Teknistä häiriötä… On pari kertaa tämä kehitysversio Discoursesta heittänyt (kännykällä) viestin väärään ketjuun yrittäessäni siirtoa + jostain syystä siirtoikkuna näkyy tuplana.
Piti ottaa Saksan tilanteesta laajemminkin juttua covid-19 -ketjuun, mutta päätin sittenkin kommentoida vain lyhyesti jääkiekon kannalta.
Surkea tilanne on kyllä Euroopassa - siitä ei pääse mihinkään.
Kun katsoo mobiililla (puhelimella), niin tuossa boksissa ei välity tuota tietoa ja siksi laitoin lainauksen uutisesta. Eli aivan aiheellinen palaute @Recoil
Toisaalta olen sitä mieltä, että juuri tämän takia pitäisi aina vähän referoida juttua eikä vain laittaa linkkiä. Mielestäni tämä tapaus kuvaa hyvin sitä, että miksi näin.
Kyllä tarkoitus olikin,mutta olit nopeampi Tämä vanha pieni Sony ei ole paras kapine tähän. Usein laitan linkin tänne ensin ja samaan aikaan on varsinaisen uutisen sivu myös auki mistä sitten aukaisen linkkiä enemmän. Jotenkin helpompaa mulle. Pahoittelut.
@ProTappara; muutama erittäin ansiokas puheenvuoro ketjussa ‘Jääkiekkoilijoiden poliittiset kannanotot ja näkemykset’. Hienosti tiivistetty mielipiteiden painoarvoa ja ilmaisunvapauden ydinideaa.
6 tykkäystä
ProTappara
(Tamminiemessä - muttei jakamassa pesää)
5954
Kiitos, hauska kuulla! Tuo on minusta monella tapaa hirmu tärkeä aihepiiri Suomen (ja maailman) tulevaisuuden kannalta.
Itse en pysty toisten viestejä muokkaamaan, mutta täytyy sanoa se, että puhelimella katsottuna tuosta viestistä ei saanut mitään selvää. Se mistä johtuu, niin en tiedä.
Joo, en tiedä mitä tapahtui. tai siis tiedän että olin muokkaamassa viestiä, kun tajusin että kopioon tuli tavaraa joka ei näkynyt viestiä kirjoittaessa. Sain poistettua kaiken ylimääräisen, niin tuli system ilmoitus että toinen muokkaa viestiäni, enkä voi sitä muokata. Kun peruin muokkaukseni, näytti viesti erilaiselta, mutta edelleen lukukelvottomalta, niin poistin. Antaa olla.
Jeps, pitkissä viesteissä ruukaan käyttään notepadia kopipasteapuna, ei ole ensimmäinen ja viimeinen kerta kun jossain keskustelufoorumilla tms tapahtuu bittiavaruus ja vaivalla kirjoitettu viesti katoaa.
@tatesulo kukaan henkilökunnasta ei muokannut vaan se oli @system. Liittyy siihen, että copy-pastettaessasi taulukkoa siihen kopioitui sivustolta logot kuvina, ja niistä kuvista Discourse teki pysyvät kopiot.
Viestin aiemmat revisiot näkyvät minulle, joten työsi on pelastettavissa. Laitan yksityisviestillä.