Palautetta kanssakeskustelijoille

@Oijennus, miehen puhetta! Hienoa, että olet rivissä jälleen! Joskus se kuohahtaa itse kullakin. Toivottavasti työasiat järjestyy kuntoon.

8 tykkäystä

Jos Oijennus olisi lähtenyt, niin minä olisin jäänyt orvoksi.

Menetin jo yhden lapsen: Vilttitossu

10 tykkäystä

Tää liputus systeemi on aivan hanurista

6 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liputuksesta ja yhteisön valvonnasta

@Raumalainen ei mielellään enää tommosia!!

Kiitos

2 tykkäystä

Täysin mauton viesti ja ainakin ansaitsisi huomautuksen.

Nostan käden ylös missclickin merkiksi. Ei toistu enää.

3 tykkäystä

Palstalla on kaksi kirjoittamatonta sääntöä, ainakin itselleni.

  1. Otteluseurannassa ei heitellä läpällä maaleja
  2. Kipinässä ei huhuilla perättömiä

@Raumalainen, rikoit ensimmäistä sääntöä. Tämä olkoon julkinen nuhtelu ja huomautus myös muille tuleviin koitoksiin.

17 tykkäystä

Ykköskohta on vähän siinä ja siinä, koska ainoastaan @gatecrasher iltä tulee ajantasaisia tilannepäivityksiä. Ei tuollaiseen halpaan voi mennä. Kakkoskohta on vähän veteen piirretty viiva, kyllähän kipinään kuitenkin tietynlainen spekulointi ja huhumyrsky kuuluu, ja vastuu on lukijalla.

@Janne1976 puolestaan esittelee kuinka täällä ei käyttäydytä. Sekään ei tule toistumaan.

5 tykkäystä

Janne viesti ei ole pahansuopainen vaan sellainen kaverille heitetty haista paska, jonka Raumalainen otti ihan varmasti huumorilla, kuten pitääkin. Muutenhan tuo ei minulle kuitenkään kuulu, enkä ole ottanut kantaa koko asiaan koskaan, en edes juotuani 12 vuotta vanhaa Jamesonia yhden tujun.

6 tykkäystä

@gatecrasher elää tulevaisuudessa eikä hänenkään läsnäoloonsa aina voi luottaa, mutta @Raumalainen veti tänään todella huonon källin. Niin pahan, että pistän valtuuksieni rajoissa jonkun ihan tosi vihaisen hymiön tähän :rage:

2 tykkäystä

Hienoa miten Lukko-pelin jälkeisen pienen haihurrikaanin jälkeen on jälleen palattu tiukasti ytimeen ja erinomaista keskustelua Tapparan tilanteesta leveällä rintamalla. Tältä tämän touhun pitäisi omassa utopiassani näyttää ja tuntua.

Nyt pidetään tämä taso, vaikka tulisi vähän turpaankin!

Otteluseuranta on oikea paikka tuulettaa tunteita (mutta pikku maltti sielläkin).

22 tykkäystä

Kun tätä palstaa lukee, niin ei tämä nyt hirveästi eroa Jatkoajan HIFK -osiosta esim. Tapparassa sentään menestytty loistavasti viimeiset viisi kautta ja tämäkin kausi on kesken.

1 tykkäys

Kaikki on suhteellista. Täällä palstalla me valitellaan, kun joukkue on sarjassa seitsemäntenä ja takana viisi peräkkäistä finaalikevättä. Naapurilla kerätään 100 tuhatta euroa seuralle rahaa, joka on sarjassa viimeisenä ja viimeisin finaalipaikka viime vuosituhannelta. Enkä epäile, etteikö mekin saatais kunnioitettavaa summaa kasaan vastaavassa tilanteessa, mutta oltais tyytyväisempiä nykytilanteeseen, kun menestyssaumat on todelliset heikosta alkukaudesta huolimatta.

1 tykkäys

Syyskuu 2016 tuotti 589 tuhatta sivunlatausta. Syyskuun 2017 lukema on mojovat 1.4 miljoonaa. :nerd:

19 tykkäystä

Jotenkin eilisen pettymyksen jälkeen aamu koitti rauhallisena. Kyllä tuolla nuo pelaajat parhaansa tekee, ja jossain kohtaa solmut varmasti saadaan avattua. Kannattajiltakin vaaditaan nyt vähän jännettä, eikä yksittäisiä pelaajia (varsinkaan uusia!) heitetä mihinkään bussin alle. Varsinkin Ässäkaksikkoa -kohtaan on mielestä kohtuutonta odottaa mitään ihmetekoja, kun tuolla näyttää todella vaikealta koko joukkueella, ihan kokeneita Kuuselaa ja kumppaneita myöten. Palaute muille lähinnä se, että ongelma ei nyt ole yksittäisissä yksilöissä.

8 tykkäystä

Vähän on nyt pakko avautua. Täällä muutama pidempiaikainen käyttäjä kirjoittelee kuin olisi “natsoja rintapielissä” (vaikkei siis ole), vähän ylimieliseen sävyyn ikään kuin komennellen ja tehden itsestään isoa numeroa. En tiedä onko tätä kukaan muu huomannut, enkä tiedä haittaako se edes ketään muuta vaikka olisikin huomannut, mutta omalla kohdallani tästä keskustelupalstasta on tullut huomattavasti raskaampi lukea. En ole enää vähään aikaan jaksanut juurikaan täällä kommentoida, joten meikäläisen kontribuutio palstalle tämän myötä tuskin kuitenkaan vähenee merkittävästi. :smiley:

Tietysti jokaiseen yhteisöön mahtuu monenlaista kulkijaa, hyväksyn sen. Tämä oli ihan vaan tällainen nosto, lokakuisen keskiviikkoillan aatelma.

12 tykkäystä

Minä varmasti kuulun tähän mainitsemaasi kategoriaan, mutta yksi äärettömän hyvä ratkaisu on se lippu.
Itse liputtelen jopa omia viestejäni ja olen vakaasti sitä mieltä, että tämä palsta on juuri sellainen kuin itse haluaa sen olevan.
Liputan myös ylläpitäjien ja valvojien viestejä, jos siltä tuntuu.

Ja tottakai tällaisessa yhteisössä tulee myös ns. sisäpiirin kaverijuttuja, mutta niiden kanssa pitää tulla toimeen tai sitten liputtaa.
Ja ihan yhtälailla tässäkin yhteisössä tulee myös vastavoima. Helposti pystyy näkemään ketkä ovat kimpassa myös hiljaisella puolella. Itse toivoisin, että myös hiljainen puoli lähtisi rohkeasti, ilman ennakkoluuloja, keskustelemaan ja haastamaan keskusteluita.

Ihan turha on alistua. Minä ainakin tykkään kaikista, lähes aina. Enkä pane pahakseni, jos/kun minusta ei pidetä.
Jokainen tykkää eri jutuista, mutta toivon, että asioita nostetaan esille.

7 tykkäystä

Sää oot vaan hönössä…siksi tuntuu niin kivalta.:laughing::laughing::laughing:

2 tykkäystä