Palautetta kanssakeskustelijoille

Tasan vuorokausi paikallispeliin, eikä vielä edes otteluketjua?

3 tykkäystä

Hyvä pointti. :+1:

Minä irtisanoudun nyt kaikesta asiapitoisesta keskustelusta tästä hetkestä tiistai aamuun asti. Eli jos kirjoitan jotain, niin lippua vain jos/kun ei järkevää asiaa tule.
Työkiireiden vuoksi näin.

4 tykkäystä

aukaisee takin napit

Merkitykselliset pelit alkaa vasta tiistaina 20.3.2018. Runkosarjan voi varmaan vetää yhdellä “otteluketjulla”.

12 tykkäystä

Vaikka ketju on kiinni, väittely ei siirry tänne. Jatkakaa privassa jos haluatte asiasta keskustella. @Donizimo, @Jupe, @Jasperi.

6 tykkäystä

Älkää tuoko väittelyä tähän ketjuun. Jäitä hattuun useammallekin.

1 tykkäys

Jos puolet foorumista hyppää kimppuun, voi olla syytä tarkastella myös omaa ulosantia.

14 tykkäystä

Älkää nyt uudestaan aloittako. Huoh

1 tykkäys

Voisiko olla se perinteinen syy?
Sitä saa mitä tilaa ja välillä saa vaikkei tilaakaan.:grin:
Jos provosoidaan älä provosoidu.:thumbsup:

Antakaa olla jo, tai sitten vaihtoehtoisesti kunnon kina + täys rähinä päälle ja minä kaivan popparit esiin.

1 tykkäys

Hei (toivottavasti) aikuiset ihmiset, jos noi tulkitsette palautteiksi, on syytä tehdä jotain muuta kuin antaa palautetta täällä.

No hard feelings @Jasperi @jupe , jätän omalta osaltani tähän, mutta jos vielä kerrankin lähetään henkilökohtasuuksiin niin häivyn palstalta.

1 tykkäys

Millon olen mennyt henkilökohtasuuksiin?

Vastaan tähän vielä “sä olet täysi farssi jos…”

1 tykkäys

Nyt menkää nukkumaan. Käynnistimme jo oman Sampomme tämän tapauksen tiimoilta ja luultavasti jotain tulee joillekin.

12 tykkäystä

Toivoisin muuten sellaista, ettei kukaan täällä palstalla käskisi toisen palstalaisen lopettavan jääkiekon katsomista. Jääkiekko itsessään on syy, miksi tämäkin palsta on olemassa. Jääkiekkoa seuraavaan porukkaan mahtuu ihmistä joka lähtöön ja jokaisella on oikeus lätkästä nauttia.

21 tykkäystä