Palautetta kanssakeskustelijoille

Sinunpas…

Eipäs…

Juupas…

Ei etene asia, vaihtakaa vaikka yksityisviesteihin.

17 tykkäystä

Aattelin eilen, että helpolla selvittiin, mutta nyt tästä taitaa tulla pitkä jankkausketju :grin:

2 tykkäystä

Eikö kaikista helpoin tilanne olisi jos @peterra ja @rannari ei vastaisi toistensa juttuihin Koronakeskustelussa kun enimmäkseen juupas eipäs jankkaamista kun kummallakin omat voimakkaat mielipiteet. :slightly_smiling_face:

6 tykkäystä

Kannatan! Kunhan säännöt on samat. Siitä tästä on kysymys ja tuleen penäämään näitä samoja sääntöjä vielä pitkään. Asiasta on silloin tällöin puhuttu, mutta ei selvästi riittävästi.

@peterra @Rannari

Kauheasti on nyt provosointia ja provosoiduttu, mutta yhtään liputusta en näe missään. Lopettakaa nyt aikuiset ihmiset tuollainen kissatappelu ja miettikää hiljaa itseksenne mikä meni pieleen. Tai tapelkaa edes privaatisti.

Muuten täytyy laittaa molemmat pihalle, mutta sen tekee joku muu kuin minä, koska tästä yritetään tehdä henkilökysymystäkin. Ping @henkilökunta

16 tykkäystä

Ketju avattiin ajastetusti 2 tunnin kuluttua.

Täälläkin palstalla on ihmetelty, ettei useammalla seuralla ole omaa palstaa ja kuinka Jatkoajan palstalle on vaikea päästä sisään. Mitä täällä katsellut taas viime päivinä palautteiden antamista ja pyytämistä, minä en ihmettele.

Ainakaan minä en palstan käytöstä maksa mitään ja ymmärrän, että alustan tarjoaminen ja palstan ylläpito täytyy jonkun hoitaa. Täälläkin jos menisi motivaatio tämän alustan mahdollistavilla henkilöillä, toivottavasti löytyy uusia tekijöitä. Ilmeisesti kaikkialla ei ole näin ollut.

Eli yritetään jatkossakin muistaa, ettei olla maksavia asiakkaita ja käsittääkseni tätä palstaa ylläpidetään omien hommien ohessa. Toivottavasti tilanne myös normalisoituu, kun Tappara taas ensi kuussa pelaa tosipelejä Liigassakin.

24 tykkäystä

Näinhän se toki on, mutta jos on ns. “valta hyppysissä” sitä pitäs osata sillon myös käyttää. Jos kysyy perusteluja hyllytykselle, niin pitäs kyetä se tekeen. Jos on tehny virheen eikä ole tasapuolinen, niin se pitäis pystyä myöntään.

Ja kuten sanottu, niin tää on iso ryhmä eikä ketään ole kaiketi pakotettu ilmaistyöhön moderoimaan? Voi myös astua sivuun jos aika ei riitä tai motivaatio. Jos kuitenkin haluaa olla “vallan kahvassa” niin sillon pitäs tehdä niinkun on syytä odottaa.
Yks tietenkin on kun kauttaaltaan kaikki keskustelut jotka liittyy ihan pikkasenkin koronaan, politiikkaan tms. lähtee hanskasta, niin jos ne vaan sit olis siä mestari tasolla, tai kokonaan pois? Me ei osata niissä puhua ja modet ei osaa moderoida nittä kovin tasapuolisesti ainakaan.

Ja kun kuitenkin viimesiä varotuksia pystyy jakaan, niin eihän täälä enää tiä mitä voi sanoo ja mitä ei? Vaikka kuinka funtsis sanomisiaan… Jos joutuu modejen silmätikuks, niin kaivaahan ne sen syyn millä pistää pihalle, ja niinku sanottu et ilmanen palvelu ja vapaaehtoisuus, niin eipä siinä edes syytä tarvi jos haluavat eroon

Kaippa se tästä taas paranee jos kiakko alkaa. Ainakin siihen seuraavaan polemiikkiin asti.

