Palautetta kanssakeskustelijoille

Mulla olis tällainen naiivi pyyntö koko palstalle:

Voitaisko olla kaikki edes tämä yksi kuukausi tai kuinka ikinä pitkää näitä poffeja nyt riittää samaa Sinioranssia ja kaunista porukkaa? Ymmärrän, mullakin menee tunteisiin. Mutta me ollaa kaikki yhdessä tässä - kaikilla on yhtä vaikeeta just nyt. Ja porukassa me myös voitetaan - jopa Ilves. Tukea ja posia - ei vihaa ja negaa. Ollaan yhdessä ja mennään yhdessä koko matka. Pettymysten hetkellä tuetaan toisiamme ja voiton hetkillä ollaan yhdessä juhlimassa. :slight_smile:

17 tykkäystä

Väitän vieläkin että ylläpito on aika ulkona miten toimitaan, ymmärrän että tämä on vapaaehtoista, mutta silti vähän pelisilmää.

1 tykkäys

Voi pahus. 11 vuotta harjoiteltu, eikä vieläkään suju.

8 tykkäystä

Ei vaan oo yhtä paljon kokemusta kuin Jatkoajassa. Siellä taitaa tulla iha just 40 vuotta täyteen :wink:

Niin eise 11v silti kerro että osaisit? Älä nyt ota tunteisiin, tuon vaan oman näkemyksen.

Tuo ei ole näkemys. Se on mielipide. Mielipiteet ovat kuin peräreijät - jokaisella löytyy vähintään yksi.

Pistä ihmeessä hyvin kirjoitettu ja argumentoitu ehdotuksesi parannuksista, niin 100-varmasti se luetaan ajatuksella ja käsitellään.

No tämä.
Täällä on jo pitkään naureskeltu Jatkoajan tasolle, ja osin ihan aiheestakin. Siellä kuitenkin väittelevät eri joukkueiden kannattajat. Me ollaan täällä lähtökohtaisesti kaikki samalla asialla ja silti riiidellään keskenämme :pensive:

9 tykkäystä

Noniin hyvät naiset ja herrat, get your shit together. Hävitään sarjassa yksi peli ja täällä ollaan jo huutamassa toisillemme. Nyt lopetetaan tää paska ja tähdätään kohti torstaita. Me käännetään tää sarja. Vaikka väkisin.

16 tykkäystä

Anna meidän huutaa,tää ny vaan kuuluu tähän pettymykseen. Tämä on yksi tapa purkaa tätä vitutusta. Ei kai ny missään helvetin kirkossa olla.

1 tykkäys

Ainakaan minulla ei ole mitään ole mitään ongelmaa. Vastakkaisia mielipiteitä saa ja pitää olla, mutta jos mennään henkilökohtaisuuksiin ja ruvetaan haistattelemaan, niin se ei mielestäni ole enää ihan ok.
@iceman voi myös sanoa suoraan nimimerkit. Miksi pitää ylläpitäjän vihjailla?

3 tykkäystä

Sanotaan nyt niinpäin, että muutama nimeltä mainitsematon nimimerkki hakee huomiota itselleen ja saa sitä - suurin osa puhaltaa kuitenkin yhteen hiileen.

Tämä on vähän kuin lastentarhassa - jatkuvaa paimentamista. Nyt leikki sikseen ja pylly pois tyynyltä.

1 tykkäys

En kannata haistatteluita, mutta erimielisyys kuuluu keskustelemiseen. En ainakaan itse viitsisi seurata palstaa, jossa ollaan vain optimistisia ja hoetaan joka väliin sitä p o s i a . Liki kaikki täällä kai kannattavat Tapparaa, ei sitä tarvitse erikseen todistaa. Paskan pelin jälkeen luen kumminkin mieluummin kovakielistäkin tekstiä siitä, mikä meni perseelleen. Tulevaisuudenuskon valamiselle on omat paikkansa, mutta posi-korttia käytetään mielestäni liikaa. Optimismi voi urheilussa olla joskus jopa haitallista.

