Palautetta kanssakeskustelijoille

Jukkahan voisi vähän avittaa asiaa antamalla kesällä Tapolalle potkut ja siirtymällä itse takaisin päävalmentajaksi. Maliselle kolmen vuoden jatko päälle.

Eiköhän tuossa olisi mielenkiintoinen keitos palstalle.

10 tykkäystä

Lauantaita odotellessa :smiley:

3 tykkäystä

Katselin äsken Jere Karjalaisen ketjua ja ihmetyttää että minkä ihmeen takia sieltä on liputettu Julius2283 viesti pois missä oli kuva Karjalaisesta jolla viitattiin uuteen seuraan mihin on menossa… Ei Kait tuo ole liputuksen aihe

Edit… Korjattu kirjoittajan nimi

5 tykkäystä

Pelkkä kuva on huono ratkaisu ja pääsääntöisesti vastoin palstan sääntöjä. Ei myöskään lähdettä, eikä mitään sen kummempaa tietoa. Varmaan nyt paljastan jääkiekkotietämättömyyteni, mutten myöskään saanut irti, mikä joukkue kyseessä. Mutta sen verran tiedän, että Jokerit se ei ollut.

10 tykkäystä

Juuri näin eli pelkkä kuva ei riitä tällä tasolla, vaan laittakaa mieluummin linkki suoraan sivulle missä uutinen on.

On kaikille paras ratkaisu ja säästää myös palvelinkuluissa.

5 tykkäystä

Eipä ole tullut liikoja kiiteltyä kanssakeskustelijoita tai palstaa yleensäkään, päin vastoin, mutta nyt: Tappara.co on loistelias tietopankki, joka on varsinkin korona-aikana tullut minulle todella tärkeäksi nimenomaan nopean tiedonhankinnan väylänä. Täältä minä aina käyn katsomassa mikä on tilanne rajoitusten ja ennusteiden suhteen. Pitää toki tietää keneen luottaa… : ) Kiitos erityisesti @iceman, @Luppakorva ja monet muut. Kiitokset myös @Vekki-Keke :lle ammattitaidon jakamisesta ja selväjärkisyydestä, kuten @ljpp :lle aikuismaisesta suhtautumisesta hiekkalaatikon leikkijöihin. Ja @Treppu :lle yleisestä positiivisuudesta.

Eihän tämä sitä muuta, että varmasti taas kun pelit alkaa, palsta muuttuu itselleni melko vaikeasti siedettäväksi. Joku sanoi että haluan vain päteä joka ketjussa, mutta itse kyllä koen että Tapparaa ja sen eteen töitä tekeviä ”vedetään kölin alta” niin pahasti, että… Mutta ei siitä sen enempää tällä kertaa. Pysytään terveinä.

17 tykkäystä

Mä oon jo ties kuinka kauan lukenut kaikki uutiset täältä. :grin: Harvassa on ne kerrat, kun olen itsenäisesti mennyt jonkin uutissivuston sivuille tutkimaan päivän uutistarjontaa. Mä luotan, että kaikki tarpeellinen tulee tänne. Eli se mikä ei eksy tänne, on turhaa tietoa. :smirk: :wink:

Mukava kuulla, jos mun meno on jollekin maistunut! :innocent:

10 tykkäystä

Totta. Tämä on tosiaan paras kanava koronaseurantaan - parissa minuutissa saa tilannekatsauksen ja jos asia ei ole merkittävä, niin se ei ole ketjussa.

Ainakin @iceman ja useampi muu henkilö tekee arvokasta tiedottamistyötä asiassa.

8 tykkäystä

Haluan vielä tarkentaa, että tämä ei (ainakaan omalla kohdallani) koske vain koronaa! :sunglasses:

7 tykkäystä

Voi kiitoksia, tämähän piristi kummasti maanantai-iltapäivää.

Selväjärkisyydestä voi toki olla montaa mieltä ja rapaa on tullut itsellenikin. Tiedän, että argumentointini saatetaan joskus kokea ”käännyttämisenä” tai ”kaikkieteitävyytenä”, mutta se ei ole ole mitenkään tarkoitukseni. Kiva kuitenkin kuulla, että edes joku ”luulee ymmärtävänsä” jaaritteluni punaisen langan. :blush:

Minulla on vahva sama tuohon kiekko-osioon: se minut tänne alunperin sain, mutta pelaajien, toimihenkilöiden tahi valmentajien ketjut turhauttaa ja joskus jopa rehellisesti pahoittaa omaa mielialaa, että ne olen tarkoituksella jöttnyt vähemmälle.