2 tykkäystä

Tämän palstan ei tarvitse olla tasapuolinen, eikä se aina sitä olekaan. Toki siihen varmaan pyrkivät, mutta aina voi silti käyttää valtaa ei-tasapuolisesti.

Enkä nyt tarkoita sinun tapaustasi varsinaisesti, vaan ihan yleisellä tasolla.

Sanotaan nyt vielä, että ihan kohtuu hyvin ovat tuossa tasapuolisuudessa onnistuneet.

Ja sehän varmasti monia ärsyttääkin. Nykymaailmassa ja osassa ketjuistakin puhutaan tasa/samanarvoisuudesta ja se ei täällä valitettavasti aina tapahdu.

1 tykkäys

On myös täysi valinnanvapaus valita. Haluatko notkua täällä vai et? Jos itseä ärsyttää, niin silloin on parempi pysyä poissa. Ei kukaan pakota tänne kirjoittamaan tai lukemaan täällä yhtään mitään.

14 tykkäystä

En ymmärrä miksi sitä pitää jankata samoista asioita nii paljon ja sen jälkee tulee paha mieli, kun samaan mielipiteeseen ei päästä. Itse yksinkertaisesti en enää vastaa ja se riittää minulle että olen oman mielipiteeni sanonu. Joskus kannattaa ne keskustelut jättää, jos tuntuu siltä että kiertää ne jutut kehä kolmosta.

16 tykkäystä

Viä lisään että itte en vois mitenkään olla minkäänlaisissa mode hommissa. En pystyis oleen ollenkaan puolueeton ja mun pinnani on aivan liian lyhyt. Aikaa tosin olis vaikka kuinka. Eli en väitä millään lailla olevani sen pätevämpi kun muutkaan.

Itse olen todennut käyttäjän sivuuttaminen -toiminnon hyödylliseksi.

Sen käyttöönotto on myös korostanut sitä, miksi halusin sivuuttaa ko. kirjoittajan.

Tässä ketjussa suunnilleen joka toinen viesti on nyt merkitty minulle piilotetuksi, samoin kuin iso määrä lainauksia. Sama koskee “Palautetta henkilökunnalle” -ketjua.

Enää ei myöskään tarvitse rullata kaikkia ketjuja kilometriä alaspäin, jotta pääsen ohi 3 sivun pituisista “analyyttisista” esseistä, jotka löyhästi liittyvät Tapparaan ja jääkiekkoon.

1 tykkäys

Onko tällainen toiminto? Miten sen saa päälle?

Ylläpito ei edelleenkään suosita toiminnon käyttöä, koska siinä on yllättäviä toiminnallisuuksia. Vähintäänkin sellainen, että sivuutetun käyttäjän aloittamaa ketjua ei näytetä sinulle. Siinä voi mennä yllättäen asioita ohi. Tiedostakaa vähintään, jos käytätte.

@Ranari omissa käyttäjäasetuksissahan tuo. Tappara.co

3 tykkäystä

Ei näytä pätevän tuo, että sivuutetun käyttäjän aloittama ketju ei näkyisi. Ketju otsikkoinen näkyy, sen sijaan sivuutetun käyttäjän kirjoittama “leipäteksti” ei.

Tuli todistettua ihan upouudella ketjulla juuri sen jälkeen, kun olin itsepäisesti päättänyt ottaa tämän toiminnon käyttöön. Pitää katsoa uudelleen, jos/kun Liiga joskus alkaa, ja jos otteluseurantaketjuja ei näytä löytyvän. Tällä hetkellä riittää asian tiedostaminen.

2 tykkäystä

Sitten tuohon lienee tullut kaivattu muutos kaikessa hiljaisuudessa. Hyvä että toiminnon suurin ongelma on kumottu. :+1:

2 tykkäystä

@iceman voitko konkretisoida, mihin ketjuihin kaipaat lähdeviitteitä? En ole hirveän monessa keskustelussa mukana.