Palautetta kanssakeskustelijoille

Ei kai täällä kaikkien tartte joka päivä hengailla? Varsinkaan kun ei tiedetä esim. Naapurin elämäntilanteesta yhtään mitään. Kuitenkin viimeks maanantaina postaillu otteluseurantaan.

4 tykkäystä

Nyt ihmiset sen näyttävästi/nähtävästi sanojen käyttöön hieman skarppia. Kyllä meinaa kiehua kun toinen Oulun vahvistuksista käyttää tätä ja nyt vielä @treppu alkoi saman sekoilun.
Näyttävästi=hienosti
Nähtävästi=nähtävästi

1 tykkäys

Mä en nyt saa otetta tästä kritiikistä. Onko antaa jotain esimerkkitapausta mun kohdalta?

Edit. Löysinkin tuon viestin mistä älähdit. Yritetään nyt sitten jättää tämä yksi (1) lipsahdus ainoaksi lipsahdukseksi. :slight_smile:

4 tykkäystä

Vaatimustaso on foorumin kovimmalle tykkääjälle korkea! :slight_smile: Virheitä sattuu - niin meille kuin tuomareille. :smiley:

2 tykkäystä

Joo koitan jatkossa olla käyttämättä näyttävästi sanaa. Anteeksi, jos se tuotti harmaita hiuksia sinulle.

4 tykkäystä

@treppu ja @terppp ehkä kommentointi ylimitoitettua, en ole mikään kielioppimaisteri, mutya tuo vain jostan syystä alkoi tökkimään. Treppu vielä sai kuuluisan kamelinselän katkaisijan viitan ainoalla rikkeellään. Toivottavasti en sentään mitään mielipahaa tuottanut. Saavutin vain sen tilan että oli mainittava asiasta.

No eihän tuosta nyt mitää mielipahaa saa aikaiseksi, en minä ainakaan. Asiallinen palaute on aina tärkeää ja eipä ilman palautetta voi omia tapojaan muuttaa. Ei oma elämäni siihen kaadu, jos en kyseistä sanaa käytä.

3 tykkäystä

Ei täällä aiheellisesta kritiikistä pahastuta! :slight_smile: Sanoilla on selvä ero, joten aiheesta huomautit.

3 tykkäystä

Musta @Treppu ja @terppp pitäisi muokata käyttäjätunnuksiaan.

Treppu → Trepppu
terppp → terpppu

5 tykkäystä

Tulisikohan tuossa mikä logiikka näihin tageihin? Nyt voin sanoa @Kilo sekä @kilo ja systeemi ymmärtää kenestä puhun.

Ja jottei menis tyhjän jauhamiseksi, niin sillä aikaa @Kilo voisi tehdä sellaisen taulun, jossa Tappara-alligaattori nappaa pelästyneen talitintin.

3 tykkäystä

Voin vaihtaa, jos sinä laitat Lasse Kukkosen kuvan avatariksi :wink:

5 tykkäystä

Kukkos Lassen irvistyskuvahan on tyylikäs

3 tykkäystä

Ei varsinaisesti liity aiheeseen, mutta mun on pakko nostaa esille, että Lajunen on melkein yhtä hyvä poikkarimies kuin Kukkoslasse. Tuomarit ottavat näitä pois aika säästellen :smiley: Yleensä Lajusen viides tai kuudes poikkari pelissä jää pihteihin :smiley: Tosin yleensä se, jolla on kaikista vähiten pelillistä haittaa/hyötyä.

2 tykkäystä

Iso kiitos rizkalle ansiokkaasta kirjoituksesta Pienten kysymysten ketjussa liittyen affeihin. Kulttuuriteko.

10 tykkäystä

@rizka on muutenkin seppä!

3 tykkäystä

Älä luullekaan, että minusta olisit eroon päässyt, mutta eilen olin illalla koulutuksessa, enkä päässyt katsomaan ollenkaan peliä. Silloin siitä on huono kommentoida mitään.

1 tykkäys

Annan posia yhteisön pienelle Rauman Lukko vähemmistölle, joka on pitänyt Lukko-ketjun kiitettävän aktiivisena, aboriginaalien keskittyessä finaaleihin. :thumbsup:

10 tykkäystä

Mielestäni myös posia Rauman suuntaa, mukava lukea Lukosta lähes päivittäin jotain. IFK:sta taas ei oikeastaa minkäänlaista juttua tule.

3 tykkäystä

Hifk-tyypit keskittyvät lähinnä ärsyttämään ja provoamaan jokaisessa mahdollisessa välissä sekä jankkaamaan eri ketjuissa. Taitavat kyllä olla istunnolla tällä hetkellä?