Kenties viive? Itellä ainakin oli silloin mainokset pyörimässä. En kyl liputtanut viestisi.
En tiedä… En minä voi tietää jos jollakin on viivettä
Ja tuo tapahtui just ennen mainoksia
Jätänpä senkin ketjun sivuun vallan tältäpäivältä. Pääsee helpommalla👍
Siellä on ihan sääntö aloitusviestissä viiveestä. Netin välityksellä olevilla tuppaa olee viivettä joten kannattaa aina malttaa hetki laittaa viesti julki. Ei tää oo vakavaa ![]()
No netin välityksellä myös itse katson peliä…
Mut joo antaa olla
Viiveestä mut suljettiin kerran seuraavaan aamuun jäähylle. Olin kerrankin pelin kanssa samoilla…
Tään foorumin viive-linja on sama ku Liigan kurinpidon. Sorry, oli pakko sanoa.
Tuo viive-linjasta vinkuminen on kyllä naurettavaa. Varsinkaan nyt, kun telkkarista katsominen on rajattu vain hyvin rajalliselle osalle meistä, eli niille ketkä sattuu asumaan Telian kaapelin varrella. Pitäisikö otteluseurannan siis olla vain tämän Telian kaapeliporukan yksinoikeus jos muut jotka joutuu olosuhteiden pakosta katsomaan netin kautta, ei halua tulla spoilatuksi tapahtumista etukäteen?
Ja @Tapparaforeverin on ainakaan turha valittaa mitään saamastaan bannista. Muistan kyllä hyvin kyseisen seurannan ja sinulle huomautettiin asiasta moneen kertaan monen eri palstalaisen toimesta, mutta mitään muutosta ei tullut.
Anteeksi, nöyrästi! Silloin siis katsoin innostuneena telkusta “suorana” enkä känny+Telia tv + chromecast systeemillä kuten yleensa ja tänäänkin ainakin 2min perässä. Ja juu varmaan spoilaamisesta huomautettiin pari kertaa ja sitte oltiinkin jäähyllä. Oikeutetusti.
Joo ja ihmettelen sitäkin, että porukka kerkee, niin perkeleesti kirjottaa seurantaan, kun seuraa peliä. Itsellä ainakin itse pelin katsominen on pääasia, eikä puhelimen yms. räpläys.
Sama, mä katon peliä enkä seurantaketjua. ![]()
Ite kirjoitin sen rouhiais jutun sen takia koska pelaajalle toinen jäähy putkeen. En myöskään aktiivisesti noihin ketjuihin kirjoittele kun seurailen peliä.
Ja pelin seuraamiseen myös jatkossa keskityn
Syystä tuntemattomasta @Rannari oli todella paljon keskiarvoa edellä. Tässä tapauksessa n. 2 min.
Viiveiden hajonta on edelleen todella laajalla aikavälillä, eikä tilanne ole näiden vuosien aikana parantunut.
Varmaankin ensimmäistä kertaa oli edellä😅
Yleensä vajaan minuutin perässä.
Mä olin jossain vaiheessa noin 10-15 sekuntia perässä.
Jossain vaiheessa huomasin että muilla viive ehkä kasvoi muhun verrattuna?
Mitäs tähän sanot?
Telkkarin C More sovelluksella katsoin peliä.
Tuota sen juurikin on. Hirveää vaihtelua ja ainakin itsellä todella todella harvoin menee yks yhteen ketjun kanssa.
Pääsääntönä on jäljessä
Tänään ainakin CMorella oli ongelmia, se on saattanut vaikuttaa siihen että kuinka viive vaihtelee. Itsellä viive oli varmaan minimissä kun viiden minuutin välein piti aloittaa castaus uudestaan…
Olen pitänyt tähän ketjuun paljon etäisyyttä ja pidän sitä jatkossakin.
Tästä huolimatta haluan esittää henkilökohtaisena toiveena käyttäjälle @Montreal22, että hän keskittyisi enemmän Ilveksen asioihin ja jättäisi Tapparan neuvomisen hieman vähemmälle.
Pidän käyttäjästä. Siitä ei ole minulla kahta sanaa. Pidän myös hänen tavastaan keskustella ja siinä on paljon samaa kuin omassa tavassani kommentoida. Ainoa asia, mikä ehkä sitten välittyy sekä minusta että hänestä on tietty ylimielisyys.
Ei ole mitään väärää siinä, että juhlii ja nauttii edustamansa joukkueen onnistumisista. Kaikissa Tapparan keskusteluissa ei kuitenkaan ole kyse Ilveksestä. Anna meidän rätistä täällä tuomareista, jos näin haluamme tehdä. Anna meidän valmentajien lehdistötilaisuudessa rutista tuomareista, jos näin haluavat tehdä. Pyydän, että keskityt siihen, mitä te teette etkä siihen, mitä me tehdään.
Silloin kun menee huonosti (Tapparalla) niin herkästi tulkitsen kommentit provokaatioiksi ja niistä ei seuraa mitään hyvää. Esimerkiksi @Anapoli onnistuu mielestäni sinua paremmin pysymään siinä välimaastossa - ottaa kantaa, muttei neuvo ja parjaa meitä. Ja minä teen jatkoaika.com puolella tuota samaa itse ja olen saanut itse tämän saman palautteen monta kertaa. Sen vuoksi olen sen pyrkinyt lopettamaan.
Kiitos yhteistyöstäsi ![]()
Kyllä Tapparankin otteista tulen kommentoimaan. Koitan kuitenkin muistaa paremmin, millä palstalla kirjotellaan. Tuomareitten arvostelu ketuttaa henk koht paljon ja on mulle punanen vaate. Kirjotin kieli keskellä suuta ja koitin olla provoamatta, ainakaan paljoa. Aihe nyt vaan oli tälle palstalle väärä.
Kiitos asiallisesta palautteesta. Otan kopin.
Ongelma on se, vaikka kuinka tarkasti kirjoittaisit niin asia tulkitaan herkästi noin kuten yllä esitän. Se on sinusta riippumaton asia, joka vaan täytyy hyväksyä osana foorumin toimintalogiikkaa. Olet kuitenkin meidän kannalta väärän värinen ja saat herkästi turhia vastareaktioita.
Tällä mennään ![]()
@Montreal22 oli tuomarikommentissaan täysin oikeassa. Selvää on että ei ole mennyt viheltelykään ihan putkeen, mutta vielä enemmän on tekemistä Tapparan pelissä. Kukaan ei muistelisi tuomareita, jos joukkue olisi voitokas.