Onpahan huikeeta seurata tuota yhteisöpeliä. Harmi kun itsellä ei riittänyt aika että olisi noin hyvällä asenteella mukaan. Jatkakaa samaan malliin pelin loppuun asti
![]()
Itseäni harmittaa, että missasin ilmoittautumisen ihan täysin, olisin ollut mielelläni mukana. Toivottavasti innostusta riittää uusiin kierroksiin, en aio jättää niitä välistä.
Tosi hieno on ollut seurata teidän osallistujien pelaamista, viime aikoina olen varmasti lukenut peliketjuanne ensimmäisenä, kun olen tänne tullut. Mukava spekuloida hiljaa mielessään itsekin ketkä mahtavat olla soluttautujia.
Voisi olla mielenkiintoista pelata myös jotain muuta. Tässä nimeltä-mainitsemattoman-kulkutaudin aikana on tullut pelattua omien peliporukoiden kanssa etävideoyhteydellä, ja samassa on tullut tietysti mietittyä, mitä pystyisi pelata sellaisella yhteydellä. Nyt tässä teidän peliänne seuratessa on tullut mietittyä ja tullut mieleenki muutamakin idea siitä, mitä voisi pelata tällaisella alustalla. Täytyy tässä paremmalla ajalla pykätä aiheesta ketju pystyyn.
Tägätään nyt henkilö jota kaikesta on kiittäminen. Kiitos @Acetho
Sääntö kaiketi on ettei pelistä puhuta muualla kuin ketjussa (Fight Club?), mutta metakeskustelua voi tietysti käydä.
Olen itse tykännyt pelin pelaamisesta kovasti. Se sopii myös hyvin tänne foorumille.
Hauskaa, että @Acetho lla on ollut aikaa pitää sitä yllä.
Jep, kiitos vaan @Rannari :lle panoksestaan usein aika kummallisiin asennekenoihin pyrkineisiin koronaketjuihin. Tarpeellista tasapainottamista ja toppuuttelua noille kohdin. Ja henkilöön käyvistä hyökkäyksistä tai yleisemmistä lynkkaustunnelmistakaan ei tarvitse paljon välittää jatkossakaan. Huonoa keskustelukulttuuria ovat ne.
@peterra ja @Sudeetti-Kirveh rakastan perusteellista ja hyvin muotoiltua keskustelu. Ylläpito kautta linjan palstalla on loistavaa. Erinomaisuus syntyy näistä.
Sen verran sanon, että tuota oikeinkirjoitusta voisi ainakin @Tapparapojat55 harjoitella. Vähän raskasta luettavaa välillä. Isoa kirjainta siellä täällä missä ei kuuluis ja vastapainoksi pientä esim. Tapparaa kirjoittaessa.
@Treppu perskeles.
Mä tiedän että olet ollut katsomassa aktiivisesti harjoituspelejä.
Siksipä tuo sinun skouttauksesi laittaa miettimään mun fantasiarosterikisan joukkuetta vielä kerran. Ihan kun ei muuta tekemistä olisi ollut…
![]()
Anteeksi yritän kiinnittää niin että ensi kerroilla ei tulisi virheitä.![]()
Mä tein kanssa jokavuotisen juttusen kun näin noi ketjut. Ne kohtasivat vaimenna nappulan voiman. Pitäkää hauskaa, koska en osallistu niin on hienoa että ei tarvitse nähdä ketjuja joita ei halua.
Saattaa olla hieman nuorempi henkilö kyseessä
Ehdottomasti kyllä, koska sitä tämä on.
Antaahan nämä monelle jännitettävää koko runkosarjan ajaksi.
Kun kerran palauteketjussa ollaan, niin kiitos kun näitä kisoja viitsitte järkätä!
![]()
Oot aivan oikeessa😊 @Lapi0
Sitten tempaistaan sanoja takaisin. Kaikki tuotettu teksti on toki hyvästä ![]()
Palaute ainakin mun mielestä on hyvää koska jos ei sais palauteta yhtään niin eihän sillon kehitys vältis. Joten olen kiitollinen kaikkista palautteista😄. Sanontahan muuten mennee että “tekemällä oppii” ja tähän tilanteeseen nyt se sopii.
@Tapparapojat55, kaikki ikään ja oikeastaan mihinkään katsomatta ovat tervetulleita palstalle. Kuitenkin yleisen tason säilyttämiseksi on hyvä koittaa tuottaa sellaista tekstiä kuin parhaimmillaan pystyy. Jääkiekkotermein joka vaihdossa pitää antaa parastaan. Ei siellä koulussa turhaa pyöritä, sieltä haetaan työkaluja elämään. Niitä työkaluja on hyvä käyttää täällä.
Huomaan, että palaute on todellakin mennyt perille. Vielä on hiomista, mutta ei Rautakorpikaan kirjoittanut pelikirjaansa päivässä.
Käy koulussa, tee läksyt, syö puurot ja kasvikset, ja muista harrastaa liikuntaa. Niin tekee muutkin palstalaiset.
Nyt muuten lupasit liikoja.
![]()
Tärkein unohtui!
Täytyy myös muistaa seurata Tapparan pelejä! ![]()
En usko, että siihen tarvitsee opastaa, mutta Tapparan pelejä on mukavampi katsella, kun on tehnyt oman osuutensa.
Minä ainakin syön liian vähän kasviksia.