Palautetta kanssakeskustelijoille

Se oli nopea toimitus ja hyvällä laadulla :tappara: :+1:

1 tykkäys

Olen ylimalkaan plärännyt tätä keskustelua Revon ympärillä. Onko tässä tullut jotain uutta nyt esiin? Minusta ei nimittäin näytä muulta kuin tekemisen puutteeseen tehdyltä jankkaukselta.

15 tykkäystä

Siirtyi Lukkoon. Sen bongasin tuossa aiemmin.

1 tykkäys

Lähinnä spekulointia oli ilmassa, että mihin siirtyy, mutta Lukko nappasi.

Lisätään vielä, että uutta asian tiimoilta Lukko siirron lisäksi tulee vasta ensi vuonna, kun Sebastian Repo ja Tamhockey Oy kohtaavat toisensa Pirkanmaan käräjäoikeudessa 18. helmikuuta 2020.

2 tykkäystä

Joo, tiedän että siirtyi. Mutta tämä lomarahajankkaus vaikuttaa kiertävän kehää parissa ketjussa ilman mitään uutta sisältöä.

Yritetään pitää se pois Revon pelaajaketjusta. Eiköhän siellä päästä asiaan, kun Repo pääsee kaukaloon.

Piiloon vaan ja anttaa jankkaajien jankata :). Niin mä ainakin itse tein sille, eihän ketjussa ole ollut mitään oikeeta asiaa aikoihin.

@Dominik49 kiitos a-junnujen loppukauden otteluohjelmasta. Jos löysit tuon jostain netistä, viitsitkö laittaa linkin, kun en itse löytänyt virallisilta sivuilta. Onneksi on Tappara.co :+1:

3 tykkäystä

Nähtävästi ei saa suoraan linkattua, mutta tuolta valitse “Sarjataso” → “Nuorten SM-liiga” ja “Sarja” → “Nuorten SM-liiga”.

Sieltä valitse joukkueeksi “Tappara” ja sen jälkeen “Tulevat ottelut”.

Pakko antaa palautetta @Kilo sinulle.

Kirjoitin aikanaan tämän viestin:

Sitten kirjoitin tämän:

Ja sitten sinä kirjoitat näin:

Kysyn sinulta, että halusitko provosoida vai miksi lainasit vain tietyt pätkät viesteistäni?

5 tykkäystä

Osaan lukea siinä vain sanomisesi ristiriidassa. Siksi lainasin ne kaksi asiaa, koska ne vähän kuin kumoavat toisensa minun silmissäni. En tähän muuta osaa sanoa.

5 tykkäystä

Minä taas näen yhtäläisyyksiä noissa viesteissä, mutta eikö se aukea kaikille? Jos ei, niin sitten tämä menee minun piikkiini.

Ihan suotta marinoit @Kilo:n. Valvojalla on täysi oikeus osallistua sisältökeskusteluun siinä missä muillakin.

Tottakai on. En vain pitänyt hänen tavastaan ottaa osia minun viesteistäni ja lähteä siitä ns. tyhjällä viestillä eteenpäin marinoimaan minua.
Minusta noissa em. viesteissäni on yhtälöä, jos jaksaa lukea ne kunnolla.

4 tykkäystä

Kyllä kyllä, mutta viittasit hänen statukseensa.

Totta. Provosointi on kiellettyä, korjaan viestiäni.

1 tykkäys

Oijennus on tässä oikeassa. Kun viitsii lukea viestit kokonaan. Siitä ei ole kahta sanaa. Kilo on yksi mielestäni parhaista täällä, ei siinä mitään, mutta tuo ei menny ihan puikkarille.

7 tykkäystä

Niinku sanoin, ei pysy hitaat perässä.

2 tykkäystä

Silloin kannattaa ottaa hengähdystauko ennen kuin lähtee suolaamaan toisia.

4 tykkäystä

En minäkään aina pysy ja hätiköin aika usein, älä välitä.

1 tykkäys