Eipä sitä oo ennenkään muut määritelly mitä itse saa tehdä ja mitä ei
Kuka sen päättää mitä joukkuetta kannattaa ???
Jos noin paljon vituttaa niin huuda vaikka tyynyyn. Jos sinun positiivisuutesi riittää tähän nyt nähtyyn peliin niin iso peukku sinne
Ei vituta mikään. Nostin hattua. Oikeasti vaatii melkoisesti, ei minusta olisi tuohon.
Hyvä pöhinä tänään otteluseurannassa. Negatiivisuuden kautta yhteneviin mielipiteisiin ja Bergerin jäähyn aikana tehty voittomaali kruunas illan. Tunnetta oli samalla nousujohteisella käyrällä ku Hakametsässä. Tän takia mää sitä seurantaa luen aina ku kerkeen.
Voit itse tulla koittaa pääset töistä klo 18 ajat hallille 100km ja se sun mielestä ei ole Tapparan kannattamista, kun ei kerkee Hallille katsomaa peliä…
No tuskin @Nevofoget03 noin tosissaan oli. Vähän jäitä housuun hei.
Laitoin vaan vastauksen takaisin…
Millä tavalla se provosoi, jos @Naapuri kertoi vain totuuden siitä kuka alotti poikkarit? Onko sillä edes mitään väliä? En ole nähnyt Naapurin juurikaan provoilevan niin että kommentit aiheuttaisi mielipahaa tai ainakaan pitäisi aiheuttaa, mutta meitä on moneen junaan. Ruuvia löysemmälle. Ei tässä tarvi toisia pelleksi haukkua.
Jokaisessa viestissä on jokin piikki Tapparaan, sen pelaajiin tai Rautakorpeen. Oli aihe mikä tahansa, pitää heittää jokin kommentti. Ilveksen hiekkalaatikolla vastaava Tappara-provoilija olisi laitettu pihalle nopeasti. Miksei täällä? Olemmeko lampaita?
Eri mieltä oleminen ei täytä provoamisen tunnusmerkistöä.
Omasta mielestä se on nyt positiivista, että on eri mielipiteitä. Kukapa jaksais mitään lukea jos heti keskustelun alusta kaikki on samaa mieltä.
Samaa mieltä alkutekstin suhteen. Tunnistan itseni tuosta nuorempana, kun kävin ilveksen palstalla tekemässä samaa eli heittämässä piikkiä asiallisesti. Arvatkaa kuinka kauan sain siellä olla? Muutaman viikon maksimissaan.
Itse en potkisi piikittelijöitä pois, ollaan suvaitsevampia kuin naapurin tiukkapipot. On kiva antaa aina takaisin piikkiä kun on tilaisuus. Viime vuosina on kuitenkin ollut äärimmäisen raskasta olla ipan kannattaja, varsinkin Tappara.co:ssa.
50 vuoden kokemuksella voin varmuudella todeta kaksi asiaa:
- Kuittailu on aina kuulunut tamperelaiseen jääkiekkokulttuuriin.
- Se parhaiten nauraa, joka viimeksi nauraa. Ilvesläisten kuittailut sulaa viimeistään nässyn jäiden mukana.
Tältä osin täysin samaa mieltä. Kopioimatta jättämäni osalta näemme myöhemmin miten käy
Minä olen saanut pänniä jos mistäkin syystä. Mutta nämä ei Tapparalaiset trollit saavat jauhaa kuraa meidän seuran ylösnostajalle ja kehittäjälle. Minä muistan 90-luvun.
Olipahan taas aika työllistävä ilta…
Sen voin sanoa että jos haluaa täältä nopeasti pidemmälle tauolle, niin yksi varminpia tapoja on alkaa kiusallaan liputtelemaan viestejä joissa ei ole mitään huomauttamista. Henkilökunta kun joutuu käsittelemään jokaisen lipun pois, eli teet kiusaa vain meille.
Kun pitää itsensä tulospiilossa ja katsoo pelin jälkikäteen, niin sen jälkeen on mielenkiintoista tulla palstalle… Tukka-Jukka, Juniorit käyty huolella läpi. Hiukan olin pettynyt kun Heljanko pääsi suhteellisen vähällä.
Pakko antaa erityismaininta Ilves-trolli @Montreal22 kirjoituksille. Kaveri kasvoi illan aikana 10cm. Huhuh mitä settiä.
Hmm…Jos olisin vähänkin enemmän kaksimielinen niin tuosta saisi kehiteltyä jonkinlaisia mielikuvia.
Ennustajankin vikaa näyttäis olevan. Et viitsis sanoa seitsemää numeroa väliltä 1-40?