Kyllä minä ainakin ihailen sinun humoristisia viestejäsi, ne ovat todella hauskoja ja osuvia. Muutenkin nautin usein viesteistäsi, kerrot mitä ajattelet ja tietoa löytyy. Mutta jos alamme politiikasta vängätä, siitä ei nauti kukaan eikä discoursekaan ihastu. Minä olen tippunut kolmostasolta, mutta 100 päivää käyttäydyin hissunkissun ja nousin takaisin. Rajalla varnaan menen koko ajan, kun aina en jaksa miettiä mitä kirjoitan
Tuo on tasan tarkkaan totta.
Oikeastaan enemmän tässä nyt kritisoin sitä että täysin ei-poliittisista tuhmuuksista saa porttikiellon politiikan uutisstudioon.
Se on kuitenkin ainoa alue, jossa on väittelyä fanien kesken.
Ei se kuitenkaan maailmaa kaada koska ainahan voi lähteä kirjoittelemaan Vauva-lehden keskustelupalstalle.
Se on aivan paras kun haluaa harjoittaa verbaaliakrobatiaa.
Tässä yksi suosikeistani.
Esimerkki miten homma lähtee lapasesta yhdestä kirjoitusvirheestä.
Mä muuten olin aivan varma että olin klikannu otteluseurannan auki. Kiitoksia huomiosta, poistin ton viestin. En varmaan olisi koskaan tajunnu että oon k.o. ketjussa. Ei sitä ollut edes tarkoitus nyt seurata, eikä todellakaan kirjoittaa sinne.
Pointsit sulle kun havaitsit mun hölmön mokan
Huomio otteluseurannasta: Nyt on kaiketi saatu aika hyvin synkronoitua kaikkien kellot samalle taajuudelle. Itsellä ja muutamalla muulla lähetys laukkaa minuutin verran “etuajassa”, ja ainakin maalien spoilaus vähentynyt? Tuo voittolaakikisa onkin seurannassa sitten melkoista sillisalaattia, eilen taisi peli olla jo osalla ohi kun toisaalla vasta aloiteltiin. Mutta tämä varmaan ei iso ongelma?
Tämä oli hauska.
Jengi on todella hienosti ja kohteliaasti synkronoinut viiveitä. Iso
Käydään keskustelu tällä palstalla siihen malliin, että viestit pitää sisällään tarvittavan tiedon ja mielipiteet. Intertekstuaalisuus on jees, muttei tässä jaksaisi jotain Jatkoaikaa ruveta kaivaan, että saa palapelin koottua.
Aiemmin päivällä Teppo Nummisen ketjuun kirjoitettiin:
Ja siinä se. Viesti liputettiin ja käyttäjä muokkasi viestiä. Muokkauksessa hän avasi ideaa, miksi kysyi tuon kysymyksen:
Tästä muokkauksesta ja ajatuksen avaamisesta peukku. Tuon ajatuksen olisi mielestäni voinut ihan hyvin sisällyttää tuohon ihan alkuperäiseen viestiin. Joskus nasevat kysymykset, jotka vievät keskustelua eteenpäin, on todella paikallaan, mutta niissä piilee paikoin myös vaara, että keskustelu keskittyy liikaa yhteen kysymykseen ja kohta käsitellään jotain ihan muuta.
Käsi ylös virheen merkiksi. Ei vain viitsinyt kirjoittaa suunnilleen samaa viestiä kahteen kertaan kahdelle eri palstalle.
Se joka liputtaa väärin kaksi kertaa peräkkäin pitäisi liputtaa ulos tältä palstalta ikuisesti.
Väärin voi liputtaa vain jos liputtaa tahallaan aiheettomasti, ja valvojat puuttuvat tällaiseen käytökseen välittömästi. Liputukset menevät aina valvojien käsittelyyn, lisätietoja täältä: Liputuksesta ja yhteisön valvonnasta.
En tasan takuulla klikkaa, mutta yleensä jos uutisen laittaa uutisketjuun eikä miniboksista käy ilmi olennainen on kohteliasta joko kirjoittaa omin sanoin mitä kyseinen uutinen sisältää (edes sen mihin otsikko viittaa). Tai jos ei halua kynäillä niin kopioi tekstiä ja pistää sen quote tageihin muita lukijoita varten.
Nim. En tykkää klikata sokeita linkkejä.
Kiitos palautteesta. Tämä oli omaa laiskuuttani.
Kilolle plussaa näin upeasta pelaaja-analyysistä ja kielikuvasta.
Olisippa linkittänyt sen mun vastauksenikin, kiitti.
Olisippa linkittänyt sen mun vastauksenikin, kiitti.
No ei se ollu oleellinen tähän palautteeseen liittyen. Otin esiin tuon @Kilo postauksen sen takia koska voileipägrilli, puskutraktori, ladon jyrääminen ja lämppärit oli mun mielestä hauskasti ilmastu ja halusin Kiloa siitä kiittää.
Asiasta viidenteen, ei oo peterraa ja @Oijennus näkynyt palauteketjussa hetkeen. Onko kevät sokaissut perinteiset asetelmat?
Oijennus ollut selvinpäin tai tupakkalakko päättynyt?
Ihan koska vaan hei.
Olet oppinut käyttäytymään ja ymmärtämään välttävästi jääkiekosta, niin ei tarvi opettaa.
@tapola molemmat väärin.
No, aivan mahtavaa, kiitti.
Voileipägrilli osuu kyllä naulan kantaan ja vetoaa myös tietynlaisella arvoituksellisuudellaan. Kilon esittämä vertaus on tietysti vireeltään positiivinen. Kuitenkin on nähtävissä, että aika monen keittiössä voileipägrilli saa hyvin vähän peliaikaa, ja pitävätpä monet sitä jopa vallan turhakkeena. Ykkösketjun kodinkoneiden, kuten kahvinkeittimen ja mikroaaltouunin, oma peli ehkä sekoaisi, jos joku uusi voileipägrilli tulisi siihen rinnalle paahtamaan. Toisaalta tällainen uusi lisä rosteriin saattaisi tuoda myös lisää virtaa ja lämmittää tunnelmaa.
Sori off topicista, tää nyt oli tällaista keittiöpsykologiaa.