2 tykkäystä

Kyllä minä juhlin ihan samanlailla kuin muut, ja sanoin mielipiteeni pelistä (palaute on tervetullutta aina). Yritin etsiä viestiä missä @juti :lle haistatetaan vitut ja sanotaan että ei ole tervetullut foorumille, mutta se on poistettu. Ja aina kun @juti sanoo jotain pelistä kun Tapparalla ei kulje hänen kimppuun hyökkää monta eri käyttäjää, haukkuu trolliksi yms. Ja jos joku minullekkin sanoo että toivon Tapparan häviötä kyllä minäkin kommentoisin takaisin. Ja nämä marttyyri viestit kun itse ■■■■■■■■■ ja sitten saa vähän takaisin niin tullaan marisemaan tänne on aika heikkoa.

Valitettavasti tämä verkkoyhteisöjen hallitseminen on kuin poliitikon hommat. Kaikenlaista pitää sietää ja suoraan ei voi sanoa mitä on mieltä. Henkilökohtaisestihan olisin paljon tiukemman linjan kurinpitäjä, mutta nuo mokomat Valvojat suitsivat minua ;). Tänäänkin olisi tullut terttu banaaneja, jos olisin kuin Trump tai Putin.

1 tykkäys

Erimielisyys ja rakentava kritiikki kuuluu keskusteluun. Joukkuettakin saa kritisoida rakentavasti kuten varmaan jokaisesta ketjusta huomaat. Mutta täällä hyökätään nyt taas ihmisten eikä asioiden kimppuun ja se ei kuulu edes 0-3 sarjatilanteessa asiaan.

Tässä ollaan kaikki samalla tunnelatauksella mukana, mutta jokaisen PITÄÄ OPETELLA käsittelemään tunteita. Jos ainoa tapasi käsitellä tunteita on purkaa se johonkin kasvottomaan ja asiaan syyttömään kanssakeskustelijaan täällä niin silloin sinun on syytä miettiä hiljaa itseksesi. Kritiikki kuuluu asiaan, mutta se osoitetaan asiallisesti ja perustellen ja sit voidaan vaikka vähän vääntää.

Toisille haistattelu ei kuulu asiaan tänään, huomenna eikä edes ensi viikolla.

1 tykkäys

Kyllä jos sanoo toiselle fanille että hän toivoo Tapparan häviötä niin on sekin kyllä aikamoista ■■■■■■■■■■

Jos mä heittäisin muuten vaan, että “Haaista paska, painu helvettiin!”, niin ei välttämättä edustaisi edes sitä toiseksi huonointa keskustelukulttuuria.

Kritisoidaan asioita, ei nimimerkkejä. Ainakin pääsääntöisesti.

4 tykkäystä

Toki jos joku pyytää meikäläistä haistelemaan mustia kuutioita, niin kyllä siitä varmaan jonkunlaista amusementtiä saisin.

2 tykkäystä

Vapaalla foorumilla on vaikea olla varma kuka on minkäkin joukkueen kannattaaja.

Kummasti vain tuntuu tiettty delegaatio heräävän tietyissä tilanteissa. Esitin sinulle kommenttia pelistä eräässä toisessa ketjussa ja jos haluat minun kanssani jutella jääkiekosta, niin vastaa sinne. Ilman mitään ■■■■■■■■■ laitoin sinulle tagin.

Ja sille jutille en ainakaan ole kenenkään nähnyt laittavan viestiä, missä sanotaan haista sinä vee.
Jos sellaisen löydät, niin korjaa minua.

Erikoista on myös se, että tietyt nimimerkit herää henkiin, kun Tapparalla on ns. huono hetki.

1 tykkäys

Loistava kiteytys!

Kritiikki kuuluu elämään ja tänne palstalle, mutta kohdistetaan se muihin kuin kanssakirjoittajiin, niin kaikilla on mukavampaa.

1 tykkäys