Palautetta kanssakeskustelijoille

Sinä et lähe mihinkään. Jos lähet, niin tuun henkilökohtaisesti hakemaan takas.

5 tykkäystä

Joku saattais antaa negaakin, mutta mua lähinnä huvitti tää postaus:

Jossain oli jotain mitä en muista koska en kattonu, mut kuulemma, tai jotain sellasta, ettikää ite.

:smiley:

21 tykkäystä

F1-liveseuranta on kyllä itselleni ainakin muodostunut vain harmia aiheuttavaksi. Yksi henkilö tästä vastuussa. Joka kisa samat viestit. Piilotan ketjun itselleni. :confused:

8 tykkäystä

Takas seurantaketjuun vaan ja heti!
Asiallisia kommentteja kaivataan!:stuck_out_tongue_winking_eye:

Vastaan täällä koska vastaus ei oikein osu illan pelin seurantaan.

a) En viitannut tämän illan peliin.

b) Viime kaudella kyselin aika monesti, koska en pelejä mistään nähnyt ellen ollut Hakaskutsissa tai jos kävi niin hyvin että peli tuli ilmaiskanavalta.

c) Vaikka peli tulisikin jostain mediasta, voi hyvinkin olla tilanne ettei sitä mediaa pysty käyttämään kyseisellä hetkellä jolloin joutuu kysymään asiaa ketjussa. Aika usein nopein tie saada vastaus, ellei sitä edelliset postaukset jo kerro.

4 tykkäystä

Joo, eipä tuo iso homma ole lisätä vaikka tilannetta viestiin. Kokeilen tänään.

6 tykkäystä

Joku poisti viestini liittyen tuohon @Raumalainen kirjoittamaan veikkausriviin. Kyse ketjusta Tapparan peliesitykset.
Minulla on epäilykseni viestin poistajasta, mutta kysymys muille ja myös viestini poistajalle:

Onko tuo @Raumalainen viesti teidän mielestänne helposti luettavissa?

Erityisesti ihmetyttää, että minun viestini poistettiin kokonaan ja erään viesti jäi liputetettuna “näkyviin”.

No ihan sama. Halataan kun nähdään.

Ja sitten @ljpp voisi antaa minulle saman tien sellaisen parin viikon pakkohuilin, kun ei viestini oikein maistu.

1 tykkäys

Tätä palstaa seuranneena pitkään, niin tiettyjen henkilöitten viestit aina heti poistetaan. Ja toisia sitten suositaan. Sitten jotkut saavat banniakin yllättävän helposti, verrattuna toisiiin. Tämä näin sivusta seuranneena.

4 tykkäystä

Nyt on muokattu pois noin 60 riviä. Ainakin on selvempi. Teen nämä kaikki tosiaan puhelimella edelleenkin niin taulukoiden teko lähes mahdotonta. Pyrin aina paratamaan ihmisten palautteesta. @ljpp halusi vertailu kohdan ja sellaisen teen perjantaina.

Ja sauna viesti ei ollut kettuilua. Vaan joka viikkoinen asia keskiviikkona.

1 tykkäys

En minä sinua vastaan kiukuttele, vaan sitä kuka poisti kokonaan minun asiallisen viestini liittyen sinun alkuperäiseen sekamelskaasi. Miksi minun viesti poistettiin, mutta sinun sauna viestisi jäi piilotettuna esille?

Poistin, koska:

  • @Raumalainen analyysi oli hyvä, joskin formaatti heikko. Tilastointiin oli nähty vaivaa. Erikoista valittaa kun joku tuottaa uniikkia sisältöä.
    • Sen olisi voinut vaikka liputtaa Muulla syyllä, todeten että huonosti luettava.
  • Syöttöketjujen määrähän liittyy mitä olennaisimmin peliesityksiin. Viestin siirtäminen on silti harkinnan arvoista, että pitäisikö olla Lukko-pelin otteluketjussa. Kaudella 15-16 meillä oli ihan oma ketjunsa tilastotieteelle - ei huono idea sekään.
1 tykkäys

Vai niin. Miksi et sitten poistanut sitä saunaviestiä kokonaan, vaan jätit sen liputettuna näkyviin?

Ja enkö minä viestissäni todennut, että se on huonosti luettavissa?

En (vielä) tiedä mistä saunaviestistä puhut. Täällä on 233 tuhatta viestiä - en ole lukenut niitä kaikkia.

Sama ketju ja ihan heti siinä minun poistetun viestin jälkeen.

Haluatko, että kopioin sen tähän?

En mää sitä kiukutteluna ottanut. Ihan hyvä palaute ja siitä voi parantaa perjantain Tappara - HIFK peliin. Jos on jotain ehdotuksia niin kerro vaan.

1 tykkäys

Teit jo hyvän parannuksen tuonne ja se on nyt paljon helpompi lukea.

En uskalla enempää antaa palautetta, koska luultavasti viestini poistetaan siinä tapauksessa.

Omia virheitä täällä ei tunnusta kuin kuolevaiset.

1 tykkäys

Jäitä hattuun nyt, palstatoveri hyvä. Varmaan äskeisen matsinkin tapahtumat suututtaa, parempi sulkea koko palsta hetkeksi. Huomenna kaikki on taas paremmin, ei tässä mitään banneja tarvita.

Modet tekevät erinomaista duunia, verrattuna esim. Jatkoaikaan. Kyllä palautetta varmasti saa antaa, mutta tämä viime aikojen kakkamyrsky alkaa olemaan jo kummallista. Isot miehet suuttuvat, jos joku yksittäinen viesti poistetaan.

5 tykkäystä

@Oijennus

Jotenkin tulee nyt tää mieleen

Mode-edit. Sokea linkki korjattu.

8 tykkäystä

Sitäkin, mutta vituttaa myös nuo yksinvaltiaat. Joten otan ja siirryn nyt takavasemmalle.

1 tykkäys

Voimia Oijennus!

7 tykkäystä