Palautetta kanssakeskustelijoille

Totta. Samoin kuin jääkiekosta löytyy näkemyksiä ihmisiltä jotka eivät osaa luistella, ja liikenteestä niiltä joilla ei ole ajokorttia.

5 tykkäystä

Toi ärsyttää mua jonkun verran. Samoin se, että jokainen tuomari viheltää Tapparaa vastaan. Joskus meinasin jonkun pelien maalit kattella desibelimittarin kanssa, että onko tosiaan niin, että selostaja vaan “toteaa” Tapparan maalit ja huutaa kurkkusuorana vastustajien onnistumisia.

8 tykkäystä

Hyvä vinkki, mä en meinaa Kukkosesta tule mielipidettäni muuttamaan, ikinä :joy:

Näitä palstatotuuksia ja jääräpäisyyksiä riittää joka faniporukalla.

Toisaalta taas Tappara on muun Suomen silmissä “Kahvara”. Tämä jatkuu vuodesta toiseen vaikka sillä ei mitään perää olekkaan. Myös lehdistössä huomaa useasti toimittajia harmittavan kun Tappara pärjää, ihon alle on päästy sielläkin. Eli puolin ja toisin.

Kateus pitää ansaita… Ja jos ihan totta puhutaan, niin kyllähän muiden joukkueiden kannattajilla syytä siihen hiukan onkin.

Keskustelua käydään ihan asiallisesti ja argumentit saa tykkäyksiä. Silti @Olli-Patsas tuomitsee esimerkit ja ihan hyvin perustellut argumentit ja puhuu mm. siitä, kuinka Laine iski jo 18 vuotiaana 50 maalia änärissä. Kukin tavallaan, mutta ei toi tyyli ainakaan mua vakuuta.

5 tykkäystä

Varmaan oot oikeessa. Mutta toi ”nyt on kyllä väkevä vasta argumentti”
Ei ollu kyllä mitenkään tuomitseva. Päinvastoin. Siinä oli hyvin perusteltu, mun juttuja vastaan.

Toi Laineen juttu taas.
On mielestäni melko ontuvaa vertailla hyviä junnuja Laineeseen,Barkovin yms.
Ja se että oliko poika 18 vai 19 ja oliko niitä maaleja 40 vai 50, ei nyt hirveesti muuta sitä pointtia minkä meikä halus tuoda siinä esille.

Ja mulla ei riiitä tittelit tuomitseen yhtään ketään.

1 tykkäys

Jaa, mää sitte ymmärsin sen mulle kohdistetun kommentin ironiana ja sitä kautta “tuomitsevana”. Pahoittelen, että ymmärsin väärin. :+1:

1 tykkäys

Tein virheen, avasin ketjun liian aikaisin. Pyydän sitä anteeksi.

Mutta @TimoSusiFanClub jostain kumman syystä @Varilasit vaihtoi otsikon virheelliseksi, aluksi se oli kirjoitettu oikein.

Kiitos @Messi , kun palautit otsikon oikeaksi.

4 tykkäystä

Pakko nostaa @Raumalainen hattua, kun jaksaa vaivaa nähdä mitä erikoisimmista tilastoista. Hyvää duunia, jatka samaan malliin :slight_smile:

E: Oot varmaan aikasemminkin saanut kehuja asiasta, mutta kehutaan lisää :smiley:

17 tykkäystä

Täytyy kyllä yhtyä kehuihin. Tuo tuollanen “outsider” todella paljon sisältöä meidän palstalle. Mahtavaa duunia :+1:

1 tykkäys

@_Linden_16 in pyynnöstä kerron liputtaneeni ton viestin, koska ei koskenu meiän uutta vahvistusta mitenkään. Aiempaa viestiä en liputtanu (ehtiny liputtaa), vaikka sekään ei ketjuun kuulunu.

Ps. jotenki sähläsin näitten vastausten ja lainausten kanssa, meneeköhän nyt oikeeseen ketjuun…

2 tykkäystä

Tää jälkimmäinen ei varmaan koskenut mutta eka viesti kyllä koski sikäli, että kyseenalaistin koko kaverin hankinnan tarpeellisuuden. Toivotaan että todistaa mut vääräksi. Ei ois eka kerta.

Ja hahmot, keskustelu ei oo sitten riitelyä. Välillä on vaa sanottava kovilla sanoilla jos on kova asia :joy:

5 tykkäystä

Poistetuille viesteille olisi ollut sopivampikin ketju. Iacobellis -ketju on väärä paikka puhua nuorten pelaajien sisäänajosta/mahdollisuuksista:

3 tykkäystä

Hmm, Puistola-ketjussa ei voi puhua Puistolan kanssa yleisemmin nuoria koskevaa asiaa…toivon modeilta myös malttia siihen, että punaisen langan pysyessä järkevissä jännityksissä pysyy hommakin hanskassa. Puistola on yksi näistä nuorista, ja se vaikuttaa siihen pelaako Puistola Tapparassa vai muualla.

Tässä tapauksessa keskustelu alkoi mennä aika kauas pelaaja Iacobellisistä aiheeseen josta jo keskustellaan toisessa ketjussa (Tapparan nuorten pelaajien sisäänajo ja mahdollisuudet).

Jos keskustelujen rönsyilyä ei ohjaa ajoissa oikeaan ketjuun, niin samasta aiheesta keskustellaan kohta useassa ketjussa. Tämäkään ei ole hyvä asia palstan selvyyden kannalta.

4 tykkäystä

On se vaan kivaa olla joskus onnistuneesti optimistinen :slight_smile:
Moni täällä ei tuohon uskonut ja aika vahvasti aliarvioi Ilveksen potentiaalin.

3 tykkäystä

Onnittelut oikeaan osumisesta. Itse ennustan nyt että Ilves tulee putoamaan alaspäin jatkossa. Perustan väitteen sille että appiukko (Ilves-fani) laittoi lauantaisen Hifk-pelin aikana viestiä että toinen (tamperelaisista) menee ylöspäin ja toinen alaspäin johon kuittasin illan mittaan sarjataulukon päivittymisen myötä että niinpä näyttää. Hän kun on aina (kiekkoasioissa) väärässä.

2 tykkäystä

Minä veikkaan, että Tampereella käydään keväällä kova paikallisvääntö.

1 tykkäys

Ai siitä että onko Tapparalla 15 vai 18 mestaruutta? :joy:

20 tykkäystä