikka lukisi tekstisi ajatuksella.
Olen edelleen samaa mieltä, ettei ollut ruma. Ei kuitenkaan puhdaskaan ja kun kyseessä päähän kohdistunut taklaus, niin silloin pitää muutama peli tulla penalttia.
Miksi tunnetaso ei meinaa Miehon ketjussa pysyä aisoissa, kun taas Vartiaisen ketju on pysynyt yllättävänkin siistinä?