Itse koen upeana asiana, että valtaosa keskusteluista pysyy asiassa ja vakavistakin aiheista jutellaan. On myös piristävää lukea sellaisten ihmisten argumentointia, jotka ajattelee jostakin asiasta täysin eri tavalla. Vaikken aina arvomaailmaa/ mielipidettä jaakkaan, mietin usein itsekseni, miksi joku ajattelee niinkuin ajatelee.

14 tykkäystä

Olen itse ollut aiheesta täällä jo pidempään hiljaksiin ja en ehkä koe juuri aihetta nikkiäni tuolle listalle lisättävän, mutta kiitos jokatapauksessa! :slight_smile:

7 tykkäystä

Itsekin pitänyt kiittää sua @Luppakorva , olet ollut ainakin itselleni jonkin sortin whistleblower. Mielelläni kuulisin näkökulmia ja uutisia sieltäkin suunnalta, mutta ymmärrän radiohiljaisuudenkin. Ei ole helppoa olla sylkykuppina ja vängätä joka asiasta.

2 tykkäystä

No dääämn, tänks! Aiemminkin taisin tosiaan sanoa mutta siksi mä aika sinnikkäästi tuosta “saarnasin” että mä toivoin ihmisten tajuavan tilanteen vakavuuden ja ottavan sen tosissaan. Itse tuli huomattua jo silloin alkutaipaleella tosiaan tilanne ja ajattelin että jos tässä nyt saisi yhdenkin pään kääntymään niin että ei ehkä tartuntaa saisi niin voiton puolella ollaan.

Nyt mä koen että mulla ei hirveästi taas ole asiaan enää annettavaa (vähättely loppui ja jokainen tajusi tilanteen vakavuuden) ja se menee vähän liian helposti tappeluksi minkä ymmärrän kyllä …poteroitahan tässä on kaivettu puolin ja toisin vaikkei sitä ääneen oikein moni varmasti halua sanoakkaan, vastakkainasettelua syntyy ja sen seurauksena tulee sitä eripuraa puolivahingossakin ja kuten sanoit vänkäykseksihän se meni joten totesin parhaaksi että passaan aiheen täällä.

6 tykkäystä

Onko palstalle tullut Mainostelevision työntekijöitä, kun laittavat linkin ja pienen kisuttelun, jotta saadaan klikkaus?

1 tykkäys

Viittaatko nyt kenties minun viestiini tuolla Covid ketjussa? Aika selkeästi tuossa kyllä kerrotaan mistä kyseisen linkin takana kirjoitetaan.

En viittaa.

3 tykkäystä

Olisit nyt @Treppu kertonut sen sarjan nimenkin! =D

5 tykkäystä

Mä en halua ottaa mitään riskiä spoilerien suhteen. :grin: Katotaan asiaa ehkä sitten, kun oon saanut kolmoskauden katsottua.

Plus, epäilen saavani melkolailla kuittia, jos paljastan sen. :joy:

Sori cliffhangerista. :sweat_smile:

1 tykkäys

Laitoin mielihyvää aiheuttavia asioita koskevaan ketjuun viestin, jossa kerroin että tarkkana olevat liputtajat saavat minut hyvälle tuulelle. Sekin viesti liputettiin? Eikö siis enää saa tulla edes hyvälle päälle asioista tämän Korona-kriisin aikana? Pelkkää synkkyyttä…

10 tykkäystä

Vastaan jatkoajan verkkolehti topikin keskusteluun tänne, koska siellä annetaan puolin et toisin palautetta. Ainoa kommentti asiaan on, että olen @AWennstrm linjoilla. Taas jossakin palaa, mutta puuttuminen puuttuu. Jännä juttu, että aina keskustelussa on mukana samat palaset.

Ja sanon edelleen, että vanhan liiton lätkätappeluiden pykälä pitää ottaa käyttöön eli etsikää se aloittaja.

5 tykkäystä