Voisiko sanoa, että hieman ahdistavaa luettavaa muutama kommentti tuolta Klokin taklaus Puistolaan -ketjusta.
Pahoittelut. Iteltä oli kärkäs viesti Puistolasta. Harmittaa kun poikanen on niin hätäinen liikkeissään vaikka varmasti nää pari hittiä on silti sattumia vain.
Jos minua tarkoitat niin meni vaan kuppi totaalisesti nurin Pekka Virran apinointiin.
Jossain toisessa asiayhteydessä kyllä, mutta tässä tapauksessa tuossa ei ollut mitään huvittavaa, vain pelkkää hävettävää.
En tarkoita. Pekka Virta on luokaton. Tarkoitin mauttomia kommentteja, missä niputetaan kiirettä änäriin ja ”poika oppii”, kun saa kyynärpäästä päähän.
Minua on hämmentänyt ja harmittanut palstalaisten kommentointi Patrikista jo pidemmän aikaa. Omaa poikaa kohdellaan kuin vierasta sikaa. Asiatonta ja alatyylistä kommentointia nuoresta miehestä, josta toivottavasti tulee olemaan iloa Tapparalle vielä monet kerrat.
Suomessa jos on erilainen jääkiekkoilija ja valitsee (ehkä olosuhteidenkin pakosta) erilaisia reittejä leimataan kusipääksi.
Suomalaisen kiekkoilijan pitää olla nöyrä nelosketjun työmyyrä. Eikä vaatia mitään. Mieluiten vielä tehoton, sillä jos teet maaleja - olet myös kusipää.
@Rannari älä odota @Tp2 vastausta sillä kyseinen käyttäjä on poistettu haaman tulevaisuuteen pitkällä pelikiellolla. Asia selviää kun klikkaa ko käyttäjää ja siinä on myös perustelut miksi on saanut bännit palstalle. Mikäli et kovin ahkerasti foorumia lue on tämä saattanut mennä ohitse.
Melko huvittavaa tänä @Naapuri n omien fanaattinen puolustaminen täällä Tappara.co:ssa(!) oli kyseessä sitten vaikka suodenniemeläinen ”vuoden isä” joka repii pleksiä ja huutelee lasten kuullen. Malta nyt naapuri lopettaa välillä ihan ilman hyllytystä. Tulee raskaat eläkepäivät jos tämä on näin raskasta taaperrusta sinulta.
@Naapuri on laitettu KooVeen bussiin, ainakin toistaiseksi.
@Raato & otteluennakko Caps Lock avauksella!
Heräsi välittömästi normaalia paremmin tähän perjantaipäivään. Iso kiitos! .
Nyt tuolla otteluketjussa jokainen (myös minä) esittää erilaisen arvion siitä, miksi Racine on poissa. Veikkaan, että meistä hyvin harva tietää siihen syytä. Tai no ainakaan minä en tiedä. Joten tänään mennään tolla kokoonpanolla, huomenna ehkä erilaisella ja ensi viikolla jonkinlaisella. Mutta varmasti se valmennuksen näkemä paras kokoonpano on aina pelaamassa. Eli luotetaan valmennukseen.
Juurikin näin. Ei meistä apuvalmentajan apuvalmentajista miksikään aputietäjän aputietäjiksi ole!
5 posts were merged into an existing topic: Sinioranssit
Kauhee negailmapiiri tulee aina heti ku Tappara häviää. Lukekaa Vittasmäen kommentti Aamulehdestä ajatuksella ja yrittäkää sisäistää se. Kukaan ei voita aina, eikä saa aina parasta irti itsestään.
Suurella todennäköisyydellä viikonlopun tappiot veivät Tapparalta saumat runkosarjavoittoon.
– Turha murehtia liikaa, sillä meillä oli sitä ennen seitsemän peräkkäistä voittoa. Voimme lähteä aika luottavaisin mielin kevään loppusuoralle.
Ps. lähde tämä haastattelu:
https://www.aamulehti.fi/a/8791b738-3ae8-46b2-95f6-ce680708e131?c=1525858750101
Hieman kyllä ärsyttää, kun linkitetään näitä Aamulehden juttuja. Kaikki meistä ei kuitenkaan ole tilaajia, joten juttu ei näy.
Joo, samaa olen miettinyt.
Ainakin maininta maksumuurista ettei tarvitse turhaan klikata. Eikai sillä muuten väliä ole.
No toi Aamulehden juttu ei sinänsä liittyny tähän viestiketjuun. Halusin laittaa vaan Vittasmäen sitaatin, jonka kokonaisuutena laitoinki. Sitte ajattelin, että joku kuitenki huomauttaa, että linkki puuttuu, joten lisäsin sen. Ei mitään tähän ketjuun kuuluvaa siis ton linkin takana, muuta ku se mitä lainasin. Toisaalta suurin osa kirjottajista on Aamulehden levikkialueella, joten ehkä kuitenki noita Aamulehden juttuja on ihan ymmärrettävistä syistä tällä foorumilla. Itte en ikinä edes huomaa tarkistaa, onko juttu vaan tilaajille vai kaikille, kun mulla on aina kirjautuminen Aamulehteen päällä.
Mutta yritän jatkossa laittaa maininnan, jos vain tilaajille.
Alkaa tämä palsta olla taas aika lastentarhan tasolla. Pari tappiota ja osalla ei oikein taas kasetti kestä. Yksittäiset henkilöt joukkueessa tulilinjalla, kun pahaa oloa ja kiukkua puretaan.
Onko tästä konkreettista esimerkkiä? Toivoisin näihin yleisluontoisiin palautteisiin aina jotain esimerkkiä, koska minua puolestaan ärsyttää se, että perusteltu kritiikki kielletään. Sitäkin on ollut viime päivinä paljon. Ongelmia on, ja niistä on ihan hyvä keskustella. Kritiikki ei automaattisesti tarkoita, ettei seisota joukkueen takana.