Palautetta kanssakeskustelijoille

Tää on melkein paras kommentti tähän ketjuun. Mikään ei oo muuttunut, mutta yht’äkkiä oon oppinut käyttäytymään. Elämä on täynnä yllätyksiä x)

1 tykkäys

Minussa ei ainakaan ole vikaa ollut…

Rehellisesti, niin kyllä mä tietoisesti olen myös koittanut jättää huomioimatta/vastaamatta tiettyihin sinun kirjoituksiin, koska koen, että muilla on mukavampaa ilman meidän “keskinäisiä” täällä.

Meidän suurin ongelma taitaa olla se, että minä koitan nähdä asiat enemmän positiivisuuden/onnistumisien kautta. Kiekossa siis.

Olen monesti todennut, että tämä paikka on minulle viihtymistä varten. Jos elämä jostain syystä potkii päähän, niin minulla on siihen omat tapani toimia. Se ei ole tämä palsta ollut, ainakaan toistaiseksi. Eikun oli se kerran ja siitä pyysin anteeksi aikanaan tässä ketjussa.

Enkä siis väitä, että toimintatapa olisi mitenkään erilainen myöskään sinulla.

Hokia tämä vain on pääsääntöisesti tällä palstalla. Ja arvostan sinun näkemyksiä, vaikka ne joskus ovatkin vääriä minun mielestäni.

Eikä ne minunkaan mielipiteet ihan aina oikeita ole…

2 tykkäystä

Tästä ehdottomasti @Oijennus sulka hattuun. Kokemasi pitää paikkansa, ainakin allekirjoittaneen kohdalla.

2 tykkäystä

4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta palstan henkilökunnalle

Kiistän jyrkästi tahallisen spoilausyrityksen.

1 tykkäys

Oli sen verran hieno huppari käyttäjällä @TapparaMies eilen twitterissä niin piti laittaa huppari vähän eri kaupungin sloganilla tilaukseen! :+1:

3 tykkäystä

@Raumalainen tunnetaan tilastoistaan, mutta viime aikoina on Huhut-alueenkin tekeminen ollut todella väkevää.

Haaste kaikille käyttäjille: Kerätään Liigan nimekkäimmät huhut talteen, eli ketjut pystyyn.

10 tykkäystä

Kohtalaisen irvokasta, kun joukkue on lähdössä playoffeihin kolmannelta sijalta, niin Rautakorvelle potkut -ketju on ylhäällä.

Hänelle on ihan normaalikin ketju olemassa.

15 tykkäystä

Ihan hieno runkosarja ohi. Saatiin eilen myös vuosipalstalla merkki ja on kunnia olla yhä täällä. Ensimmäiseen viestiini taisi olla ensimmäinen vastaus, “mitä tossa lukee, en tajua” käyttäjältä @Oijennus. Sen viestin perusteella uskoin, että viikon kestää aika täällä. Nyt on mennyt siis jo vähän yli vuosi ja eikä vieläkä oo häätöilmoitusta tullut.

Pitäiskö tulla häätöilmoitus?

  • Kyllä
  • EI

0 voters

(Voit äänestää mitä haluat, sillä ääntäsi ei näy muille)

1 tykkäys

Ei sulle nyt Tomekkeja (Tomek Valtonen) käy. Aivan loistavia tilostaja sulta tullu. Kiitos niistä

1 tykkäys

@Raumalainen jotain höpötti typeriä jossain seurannassa. Mä sanon siihen että höpöhöpö. Ensinnäkin ihan liian pitkälle nyt maalailet uhkakuvia. Toisekseen sieltä tulee MM-kisat myös jossain vaiheessa ja sinne tarvitaan aina “Rauma-corneria”. Kolmanneksi pieni tauko voi tehdä välillä terää, muttei nyt liiallisuuksiin mennä.

En tiedä, olisinko saanut ottaa tätä asiaa esille, koska viestiä on muokattu alkuperäisestä formusta.

1 tykkäys

Suunnittelin pitäväni taukoa Pitsiturnaukseen asti Lukon kauden päätyttyä. Toinen suunnitelma oli MM-kisojen jälkeen taukoa Pitsiturnaukseen asti. Lukon viime aikaisten otteiden perusteella tuli toinenkin vaihtoehto (ensimmäinen)

Äänestyksen idea ei ihan avaudu, sillä ikiaikainen sloganimme on:

Verkkoyhteisö Tampereen Tapparan kannattajille ja kaikille muillekin jääkiekon ystäville.

7 tykkäystä

Erikoista, enkä ole omalla asialla. Joku haluaa antaa Rautakorvelle potkut ja vieläpä pyrkii perustelemaan, niin alkaa lippu paukkua. Tuommosen kuvan tuosta saa. Typerä topic, jos ei saa olla sitä mieltä, että Jukka saa lähteä. Täällä foorumilla on tiettyjä mielipiteitä, joita ei saa kertoa lipun pelossa. Aina löytyy joku ja toinenkin, joka saa mielestään syyn liputtaa.

5 tykkäystä

Sivustaseurailin tilannetta ja keskustelu meni tasoltaan heikoksi - ihan kelpo lippuja, sanoisin. Meillä on pitkä ja suosittu ketju Rautakorven potkimiseksi, joten eiköhän se todista mielipiteen vapauden.

1 tykkäys

Mä en muuten ymmärrä, miksi tämä on joku myytti, ettei Rautakorpea saa kritisoida. Se näkemys pulpahtaa esiin aina silloin ja tällöin. Tarttis perustaa joku Myytinmurtajat-osio palstalle.

Noissa liputetuissa viesteissä ei mun silmääni ollut perusteluja tai näkemyksiä potkuista, vaan riidanhaastoa ja metakeskustelua.

4 tykkäystä

Hyviä lippujahan nuo olivat. Rehellisyyden nimissä sanottava myös, että en ole varma tuoko tuo @ljpp :n viimeinenkään viesti kauheasti lisäarvoa ketjuun…

3 tykkäystä

“Ei muuta kuin uutta ketjua vaan!”

…vähän kevennystä tähän väliin. :slight_smile:

5 tykkäystä

Liputa se. :smiley:

2 tykkäystä

Olen jo liputtanut. Ei yksi riitä.

1 tykkäys