Just näin, täysin harmiton. Itse asiassa paljonkin harmittomampi, kuin viittaukset Spacekin käynteihin Prismassa. Jokuhan voi vöittää, etgä kyseessä on silloin ollut piilomainonta.
Löysätkää hyvät veljet ja siskot monojen nyörejä, ettei tule suonikohjuja.
Määpä kysyn tässä ketjussa, vaikka en tykkää lipuista nurisemisesta. Oon saanu koko ”uran” aikana muistaakseni kaks lippua, joten ainakaan usein en tällä asialla oo tässä ketjussa. En siis valita/kritisoi, vaan kysyn kun en tiedä.
Tuli päätös siirtyä kokovisiirin käyttöön. Siitä tuliki mieleen Esko Seppäsen jakama hauska kuva Puljusta kokopleksin kanssa. Laitoin ketjuun linkin tähän Instagram-julkaisuun, missä se kuva. Moni siitä tykkäs, mutta ehkä 2-3 päivän päästä se liputettiin ja viestissä oli ohje lukea sääntöjä.
Oliko kuva tekijänoikeuksien vastainen? (Mielestäni vastuu oli Seppäsen, koska vaan linkitin kuvaan.) Turha kuva ehkä, mutta ihan hauska ja sopiva.
Voisin kysyä varmaan valvojilta, mutta kanssakäyttäjät ehkä sen liputti ni laitetaan tähän. Asia on ihan yhdentekevä sinänsä, poistin viestin, mutta kun en tiedä sitä virhettä/liputuksen syytä ni siksi kysyn.
Tuli mieleen tuosta pelaajan ulkonäön vertaamisesta, mun eniten tykkäyksiä saanut viesti on tää sisällöltään aika tyhjänpäiväinen postaus jossa vaan vertaan pelaajan ulkonäköä toiseen:
Kuva oli ihan hauska. Ulkomuistista epäilen, että se on jo julkaistu täällä aikaisemminkin.
Säännöthän kieltävät meemien käytön ja kuvan pitäisi tuoda merkittävää lisäarvoa. Se ei tuossa ihan täyty, vaikka kuvan voi nähdä alleviivaavan koko-plexin heikkoutta (avoin alaosa).
Ja sanonpa nyt suoraan, että kuvan oli liputtanut samat säännöt kaikille -vänkääjä, eli liputuksen motiivi oli kyseenalainen. Hetken pohdin poistanko ko. käyttäjän vai meemin, kun lippua hyväksyin.
Tällä kertaa meni näin päin, ensi kerralla ehkä toisin.
Sinällään ei palaute, enemmänkin ihmettely, mutta onko Messin sormet turvoksissa vai onko viiniä maisteltu tänään jo enemmänkin. Sen verran virhelyöntejä kokkausketjussa
Puhelimella tulee virheitä, kun on pienet näppäimet jne.
Käyn korjaamassa, ettei tule lippua tai pahaa mieltä.
Alkoholia on tänään tullut nautittua lasi punkkua päivällä ja puoli lasia valkkaria iltapalalla eli liikaa näköjään.