Pyydän sinulta myös vähän tsemppiä kirjoitusasuun ja ulosantiin. Pirun vaikeasti luettavaa tekstiä tällainen…
@Leetch @Heka8835 Ottakaas nyt vähän tsemppiä tuolla otteluketjussa, aletaan meneen melko kovaa aiheen ohitse.
Mentiin joo. Homma on jo nopiaan hoidossa ![]()
Miksiköhän viestini “pysykää muuten perjantaina pois boksista, IFK:n ylivoima toimii tällä hetkellä todella hyvin” on liputettu? Eihän ketjun aihe ole ollenkaan Tapparan Ylivoima 20-21?? @henkilökunta
Hyvä huomio - Tapparaan se kuitenkin viittaa, foorumin pääaiheen mukaisesti.
Pitänee muokata otsikkoa.
Hetkinen. Pitääkö minun kuluttajana, tässä tapauksena kirjoittajana, skrollata joka ketjun ensimmäiseen viestiin ollakseni satavarma kontekstista?? Täällä kun kannustetaan kirjoittamaan oikeaan ketjuun…
Alueen Ottelut ja peliesitykset kuvaus:
Keskustelua Tapparan otteluista ja peliesityksistä. Myös keskustelut kokoonpanoista ja muista kiinnostavista otteluista tälle alueelle. Otteluseurannalle on oma alaosionsa.
mutta enhän minä voi tietää sitä etten voi kommentoida IFK:n YV:tä jos otsake on vain Ylivoimapelaaminen, ainakin äärimmäisen epäselvä otsake
Tämä on
foorumi. Se on siis perusoletus, ellei toisin sanota ![]()
Tosin joskus oli aika jolloin vieraskannattajia ei täällä ollut, joten tätä näkökulmaa ei ole tarvinnut miettiä.
Ekaan viestiin pääsee nopeasti hissillä. Tässä palstan oikeassa alareunassa on mukana kulkeva laatikko. Siinä lukee viestin numero ja viestien määrä ketjussa. Siitä klikkaamalla aukeaa näkymä, josta voi lähettää itsensä ketjun alkuun painamalla ketjun perustamisaikaa. Esim. tämän ketjun tapauksessa “tammi 2017”.
Hienoa, jos joku lisäkseni vielä lukee avausviestejä. Vähän kuolevaa kansanperinnettä, mutta kuitenkin.
Just joo - nyt oli taas sellainen vastaus joka kannustaa vieraskannatajia tälle palstalle
Kai tämä nyt lähtökohtaisesti on meidän Tapparaa kannattavien palsta, kun palstalle päästäkseenkin pitää kirjoittaa tappara.co . Eli mielestäni nyt vain otat rauhassa ja ymmärrät sen, että et ole jatkoaika.com sivustolla.
Ja liputukset edelleen ohjaa keskustelua oikeaan suuntaan. Ei niistä kannata ottaa itteensä. Liveseurannastakin saa lippuja herkästi jos offtopiccia sinne viljellään.
No, asia kunnossa…kirjotelkaa sitten ihan keskenänne
Älä nyt loukkaannu yhdestä liputuksesta. Sinulla on paljon ollut annettavaa tälle palstalle. Se mitä halusin kertoa on se, että lähtökohtaisesti tämä on Tappara kannattajien palsta. Mielestäni voisit IFK:n pelaamisesta kirjoittaa IFK:n ketjuun. Oli kyse ylivoimasta, alivoimasta tai IFK:n pelistä ylipäätään, niin laita tuohon ketjuun ajatuksiasi IFK:n pelistä.
Se on juuri näin ja tätä yritin sanoa. Joku muuten on ystävällisesti lisännyt ko. ketjun otsikkoon Tappara-etuliitteen.
Kun topicin otsikko on ylivoimapelaaminen, niin se tatkoittaa ylivoimapelaamista, ei pelkästään Tapparan ylivoimapelaamista. Tuossa kohtaan ei liputeta vaan kehotetaan tai itse perustetaan topic Muiden liigajoukkueiden ylivoimapelaaminen.
@DelJampe olen puolellasi tässä asiassa.
Tässä tapauksessa liputtajat pitäisi liputtaa kun eivät ole noudattaneet ketjun henkeä ja otsikkoa joka määrittelee sen mistä keskustellaan.
Mä oon tässä makustella asiaa ja tämä voi olla juurikin niin että Jokerit tarvitsee pakin ja Kemiläisen soppari loppuu. Tiedossa on että mitä kaikkia hätäapuja (kiitos koronan) Jokereissa on ollut niin Kemmu saattaisi saada “mottipäisen” loppukauden sopparin Jokereista.
Mitään tietoa mulla ei asiasta ole, mutta olen kanssasi samaa mieltä että tsemppiä Lehtoselle Toronton kirkkaisiin valoihin (toivottavasti onnistuu) ja sitten pelkään sitä että kirkkaisiin valoihin lähtee myös Kemiläinen (eli Helsinkiin).
Ihan pienen pieni kysymys…
Minkä ihmeen takia tuo viestini liputettiin IFK-Tappara seuranta ketjussa…
Kyse viestistä missä kirjoitin ja Rouhiainen boksiin
Kyllä on herkillä liput… Katselin ketjun viestejä niin siellä olisi huomattava määrä viestejä mitkä pitäisi liputtaa. Mut jep jep